Hoj.!
Já nevím co mám psát.. poprvé v životě nemám slov.. a jen mlčím. Tohle je moje stá kapitola. Netušila jsem, že se někdy dostanu až tak daleko.. je to něco úžasného a já vám děkuji. Přeji si, aby každého cíle dosáhl každý.. ano je to sakra naivní. Ale bylo by to hezké.
Je neuvěřitelné vidět to trojciferné číslo.. Jediné co si teď říkám a ozývá se mi v hlavě je jen několik vět.. Já jsem to dokázala.. dokázala jsem to.. Je to něco na co asi jen tak nezapomenu, je úžasné vědět, že je Dcera líbí a je docela oblíbená.. je to egoistický.. ale já to takhle vidím..
Moc vám děkuji za všechny hlasy a komentáře.. moc to pro mě znamená. Nevím jak jinak vám to napsat.. možná by to bylo lepší říct. . ale to asi nepůjde. Takže MOC DÍKY, VŠEM!
Když nad tím tak přemýšlím.. já jsem toho za tu dobu, co píši Dceru zažila fakt hodně.. a podepsalo se to na tom psaní.. a upřímně teď už si nemyslím, že to je něco hrozného.. že neumím psát a číst. Ono.. každý to nepochopí.. každý to nechápe a neví.. ale jí už od první třídy špatně čtu.. a když špatně tak fakt špatně.. už když jsem byla v pětce četl líp druhák než já.. a učitelky to říkali taky.. můj pravopis byla katastrofa v tom pravém slova smyslu.. byla jsem z toho docela nešťastná, když pominu můj nekonečný a celoživotní optimismus. Ale hodně mě to mrzelo. Měla jsem, ale výhodu, jsem cílevědomá.. a vím to, proto jsem si dala jako jeden obrovský úkol přečíst několik knížek.. začala jsem povinnou četbou.. nebavila.. několik sci-fi.. taky nic moc, a pak Harry Potter, je to spása mého života. Už dřív jsem slyšela, že Harry Potter naučil děti číst.. ale nevěřila jsem tomu, fakt ne.. Rozhodla jsem se ho přečíst.. všech osm knih.. a stalo se. První díl jsem četla týden.. druhý o den méně. Třetí se mi četl o dost líp.. (oblíbila jsem si jednu postavu a nečekaně to byl Severus:)) pak už to bylo čím dál lepší. Když jsem přišla ze školy jen a jen jsem četla, nic jiného než Harryho Pottera a jeho příběhy.. některé díly jsem četla vícekrát.. (vím, že sedmičku jsem přečetla čtyřikrát..) ale to není to hlavní.. nebo je. Harry Potter mě vážně naučil číst.. když jsem za sebou měla osm knih od J. K. Rowlingové byla jsem šťastná a Harryho Pottera jsem si zamilovala.. stejně tak i ostatní postavy. Ve škole se můj pravopis o trochu zlepšil.. o čtení nemluvě.. myslím, že tohle celé nejlépe pochopí Bezejmena a Wekina, ty mě znají osobně.. Od té doby jsem hodně četla, ve velkém..jako fan fiction o Harry Potterovi, povídky Snamione.. ne .. četla jsem vše. A neskutečně mě to bavilo.. nedokážu si teď představit, že by jsem měla číst jako před několika lety.
Nebyla bych to já, kdyby jsem si nedala další výzvu.. chtěla jsem napsat příběh.. a chtěla jsem začít něčím lehčím.. rozhodla jsem se pro Fan Fikci.. první můj příběh je Seley Snagodová.. není to nic moc, ale je to začátek.. pak je na řadě Snamione a mezitím také parodie na téma Harry Potter -- Severus Snape.
Zpět k Dceři.. bylo léto.. a já jsem tak měla hodně času na přemýšlení.. rozhodla jsem se napsat něco originálního.. Napsat o dceři Severuse Snapea.. hledala jsem na internetu něco podobného.. nenašla jsem nic co by odpovídalo mé představě.. a tak jsem se rozhodla to napsat.. první kapitoal vyšla 10. srpna 2017 a já už tenhle příběh píšu docela dlouho.. a jsem u 100 kapitoly, moc to pro mě znamená.. a tohle jsem vám jen chtěla sdělit.. nevadí.. číst to nemusíte.. není to důležité:) Díky za všechno, vaše Jana.
Děkuji!
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfiction✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...