O tisíc dvě stě dva dní později

498 31 4
                                    

Jean

Celá škola už věděla o tom, jak ředitel zuřil, když se stalo něco jeho dceři.. Profesor a profesorka Carrowi dostali lekci.. už tak moc netrestali studenty.. Jen nějaké ti fyzické tresty, jako bič.. a normálně je uhodili.. to bylo na denním pořádku. Crucio, ale od té doby nepoužili ani jednou.. stejně tak i ostatní kletby, které si na vlastní kůži, doslova, vyzkoušela.. Netušila jak to ředitel, taťka, dokázal, ale asi už tušila kam zmizel, a když se objevil.. byl trochu.. vyčerpaní.. a Carrowi vypadali na to, že si kletby, vyzkoušeli jako ona. Potvrdila jí to Carrowa a její ruka, spálená.. a Carrow měl na tváři šrám.. takže dostali lekci.

Severus

Tahle doba ho ničila.. pomalu ale jistě.. škola a profesoři.. Sice se snažil nijak nezasahovat do dění školy, i když tak byl ředitelem.. ale po tom co udělali jeho dceři, to tak dál nešlo.. Pár Crucio, a Urmo, společně se Septumsemprou vše napravilo.. vyzkoušeli si všechny co použili na Jean, od té doby ubylo studentů na ošetřovně. 

Dnes měli schůzi Smrtijedů.. nečekal, že by Carrow nebo Carrowa něco řekli proti němu.. měl vyšší postavení jak oni, takže by nebylo dobré kdyby promluvili, i on sám jim to poradil. Voldemort často dělal čistku mezi jeho stoupenci.. zabil jich již pět za tento měsíc.. to bylo velice znepokojivé.. Bál se, protože on ani Jean neměli čisté svědomí.. ve smyslu, že Potterovi pomáhali... kdyby se to dozvěděl oba jsou mrtví na místě, v tom lepším případě..

"Severusi.. mohli by jsme si promluvit?" zeptal se Voldemort, ale otázka to nebyla, byl to rozkaz. Vešel za ním do knihovny, a posadil se naproti Pánovi Zla. "Severusi, jak jistě víš.. zjišťuji kdo mi je loajální a kdo ne.." začal Voldemort.. už se připravoval na nitrozpyt.. a velice bolestiví.. ale nestalo se, pokračoval. "Věřím, že ty i Jean jste věrní služebníci, ale potřebuji to vědět jistě.." oznámil mu. "Ano, můj pane.." řekl pokorně, ale nebylo mu to příliš jasné.. hlavně.. Nitrozpyt nepřicházel, takže si loajalitu zjistí jinou cestou.. a on netušil jakou, což ho děsilo.. a hlavně, Jean o tom nic neví.. a to ho taky děsilo. 

Jean

Seděla v salónku a čekala na taťku, Pán Zla si s ním chtěl promluvit.. unaveně si opřela hlavu a křeslo. Čekala na ně, už pár minut.. tyhle jejich rozhovory.. byly fakt strašné.. ale může být ráda, že se jich nemusí účastnit. Otevřeli se dveře, stál tam, pousmála se a postavila. Stáli sobě čelem, a koukali ne sebe, "jdeme?" zeptala se, kývl a natáhl k ní ruku. Chytla se ho a on je přemístil, před bránu Bradavic, bylo šero.. a docela zima.. taky co se dalo na konci listopadu čekat.. pomyslela si, "Už aby jsme byli v Bradavicích.." řekla Jean a přitáhla si hábit blíž k tělu. "To ano" přitakal taťka, "škoda jen, že už to není tak jak to bylo.. stýská se mi.." přiznala se Jean a pokračovala v cestě. Taťka se na ní zvědavě podíval, "Po Hermioně a Harrym.." řekla na vysvětlenou.. Jeho oči jako kdyby ještě více ztmavli, nabyli vzteku. Přemýšlela co udělala.. nic. Odpověděla si, taťka vyndal hůlku a mířil na ní. "Co děláš?" zeptala se vyplašeně a koukala na špičku hůlky, bála se. "Crucio" řekl ledově. Kletba jí zasáhla do hrudi a ona se jen nadechla. Skácela se k zemi.. Nedokázala myslet na nic jiného než na tu nesnesitelnou bolest.. přestala brát lektvar proti zmírnění cruciátu.. Cítila to v plné síle..

Severus

Netrpělivě pochodoval v knihovně.. Voldemort odešel, s tím, jak to pochopil, že si Jean prověří... netušila jak, ale rozhodně se mu to nelíbilo.. ani omylem. Co když její nitroobrana nebude dost silná? Po pár minutách Crucia povolí.. tohle nevydrží. O dalších nekonečných pět minut později, se Pán Zla objevil ve dveřích.. nevypadal spokojeně.. to nebylo dobré.. pomyslel si. "Severusi.. jsem velice nespokojený..." začal Voldemort a potvrdil tím jeho doměnku, o rozpoložení jeho pána. "Tvoje dcera mi není loajální.." prskl naštvaně. "Můj pane.." chtěl začít Severus, ale Pán Zla ho přerušil. "Mluvil jsem s ní.. celou dobu je loajální k Potterovi!" řekl naštvaně. Tohle není dobré.. zopakoval si Severus. "Jelikož jde o tvojí dceru a je to velice mocná čarodějka.. a prokáže svojí loajalitu na příští schůzi, podrobí se nitrozpytu.. bude žít.." řekl ledově Pán Zla. "Ale pokud se potvrdí má doměnka.. zemře" prohlásil nekompromisně. Severus nebyl schopen slova, vše co Pán Zla řekl.. byla pravda.. není mu loajální ona, ani on.. ale zemřít jí nenechá. Severus jen kývl a hluboce se uklonil, pak opustil místnost. Jean tu nebyla.. další věc, která se mu nelíbila, vždy se scházeli tady.. vždycky. Přemístil se do Bradavic, to bylo jediné místo kam by asi teď šla. 

Dcera|Jean SnapeováKde žijí příběhy. Začni objevovat