Epilog, druhý..

567 25 8
                                    

Severus

Od války toho hodně uběhlo., a lecos se v jeho životě změnilo.. k lepšímu. Vzal si kabát..

"Ahoj tati, " pozdravila ho vesele jeho dcera a pověsila si kabát na věšák. Za ní hned Harry. Dva roky po skončení války si ho vzala -jak nečekané- I on se s tím smířil, a mohl tvrdit, že si jeho dcera vybrala dobře. "Zdravým vás, Severusi" pozdravil ho Harry. "Čemu vděčím za vaší návštěvu?" zeptal se s úsměvem. "No.. chtěli by jsme se zeptat, jestli by jsme tu mohli bydlet.." začala Jean. "Myslel jsem, že se stěhujete co nejdál ode mě.." řekl a ušklíbl se. "To jste si jen myslel.." přitakal Harry. Musel říci, že spolu měli velice dobrý vztah., na tchána a zetě ano, a ještě k tomu Harry Potter a Severus Snape. "Jaký k tomu máte důvod?" zeptal se, a kývl aby se posadili. "Potřebujeme někoho kdo se bude starat o naše děti.." řekl Jean a široce se na něj usmála. "Děti? Ty jsi těhotná?" zeptal se a vstřebával informaci. "Jo, a se mnou.." přitakal Harry s úsměvem. "Gratuluji!" řekl a oba je objal. "Děkujem!" odpověděla Jean a znovu ho objala. "Asi si budu psát deníček.." řekl Harry. "Těhotenský? Já myslel, že je těhotná Jean.." řekl a nalil ji víno. "Ne," zasmál se Harry. "Budu si zapisovat vaše reakce, a výroky. Stejně tak to, že jste mě objal.. to už je podruhé v mém životě!" řekl nadšeně Harry. Jen pozvedl obočí a podal jim skleničky. "Aby jsme měli co číst na pohřbu.." přitakala Jean s úsměvem. "Velice milé.. ale asi ano.. blíží se to, protože mě to asi zabije. Co může vzniknout zkřížením genů Pottera a Snapea? Nevím.. " zauvažoval a napil se. "Hm.. zajímavé.. to si tam také napíšu.." řekl Harry. Všichni se vesele bavili. "A na co potřebujete mě? O jedno dítě se snad postaráte, ne?" zeptal se pobaveně. "Tati.." začala trpělivě Jean ".. my nečekáme jen jedno." prohlásila s úsměvem. Vyvalil na ní oči, a začal kašlat.. pil ve špatnou chvíli, když se uklidnil, podíval se na ní. "Ty fakt plánuješ famfrpálový tým?" zeptal se pobaveně. "Divím se, že si na to pamatuješ.. ale.. ano i ne. Stále mi budou chybět tři posty.." řekla Jean a nechala ho hádat. "Čtyři?" zeptal se nečekaně. "Jo" přitakal Harry. "Už chápu.." řekl a dolil si skleničku. Čekají ho hezké a zajímavé časy.. Usmál se, necítil se tak sám.. jak by řekl.

Severus seděl v křesle a četl si, okolo sebe měl vyskládané knihy, na zemi, na stolku, na opěradle.. všude.. Hledal postup k jednomu lektvaru. "Vy si fakt píšete deníček!" řekl Harry a posadil se naproti jemu. Zvedl pohled a viděl jak si Harry vzal do ruky tenkou knížku, v černé kůži. Otevřel jí, "Co tam máte hezkého?" zeptal se a chtěl si ho pohlídnout.. ale zabránil mu v tom fakt, že mu zkameněla ruka. Severus se usmál a pohodlně se opřel v křesle. Harry užasle koukal na svojí kamennou ruku. "Co to je?" zeptal se poplašeně. "Milý Harry., tomu se říká KOUZLO" řekl Severus, docela dobře se bavil. "Hezké.. to jste tam dal schválně, že jo? Aby jsem se chytil.." zeptal se Harry, ale znělo to spíš jako popis jeho plánu, a pravdivý popis plánu. "Ne, náhodou.." odpověděl ironicky. "Kdy to pomine?" zeptal se a koukal na svojí mramorovou ruku. "Až budu chtít.." odpověděl a usmál se na něj. "Ne.. to by jste mi neudělal.." řekl Harry a upřel na něj pohled. "Samozdřejmně, že ne.." řekl s hranou vážností, zvedl se a chytil jeho ruku, ta se rázem z mramoru proměnila zpět. Harry si úlevně vydechl. "To je roztomilé!" řekla nadšená Jean, pak už byl ozářen bleskem z fotoaparátu. "Proč nás stále fotí?" zeptal se Harry. "Nevím., je to vaše manželka.." řekl Severus a posadil se zpět do křesla. "No to jo., ale vaše dcera.. znáte jí déle.." poukázal na to Harry. "Ale no tak!" řekla Jean a sedla si na pohovku a zářivě se na ně usmívala. Byla v osmém měsíci a porod se jí blížil. "Hele.. už si slyšela o deníčku tvého tatínka?" řekl spiklenecky Harry. "Jo.." přitakala Jean. "Takže víš jak to funguje?" zeptal se Harry, docela ho zajímal obsah té knížky. "Jo" přitakala jeho manželka. "Taky jsi měla kamennou ruku?" vyptával se jí Harry. "Jo.." přitakala znovu. "A né jednou." dodal Severus. Harry se na něj otočil. Severus se střel s jeho pohledem. "Je nepoučitelná.." řekl Severus. "To mi povídejte.." odpověděl Harry, Severus se jen pousmál a dál si spokojeně četl. "Nelíbí se mi jak jste se proti mě spikli.." řekla Jean. "To by jsme si nedovolili.." řekl Severus škodolibě. "Jistě.. zavolám Hermioně.." rozhodla Jean. "Ano, tu jsem taky dlouho neviděl.. A vůbec celou jejich zrzavou famílii.." odpověděl vesele Severus a společně s Harrym se tomu zasmáli, Jean jen zakroutila hlavou. "Spikli jste se.. tohle je důkaz.." řekla a ukázala na oba dva. "Alespoň víš jaké to je.. Ty a tvoje matka jste se spiklo proti mě.. A s Hermionou taky.." řekl pobaveně nad její reakcí. "Nemáš důkaz.." řekla a usmála se na něj. "Ale ano.. celou krabici.." odpověděl a pousmál se na ní.

Dcera|Jean SnapeováKde žijí příběhy. Začni objevovat