O sedm tisíc tři sta deset dní, před -Ten den-

317 17 4
                                    

Severus

Jejich dceři byli skoro dva roky.. za pár měsíců.. ale její slovní zásoba byla rozsáhlá.. Uměla si velice dobře říct co chce.. pak také uměla zpívat a zvládala něco jako tanec.. sice poskakovala na místě..ono tanec, je velice zvláštní slovo.. protože kdyby jejich dcera tancem myslela poskakování.. tančila by celý den. Nebyla minuta, kdy by neběhala a nenarážela do zdi. Ano, její velký koníček byl rozběhnout se proti zdi obrovskou rychlostí a pak co nejlépe zabrzdit.. taky ráda padala.. ze schodů jí to zakázali.. ale jinak jí v tom nebránili, vyskládali jí polštáře na zem a nechali jí, aby si vesele padala.. Bylo vtipné na to koukat.. 

Byli Vánoce.. měl klid od tupohlavců.. svátky klidu miloval.. Klid, ale i nich doma nevládl.. Jean se o to postarala..

"Tatí!.. čo to zaše děláš!" křičela Jean už od schodů a utíkala k němu rozběhem. Skočila mu na břicho a vesele se hihňala. "Zlobidlo.. já si čtu.." uvědomil jí s úsměvem. ".. nešápu jak to še mu jo.." řekla jeho dcera. Netušil co říkala, někdy se jí povedlo vymyslet nová slova. "Zlato? Kde je maminka?" zeptal se, ona byla takový překladač. "Nefím!" usmála se Jean. Severus se ubránil úsměvu. "Jak to, že nevíš?" smál se. "Nefím!" stála si za svém jeho dcera a smála se. Severus si jí položil do klína a začal jí lochtat. Jean se kroutila jak had a smála se. "Ona.. šlá.." smála se "..někáám.." pokračovala "Hele.. ty strašidlo.. řekni kde je maminka?" smál se s ní. Věděl, že jí Jean schovala.. dělala to rád.. někdy byla tak hodná, že jí někde zavřela.. minule na zahradu, přibouchla jí dveře. Odůvodnila to tím, že prý mu chtěla říct něco tajného.. 

Vypáčil z ní, že maminka je v knihovně. Vydali se za ní tedy podívat. "Miláštu?" zavolala Jean místo něj, Severus se jen pobaveně usmál. Byla úžasná. "Tady jsem zlatíčka!" křikla na ně Jean. Byla nakonec v pracovně. Pracovala na jedné zakázce do Paříže.. když se její modely budou líbit.. vystaví jí je v Paříži.. v městě módy.. "Tady jsi.." řekl Severus a sedl si vedle ní. Jean se jen usmála. "Kde bych byla?" zeptala se s úsměvem. "Nevím.. třeba, tě Jean zase někam zavřela.." pokrčil rameny. "Já šem jako šlíbifla, še už to neuděflám.. aši to neuděflám.." prohlásila malá Jean s úsměvem. Severus se jen zasmál.. ano, ona to asi neudělá.. hezké.. pomyslel si.. a ohleduplné od ní.. že nikam nebude zavírat své rodiče.

"Severusi.. dneska je ten průvod masek.. a Jean tam chtěla jít.. už jsem jí udělala kostým..ale já jít nemůžu.. musím dneska poslat ty návrhy.. mohl by jsi jít s ní ty?" zeptala se Jean a přitiskla se na jeho záda. cítil teplo jejího těla. Moc se mu nechtělo. "Prosím.." řekla Jean a políbila do na rameno. "Odměna tě nemine.." usmála se proti jeho kůži. Severus se jen pobaveně usmál. "Myslím, že bych mohl.." svolil nakonec.

"Jean! Nehýbej se! Už ani o píď!" uvědomil jí přísně. Celou dobu sebou šila a on jí nemohl obléci do jejího kostýmu. Jean na něj upřela nejsvatější pohled.. pohled neviňátka.. kdyby jí neznal, tak by jí to i věřil. Klidně stála ještě tak deset vteřin.. pak začala zase nadšeně poskakovat. Severus jen vyčerpaně vydechl. Přemýšlel, jestli by neměla brát nějaké prášky na zklidnění.. byla až moc.. temperamentní.. například to poskakování na místě a habaděj energie.. bylo to zvláštní.. obzvlášť, když on byl klidný a vyrovnaný, řekl by. A Jean.. ano byla spontálnní, anarchistická, drzá, temperamentní.. mohl by tady jmenovat do nekonečna.. ale tohle jako malá nedělala.. naučila se to až v pozdějším věku.. podle její tety.. Severus to odhadoval na patnáct let.. to prý byla na internátu a měla volného času habaděj a dělala si co chtěla.. takže nechápal po kom je tak moc hyperaktivní. 

Nakonec jí do kostýmu dostal. Šla za lva.. jak jinak. Ještě chtěla jít za hada.. ale nenapadl je kostým.. jak by to mohli udělat.. a nikde ho koupit nemohli.. pochyboval, že se to vůbec vyrábí.. Ale výsledkem jeho hodinové práce byla Jean.. stála, poskakovala, před ním a nacvičovala si lví řev. Severus se jen usmál, byla roztomilá.. Jean už šla odnést návrhy Anně, a on za pár minut vyráží na průvod masek. 

Dcera|Jean SnapeováKde žijí příběhy. Začni objevovat