Jean
"Jean, vstávej" řekla mamka, musí být tedy.. sedm. Pomyslela si. Dnes mám ještě školu kouzelnickou a zítra jdu na přezkoušení do mudlovské, mám samostudium.. Na zítřek se rozhodně netěším, budou ze mě zase ždímat informace, jak nejvíce to půjde a pak budu propuštěna domů.. sláva. Uvažovala Jean. Oblékla si džíny a šedé tričko, seběhla rychlostí blesku schody a utíkala na snídani. "Dobré ráno mamko" řekl Jean a usmála se. "Dobré zlato" odpoví mamka, sedla si vedle Jean. "Zítra tě do školy na přezkoušení poveze taťka, já nemůžu, už jsem mu to napsala, dneska příjde dřív a zítra půjde s tebou. Já už musím a přijdu později. Ahoj Jean" rozloučila se. Jean se k ní naklonila a dala jí pusu. "Ahoj mami!" zavolala za ní. Zaklapli dveře, pak už slyšela jak nastartovala auto a jela do práce. Bydleli v mudlovském Londýně, jí osobně se tu moc líbilo, měli velkou zahradu.. a dům byl taky dost velký. Nechtěla by bydlet jinde. Byla ráda, že s ní pojede taťka, ten byl s nimi, jen o víkendech a dvakrát do týdne jen na věčeři, jinak byl v Bradavicích. Neměla mu to za zlé, on se snažil být s nimi co nejvíce to šlo a to oceňovala.
Zaklepání na dveře, patřilo jejímu učiteli. Byl to ten nejlepší učitel jakého znala, postarší kouzelník, byl to humorný člověk, rád si s ní povídal, což ocenila. Jmenoval se pan Mils, její čtvrtý učitel, taťka byl nespokojení s těmi předchozími třemi, jeden byl prý absolutní hňup, druhý byl velice flegmatický, a třetí nebyl dobrý v lektvarech a to byl problém. Pan Mils, učil taťku, když studoval a pak dostal titul Mistr lektvarů, znal ho tedy dobře, měl na to vědomosti. Ten mu absolutně vyhovoval, i jí. Doběhla otevřít. "Dobrý den, profesore" pozdravila ho a pustila dovnitř. "Dobrý, Jean" odpověděl. Posadila se za stolek, kde měla všechny svoje věci, učebnice a pomůcky. "Začneme?" zeptal se, když si sedl naproti ní. Kývla. "Tak tedy, využití bezoáru..."
Byla už poslední hodina, měla lektvary, byla v poslední fázi, jednou napravo a pak dvanáckrát nalevo. Dělala lektvar proti oslepnutí..nebyl těžký. Uslyšela klapnutí dveří, vzhlédla a uviděla taťku, jen se na něho usmála a dál pokračovala. Sundal si plášť a přešel k nim. "Dobrý den, pane Milsi" pozdravil jejího učitele. "Dobrý den, Severusi" odpověděl a neodtrhl oči od jejího kotlíku. Naposledy zamíchala nalevo, vyndala měchačku a vypnula plamen. Nalila lektvar do lahvičky a podala ho panu Milsovi. "Skvěle Jean, můžete si sbalit" řekl s úsměvem a uklidil si své věci. Zatím co si balila věci, její taťka vyprovodil jejího učitele. Taťka si sedl na pohovku, sedla si vedle něho. "Jak bylo?" zeptala se, jako vždy. "Ale jo., akorát mě naštval..." chtěl pokračovat ale přerušila ho. "Potter" doplnila za něj. "Slavný Harry Potter, drásá nervy Severusi Snapeovi. Jak je to možné?" zeptala se s úsměvem. Jen se ušklíbl. Natáhla se pro sušenku co ležela na stole. Nabídla i jemu. Zakroutil hlavou, neměl rád sladké.. "Kdy přijde mamka?" zeptal se. "Nevím, ale protože jsi tu ty, tak asi později.." odtušila Jean. "Zítra jedeš se mnou do školy?" zeptala se ho Jean. "Ano a doufám, že uslyším jen samou chválu" řekl s úsměvem. "No., nějaké mezery by se v chemii našli.." řekla jen tak mimochodem Jean. "Kde to máš?" zeptal se jí. Usmála se, spoléhala na to, že jí s tím pomůže, vždy jí pomohl když potřebovala. Vyběhla nahoru do pokoje pro sešit z chemie a učebnici, bleskově seběhla schody a skočila na pohovku, těsně vedle něho. "Co zase děláš?" ptal se na její chování. "Celý den sedím musím si nějak vybít enegrij, nemám tu žádné chodby jako v Bradavicích, aby po nich mohla běhat a pan Mils mi ztrhával body. Nemám se tak dobře.." řekla Jean s úsměvem. Jen protočil oči a vzal si od ním sešit. "To je tedy úprava.." řekl a prohlížel si její sešit. Její sešit byl hustě popsaný, byla to čistá anarchie. "No, dávám svým sešitům svobodu, miluji anarchii a volnost.." řekla s úsměvem a naklonila se k němu..aby viděla co si čte. "Anarchie.." řekl její taťka a povzdechl si. "Tak tedy, kyseliny a jejich využití..." začal, bedlivě ho posluchala. Přice jenom chtěla mít co nejlepší výsledek..
Doufám, že se vám kapitola líbila:) A nezklamala vás.
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfiction✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...