- Стигнахме ли вече?
Малкият Хосок повтаряше този въпрос вече за поне двадесети път откакто бяха тръгнали.
Отиваха на гости на баба му. За Коледа. Хоби и родителите му.
- Още малко остана.
С мил глас отвърна на въпроса майката.
- Добре... Хей мамо виж! Камиончето идва да ни каже здрасти.
Миг по-късно се чу силен звук от сблъсък. 'Камиончето' почти напълно бе смазало колата на семейство Чонг.
Скоро се вече се чуваха и линейките.
След два дни борба за живота си майката на Хосок почина, а едва ден след това съпругът ѝ я последва.
Единствен оцеля Хоби. Благодарение на това, че бе седял на задната седалка и това, че отново бе сложил любимата си каска със супер герои, момчето бе спасено. Никога не слушаше майка си, когато му повтаряше да я махне.
За него остана да се грижи баба му. Той се пренесе при нея.
Все още живеше там. Щастлив, но понякога и тази му страна отстъпваше място на тъгата. Родителите му му липсваха. Вече дори не помнеше ясно лицата им. Имаше само една снимка. Бледа, раздрана и скъсана по краищата снимка.А едиственото останало от катастрофата бе споменът и страха на Чонг Хосок да пътува. Затова и винаги ходеше пеш. Никога не се качваше в автобус, кола или каквото и да е.
Онова камионче можеше да реши да му каже здравей отново след тези дълги години.
----
През 2006 Хосок е бил на осем.
YOU ARE READING
- voiceless -
Short Story・Юнги и Хосок се срещат случайно в един дъждовен ден, на един завой, където започва всичко.