Юнги все още не чуваше нищо. Все още бе влачен в неизвестна посока.
Продължи така сравнително доста време. Време, достатъчно ментовокоското да бъде пернат от няколко невинни клончета.
И тогава спряха. Похитителят на Юнги обгърна талията му в прегрътка, която смрази момчето. Стисна очи още по-силно.
- Можеш да си отвориш очите.
Страхът на Юнги изчезна, заместен от адреналина.
- Хосок?! Абе ти нормален ли си?! Знаеш ли как ме уплаши? Кретен!
- Съжалявам... Не исках.
- Какво не си искал, Хосок.? Ами ако наистина се беше случило нещо.
- Аз просто исках да те изне-
Хосок не успя да довърши. Не за друго, но бе прекъснат. Не от какво да е, а от топлите, меки устни на Юнги притиснати към неговите.
Не се поколеба. Отвърна. Смяташе, че това е най-правилно. Слушаше сърцето си.
Отделиха се от целувката. Юнги силно прегърна Хосок.
След случката с баща му бе останал страха. Бе се уплашил някой да не направи нещо на неговия Хоби. На приятел, който не можеше да си позволи да изгуби. На момчето, в което се бе влюбил.
- Обърни се.
- Какво?
- Просто..
Хосок обърна Юнги, който ахна. Пред него се откриваше уникален залез. Моментът беше перфектен.
------
вдъхновено от тази снимка горе.↑↑↑↑↑↑
аз съм фотографа. само казвам. :)
KAMU SEDANG MEMBACA
- voiceless -
Cerita Pendek・Юнги и Хосок се срещат случайно в един дъждовен ден, на един завой, където започва всичко.