O sedm tisíc čtyři sta dva dní, před -Ten den-

287 13 2
                                    

Severus

Jejich dceři byl jeden rok. Dneska.. od té doby co jí bylo teprve šest měsíců vyrostla. Uměla mluvit. Její první slova byla zajímavá. Uměla na sebe ukázat a říct Jean. Sice dost často říkala Šín místo Jean, ale byl to pokrok.. pak ukazovala na ně s Jean a říkala: Míšášek.. to byli její první slova, pochopili, že Míšášek je zkomolenina Miláček. Dneska byl doma.. odpadli lektvary.. má dovolenou, požádal o to Brumbála. "Severusi.. jdi pohlídat Jean.." řekla Jean a šla jim udělat snídani. Severus šel do postílky kde spala Jean, slovo postarat schnulo více věci.. přebalit, obléci a nakrmit.. samozdřejmně i zabavit.

"Ahoj Zlatíčko.." začal Severus a usmál se na něj. Ta se začala smát. Dělala to vždy, když pro ní on nebo Jean přišli. Vzal jí do náruče. "Tak co miláčku.." řekl a pohladil jí. ".. to má e lo .. a vo Jean.. Míšášek!" ukazovala na něj a smála se. Stejně tak i Severus. "Jean.." řekl a položil jí, aby jí mohl přebalit. "..Já jsem táta.. jasné?" zeptal se a koukal na ní. Jeho dcera se na něj koukala. "Táta.. řekni táta.." povzbuzoval jí. Jean ho dcera si dávala načas. ".. éé Míšášek.. tata.. Míšíšek.." řekla nakonec jeho dcera. "Ty jsi tak šikovná!" řekl a vzal jí do náruče. Severus jí pohladil po černých vlasech. Jean začala nadskakovat.. to byl signál toho, že chce, aby jí vyhodil do vzduchu. Párkrát jí vyhodil a znovu chytil, Jean se smála a koukala na něj zelenýma očima. Pak toho nechal, "..už ne.. Jean, budeš zvracet.. a to ještě před snídaní.." řekl a položil jí na přebalovací stůl.

Za pár minut byl hotoví.. za ty měsíce praxe mu to trvalo jen osm minut.. a to bylo dobré. "Tak jdem.. a umíš říct i máma?" zeptal se jí, Jean na něj koukala. "Máma.. zkus to máma.." rozpakoval jí. "Lálá.." řekla Jean s úsměvem. "Ne.. to úplně není ono.. Máma.." řekl k ní. Jean si opět dala na čas. "Mamáá..." řekla nadšeně. Severus pomalu roztával. "Ty jsi takové zlatíčko!" řekl a objal jí. "Severusi!" řekla jeho manželka a šla k nim. "Slyšela jsi jí? Řekla máma.. a naučil jsem jí i táta.." pochlubil se s úsměvem. Jean se otočila na jejich dceru. "Co jsem?" řekl a ukázal na sebe. Jean se jen zasmála "Míšášek" řekla. "To asi taky.." pokýval hlavou. "..tátáá" řekla a ukazovala na něj. "Severusi, ona je tak šikovaná.. ty jsi naše miloučká Jean, viď?" řekla a vzala si od něj Jean. "Kdo je tohle, Jean?" zeptal se a ukázal na jeho manželku. Jean se k ní přitiskla. "Mámááá!" řekla a smála se. Jeho manželka dojetím plakala. Objal jí kolem ramen. "Je úžasná.." řekl jen a pohladil Jean, ta se k němu lísala. Jean si jen otřela slzy a pak se na něj otočila. "Miluju tě Severusi.." řekla a políbila ho, Severus se k ní naklonil. Cítil jak ho malá Jean tahá za košili a pak do něj píchala prstem a stále opakovala "tátáá éé íí o mé jááéé Jean. .. Mámááá ee" smála se. Severus e pak od Jean odtáhl a vpíjel se do jejích očí, zelených a jiskřivých.. krásných. Jean se na něj usmála.. vlastně obě se usmívaly, jeho manželka na něj a jeho dcera cuchala vlasy Jean.

O i Jean si dali kávu a před jejich dceru vyskládali věci. Do flašky jí dali čaj a před ní piškoty.. uměla už jíst sama.. sice nemotorně, ale jde jen o cvik. "Jean? Víš, že máš dnes narozeniny?" Zeptala se jí jeho manželka. "Ééé bubůů!!" Křičela nadšeně Jean. "To je asi souhlas.." pokýval hlavou Severus. Jean se jen zasmála a jejich dcera se pak začala smát taky. Severus na ně koukal a neubránil se úsměvu.

Jako dárek jí dali spoustu hraček. Obrázkové knížky, pastelky..oblečení. bylo toho hodně. Jean vesele cupovala papír a nadšeně pištěla pokaždé, když uviděla novou hračku.. nejvíce asi zabodovali plyšáci. Nejvíce se jí asi líbilo velké lvíče a  medvídek.. s těmi si hrála celou dobu.. Chtěli jí s Jean vzít do Zoo.. milovala zvířátka.

V zoo to bylo.. no.. nenašel slovo jaké by to popsalo.. zajímavé, to by šlo. Jean nadšeně výskala u každého zvířete.. uměla nová slova, jako: Nesahej na to Jean. To jí říkali, když ošahávala každou druhou věc. Někdy to byli odpadkové koše..někdy zase kameny, pak to toky mohli být cizí lidé.. Severus jí nabádal, aby to nedělala.. Jean se jen smála nad chováním jejich dcery. Celá situace vypadala, asi takhle.."Jean.. Nesahej na to.." uvědomil jí Severus. Chtěla šahat na nějaký...výkal, řekl by.Jean se na něj otočila "Neschachej náá tóó Šín.." prohlásila Jean s úsměvem. Koukala na něj a její vlasy trčeli do všech stran."Přesně tak.." pokýval hlavou Severus pobaveně. Jejich dcera opakovala vše co řekli. 

Dcera|Jean SnapeováKde žijí příběhy. Začni objevovat