Epilog, třetí..

403 19 20
                                    

Jean

Už hodinu o tom debatovali. "Přikláním se k taťkovu nározu.." prohlásila nakonec. "Jean.. to je využívá.." odpověděl Harry. "Co?.. to že chce dobrovolně hlídat a starat se o pět dětí? Vždyť sám prohlásila, že se o ně rád postará.. a já s Hermionou budeme dál studovat.. je to jen jeden rok a pak s nimi budeme doma, vy dva.. skončíte okolo druhé.. takže příjdete a budete mu pomáhat. My s Miou se o děti budeme starat večer a v noci.." vyřešila to Jean. "Já si také myslím, že je to skvělý nápad.. má na to čas a s dětma zkušenost má.." pokrčil rameny Ron a pak se usmál se taťku. "Stejně vás ti děti mají rádi.. spí, jen když je uspáváte vy.." dodal k taťkovi. Ten se jen usmál. "Mám uklidňující energii.." prohlásila nakonec. Jean se musela zasmát. "Neprohlásila, tohle mamka?" zeptala se ho. Jen kývl. "Když si nechtěla spát.. to byla ještě těhotná, stačilo aby jsem se dotkl jejího břicha a byla jsi v klidu.. Jean škoda, že to pak už nefungovalo, když jsi se narodila.." zasmál se. Jean jen pobaveně kroutila hlavou. "Můžeme počítat, že naše děti.. jako moje a Harryho, budou budˇhodně temperamentní jako já.. a nebo hodní jako Harry.. Hermiono.. Rone.. u vás je jasné, že asi budete mít hodné dítě.." prohlásila nakonec. 

"Shrnu to.. Takže, Severus se bude starat o děti dopoledne.. pak příjdeme já a Harry a budeme se o ně starat do doby, než příjdete vy?" zeptal se Ron. "Jo.." pokývali hlavou všichni. Další týden si to vyzkouší naostro.. 

Jejich systém fungoval úžasně. Hlavně taťka byl úžasný.. Každé ráno to vypadalo skoro stejně. Taťka měl v kruhu okolo sebe pět židliček ve který sedělo pět malých děti, veprostřed byl on, seděl na otáčecí židli a krmil děti. Dal lžičku Johance, pak další Jonathanovy, následoval Albus, pak Rose a Jasmín.. pak se kolečko opakovalo a děti spokojeně jedli a smáli se. Stejně tak i taťka, vetšinou si s nimi povídal. Děti mu konverzaci opláceli, .. "Bůůů báá íí!" křičela Johanka, "přesně tak.." přitakal taťka. "éééé óómm béé!" doplňovala jí Jasmín a Rose zároveň. "gééé go gíí" pokračoval Albus. Jonathan by si asi také rád povídal, ale toho taťka zrovna krmil. Bylo to úžasné.. s těmi dětmi to vážně uměl.. V klíně měl misku s kaší.. dost velkou porci a okolo krku šálu s rolničkama.... hezky cinkala, když se otáčel okolo své osy.. Pak měl také chrastítko a ubrousky. Tohle byla jeho raní výbava při krmení jeho vnoučat. Rodinná idilka. Taťka se postaral o snídani a pak si s nimi hrál. Odnesl je na deku v obýváku, kde měli hračky... a hrál si s nimi až do oběda. 

Jejich děti milovali zpěv a tanec.. a vyhazování do vzduchu. Když přišel Harry a Ron, započal hudební kroužek. Taťka udržoval rytmus, měl buď bubínek nebo tamburýnu.. děti to milovali. Harry a Ron zpívali: "Jede jede mašinka.." začal Harry, ".. Hů hů hůůů.."  doplnil ho taťka. Harry s Ronem se vždy smáli. "Kouří se jí z komínka.." vymáčkl Ron ze sebe a smál se dál. "Šššš šš šš!" dodal taťka a chrastil z tamburýnou. Harry a Ron umírali smíchy.. ale vážně pokaždé. Tohle všechno věděla, protože jim dali kameru aby to natočili, chtěli vidět jak se o děti postarají, všichni tři, a pak to byla taky super komedie, když se chtěli zasmát.. tak si pustili tyhle videa. Asi nejvíce vtipné bylo jak si taťka s dětmi podíval a hrál, když byli doma s ním.. "Co to je?" zeptal se a ukázal na kočku. "No co to je?" zeptal se znovu, děti se smáli. "Dělá to mňau.. mňau.." řekl taťka a nározně ukazoval, seděl na dece s dětma, ty se dál usmívali. "Chodí po čtyřech.. takhle.." řekl a lezl po čtyřech. Když na to s Harrym, Ronem a Hermionou koukali.. umírali smíchy. Když lezl po čtyřech mňaukal.. pak došel k dětem a začal je zlobit..lochtal je.. a oni se smáli a bavili se. Tohle bylo super.. její favoriti, byla kočka a had. Taťka lezl po zemi a syčel. Harryho nejlepší favoriti byli: Netopýr.. taťka létal po místnosti a vzal si svůj učitelský hábit. Pak si na konci.. když dolítal, zakryl půlku obličeje pláštěm, až po nos a podíval se doprava a doleva.. jako z nějakého filmu. Oni zatím umírali smíchy při sledování videa. Hermiona měla nejraději želvu... "A želva dělá.." začal taťka a pak se zarazil. ".. jak vlastně dělá želva?" zeptal se spíš sebe, než dětí. Pak jen pokrčil rameny. "Jsem prostě želva, říká želva.." řekl a napodoboval želvu. Milovali ty hlášky.. jak oni, Hermiona Harry Ron a ona, tak i jejich děti. Ronovo oblíbenec byl lev.. "Jsem lev.. a ten dělá Ááááá! Rrrr!" napodoboval lva. Oni umírali smíchy, "..jsem ve znaku Nebelvíru.. jo přesně.. těch udatných nebelvíru jako jsou vaši rodiče.. hm.. netuším kam půjdete vy.. jako mám jisté typy.. a doufám ve zmizel.. protože jestli vymře generace co chodila do Zmiozelu je s náma konec.. " prozradil jim a napodoboval lva. Taky byl klokan. Uvázal si okolo pasu něco jako kapsu, byla to deka.. do tý dal jedno dítě a skákal po místnosti. Takhle skákal se všemi pěti. Jean z něj nemohla. A ostatní na tom nebyli o nic víc líp. "Jede jede do dáli.." pokračoval Ron, "Hů hů hůů" dodal taťka a chrastil s tamburýnou, ".. veze samí.." začal Ron. "Sakra co tam je?" zeptal se Ron. "Co já vím?" řekl Harry. "To je jedno ne? Dejte si tam jaký zvíře chcete.. třeba delfínky.." navrhl taťka. Všichni se smáli. "To tam nepůjde.." prohlásil Harry. "Ale jistěže půjde.. Jede jede do dáli.. veze samí delfínky.." zazpíval taťka. Harry a Ron mu zatleskali. "Oh.. děkuji.." řekl taťka a uklonil se. Po hudebním kroužku bylo malování. To byla taky zábava. "Miláčku.. to je sluníčko.." vysvětlil taťka Jasmínce, byli tři dospělí na pět dětí.. taťka měl Johanku a Jasmín, Harry měl Rose a Albuse, Ron měl Jonathana. Ale je pravda, že nakonec byla Rose u taťky.. každý si vzal tři děti, výhodu měli ti, co měli jedno dítě.. posadili si ho do klína a malovali. Taťka měl tři, jedno sedělo vedle něj zprava a druhé zleva, třetí měl v klíně. "Johanko.. no ták.." řekl k holčičce co mu malovala na kalhoty místo na papír. Rose zase malovala kolečka na jeho košili. Taťka je nechal,, a nakonec je i pochválil, měli to povedené. Každému kdo je viděl, bylo jasné, že to s dětmi umí a ty ho milují, Harry a Ron si také vedli slibně.. sice nezvládali starost o více jak jedno dítě najednou, to taťka zase jo.. ale děti je taky milovali. 

Dcera|Jean SnapeováKde žijí příběhy. Začni objevovat