Severus
"Obranná kouzla jsou velice důležitá.." začal Severus, dnes měl hodiny Obrany za Remuse. "Jaké znáte, obrané štíty?" zeptal se a podíval se na své studenty. Šestý ročník na něj hleděl, Nebelvír a Zmijozel. Jen pozvedl obočí a čekal odpověď. Chtěl pokračovat, ale rozhořeli se plameny v krbu. Otočil se a spatřil je.. Johanku, Jasmín, Albuse, Jonathana a Rose. Huga a Fildu neviděl."Myšlíte ši, že šme tady jako fatt dobše?" zeptala se Johanka. "Jo.. mušímě.. pšeči to tak fungufe.. jako že řečneš jak chceš a ono tě to tam ..jako to.. no.. přemíští.." řekl Albus. Když se usadil prach co zvířili podívali se na něj. "No nazdárr!" řekli sborově. Severus se pousmál. Přešel až k nim, "Co tady děláte?" zeptal se jich. Celá učebna na něj upírala zrak. "My? No hledáme tě!" řekl Nath. "Víš, dědo.." začala Rose. "Naše Šlída jako asi umžela.." řekl Albus. "Plotoše mi šméé měli jako uflízet.." pokračoval Jonathan. "..a ona byla takfle!" řekla Johanka a vyplázla jazyk.. a přetočila oči v sloup. Severus se pobaveně zasmál. Asi jim vážně umřela kočka.. byla docela stará to ano.. a prali se o ní, takže tak. "My šme ti to jako plišli žíčt.." řekla Rose. "Koupíšš nám jako nofou kočku?" zeptala se Jasmín. Severus se k nim skolinil. "Ale jistě, že vám koupím novou kočku.." slíbil jim. "Sůpr!" řekla Rose a Jasmín. "Čůpr!" dodali ostatní a objali ho, okolo nohou. "Tak dobře.." pokýval hlavou a všechny je pohladil po vlasech, plných prachu, ten krb se nepoužíval několik desetiletí.. Otočil se na své studenty.. v tvářích se jim značilo překvapení a nechápavost. "Prostudujte si strany dvacet osm až do třiceti.. jinak si dělejte co chcete.. máte volnou hodinu." oznámil jim a podíval se na své vnuky a vnučky. "Tak jdeme koupit ty kočky.." řekl s úsměvem. Jasmín ho chytla za ruku, a Albus z druhé strany.. Jonathan se chytil Jasmín a toho se chytila Rose. Johanka se chytila Jasmín. "Čau!" zamávali děti Nebervírům a Zmijozelům.. všichni nebyli schopni se pohnout a jen s otevřenou pusou hleděli na něj a malé děti.. bylo jim pět.
Jean
Vzala si letax, a přemístila se na místo, kde se objevili její a Hermiony děti. "Zdravím.." kývla na studenty. Ale nebyl tu žádný učitel. "Co teď máte?" zeptala se Jean a podívala se na ně. "Obranu.." řekla jedna dívka, vypadla jako kdyby viděla ducha. "Vážně?" zeptala se, "A kde je učitel?" zeptala se Jean znovu. "Odešel.. s nějakými dětmi.." odpověděl jeden Zmijozel. Jean se jen usmála a sedla si na katedru. "Měli jste Netopýra, že jo?" zeptala se a podívala se na ně. "Ano.." pokývalo hlavou více studentů, probírali se z šoku. "A co? Jak učí?" zeptala se Jean konverzačně. "Je přísný?" zeptala se zvědavě. "Dříve prý býval víc.." odpověděla jedna Nebelvírka. "To jo.. byl na nás pes.." zadala jí za pravdu Jean. "Kam jste chodila vy?" zeptal se jí Zmijozel. "Do Nebelvíru.." odpověděla Jean. "Je to super kolej.." dodala s úsměvem. "Jak se jmenujete?" zeptala se jí jedna Nebelvírka. "Jean Potterová.." odpověděla a zazubila se na studenty. "Vážně?" zeptali se překvapeně. "Jo.. ale dřívejsem se jmenovala Snapeová.. za svobodna.. Váš milovaný profesor.. jako Netopýrek.. je můj táta.. a ty děti se, kterými odešel jsou moje děti.. a mé sestry..." odpověděla Jean. Sledovala jejich ohromené tváře. "Kdo je vaše sestra?" zeptal se jeden Zmijozel. "Hermiona Weasleyová.. za svobodna Grangerová.. Víte.. můj táta se o ní staral, když jsme chodili do Bradavic, přijal jí za svojí dceru a tak jsme setry.. je to docela síla, co?" zeptala se Jean s úsmevem. "Ale radši mu neříkejte, že jsem vám tohle řekla.. a nebo jo, ale řekněte, že to máte od Jean Pólové.. Zatím čau! A modrou na konec. Táta je pes.. ale nekouše.. teda jen někdy.. nejlépe ho naštvete, když na něj budete přehnaně sladcí.. ahoj!" rozloučila se s nimi a zmizela v plamenech.
Táta seděl s dětmi na koberci, Hermmiona, Harry a Ron taky. Všichni měli šedé koťáko, Jasmín jí také jedno dala. "Ten pán co nám je prodal, říkal.. že jestli jich vezmu více jak pět.. mám je za polovinu.." usmál se táta. Jean se musela zasmát. "Aha.. takže každý mamé svojí kočičku.. to je hezké.." odpověděla pobaveně.
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfic✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...