стр.62

429 89 15
                                    

Хосок отново бе на работа. Честно, липсваше му това място. Аромата на чай и кифлички с канела. Огромните прозорци, разкриващи гледката на спокойния квартал. Да гледа към часовника, чакайки денят да приключи, за да може да види Юнги.

...

Ментовокосият бавно вървеше по уличките. Отново валеше, както в онзи специялен ден, когато срещна момче на име Чонг Хосок. Отново бе без чадър и отново подскачаше от локва на локва, с широка усмивка на лицето.

...

– Хосок, свободен си да си ходиш.

– Благодаря ви отново, че не ме уволнихте госпожо Ким!

Жената се усмихна и подаде чадър на момчето пред нея, което гледаше объркано.

– Навън вали. Вземи чадър.

– Довиждане!

– До понеделник.

Хосок излезе от кафенето и директно тръгна към завойчето. Виждайки Юнги всичко в него се преобърна.

Точно както в първият ден, когато се видяха. Розовият чадър и странното момче, подскачащо в локвите, мокър до кости.

– Здравей!

Усмивка и кимане. Юнги се шмугна под чадъра, прегръщайки ръката на брюнета.

– Топъл си.

– Мокър си.

– Знам.

Целувка. И двамата потеглиха към дома си. Общият дом.

————————

ИИИ КРАЙ!!

тф не мога да повярвам, че след 23 изтрити фика аз най-накрая завърших един.

благодаря на всички, които четохте, вотвахте и ме напсувахте в миналата глава, което намирам за мило. 😅😅

имаше и един момент, когато тая боза беше на 4то място в short story тогава умирах

ами за първи път пиша такава бележка тъй че имам оправдание защо не става

имам си друг фик сега който можете да четете ако искате.

ЧАО

- voiceless -Where stories live. Discover now