Děkuji

262 15 7
                                    

Ahoj! Tohle je už devadesátá část!
Jo jo 90ka, jak jsem to mohla dotáhnout až k devadesáté kapitole?.. 😀 ani nevíte jak já moc ráda píšu poděkování! Moc ráda.
Ani nevíte jak si vážím toho, že tolik lidí tento příběh čte. Pro mě to hodně znamená.. a DĚKUJI VÁM, VŠEM🌟

Za hlasy.. komentáře.. všechno. Jste úžasní a já jsem neskutečně ráda, že má Dcera čtenáře😀

Netuším jak slovy vyjádřit radost a svoje nadšení. Ale.. zkusím to..
Už jen to, když čtu váš komentáře mi vykouzlí úsměv na rtech. Neskutečně návykový pocit. Když vidím kdo hlasoval o příběhu usmívám se. A tahle optimistická nálada mi vydrží hodně dlouho. Fakt.

Zároveň vám i děkuji u příběhu Syn.. já vím, není to nic moc.. ale snažím se. Po Vánocích to "rozjezdu" Vážně.😀.

TAKŽE, MOC MOC MOC DĚKUJI VŠEM PRAVIDELNÝM ČTENÁŘŮM! ZA HLASY A KOMENTÁŘE 💕💚

LOUČÍ SE JEAN, JANE.. JONE, JOENA.. (taky mi přišel dodatek, proč Jean -myslím, že to je dost jasné a zřejmé, hlavně u lidí, kteří mě znají..- Jane? -jméno, mé jméno.. vážně- Jone, Joane.. tak mi psala jedna holka.. většinou, když si píšu s někým z cizí země nepíše to česky.. ale Jane nebo Jean. Zrovna tato nejmenovaná dívka mi spala: How Are you, Jone? Někdy zase napsala Joane.. mě to nevadilo.. I přesto, že jsem se jí představila jako Jane.. nebo i Jean.. jsem Jone a Joane.. takže tak😀 Už se loučím!✌Nazdárr!

Zapoměla jsem dodat, vyjde to slíbené.. já nevím.. vzpomínkové..něco. Bude to ze života Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové.. a první kapitola vyjde po této.. takže se těžte.. sice to vidím na příští týden.. Ps. Ještě jsem ani nezačala.. ale mám to v hlavě! Pa!

Dcera|Jean SnapeováKde žijí příběhy. Začni objevovat