Děkuji!
CHCI VÁM VŠEM HROZNĚ MOC PODĚKOVAT, PROTOŽE TOHLE JE POSLEDNÍ KAPITOLA.. OMLOUVÁM SE, ALE POKRAČOVÁNÍ NEBUDE, MOŽNÁ TÍM NĚKTERÉ ZKLAMU, ALE PÍŠU I JINÉ PŘÍBĚHY NA TENTO STYL.. SNAD SE VÁM LÍBÍ.
Moje inspirace pro psaní byla asi nejvíce od staré skupiny Ready Kirken. Jejich zpěvák se jmenuje Michal Hrůza. Teď má svojí vlastní kapelu. (Michal Hrůza a kapela hrůzy) říkám vám to nebo píšu proto, že mě tento autor hodně inspiroval co se týče toho příběhu. Jedna jeho píseň (moje fakt moc oblíbená je vyloženě Jean.. jak první tak druhá.) Hotel Morava. Prostě.. já nevím když jí slyším uplně vidím Jean..
Já.. tohle je konec. A já to vím.. mám docela divný pocit, že tohle skončí.. že už nevydání kapitolu v Dcery a nebudu se smát při psaní.. na jednu stranu mi to bude chybět.. ale vím, že napíšu určitě něco podobného.
Jinak vám chci poděkovat. Opravdu za všechno. Někdo mi psal, jestli budu opravovat a přepisovat chyby. Ne, nebudu.. až ten příběh znovu rozkliknu.. a budu ho číst.. chci vidět jak moc jsou se změnila a jaký na to budu mít pohled.. takže, má odpověď je že ne.
Jinak se omlouvám za všechny chyby a za moji gramatiku... Za styl psaní.. a za rozdělování odstavců.. za všechno co se vám nelíbilo.., ale upřímně.. já Jsem s tím spokojená.
Epilog se mi trochu protáhl.. vím, z původních třech na pět. Ale.. nemohla jsem si to odpustit. Děkuji vám za každý komentář, který jste mi sem napsali.. za každý hlas.. děkuji.
Pár lidí (sedm) mi napsalo úplně úžasnou věc. Že prý když čtou Dceru tak mají skvělou náladu a smějí se. .. neměla jsem slov. Přesně tohle byl cíl... Ne, aby byl tento příběh populární.. aby se líbil. Ale aby jste se smáli. A já jsem ráda, že se mi to splnilo. Díky vám. 💛 Jsem hodně pozitivní člověk a hodně lidí dokážu nakazit svou náladou.. ale.. neumím úplně vyjádřit pomocí psaní pocity.. myslím, že za těch 106 Kapitol jsem se to naučila..
Bylo těžké dát "zveřejnit" protože jsem věděla, že to asi bude naposled u příběhu Dcera. Ale bylo to těžké i na začátku.. když jsem napsala první kapitolu bála jsem se na to kliknout. Co když se to nebude líbit?.. ptala jsem se. Mrzelo by mě to. Protože jsem psala prakticky o sobě.. o mé náladě a o mých zážitcích... (Ano inspirace je z mého života.. kdyby jste chtěli vědět čím jsem se u jaké kapitoly inspirovala.. klidně napište.. několika lidem jsem již napsala..) ..kdyby se ten příběh nelíbil.. vlastně by jsem se nelíbila já. Protože já taková jsem a mrzelo by mě, kdyby někdo řekl že je to ten nejhorší příběh.. atd. Ale zase na druhou stranu na to má každý právo.. to chápu.
Nebudu to okecávat.. ale dělám to vždycky.😀V dějové linii jsme v roce 2018, 2 února. Tak takhle žije, Severus Snape... právě teď!
Jinak.. tento příběh píšu od 10. Srpna. 2017..(Není to tak dlouho jak jsem si myslela..)
Ještě něco.. víte kolik slov jste v mém příběhu přečetli? Já to vím.. je to: 149 872 slov.. docela hustý.. je to tedy bez tohoto poděkování..
Děkuji vám všem a loučím se s vámi! 😁😀🌟 Jana💛
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfiction✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...