- Докторе, кога ще мога да си ходя?
На Хосок вече му бе писнало. Беше се нагледал на бели неща за цял живот. Разбира се бледото лице на Юнги не се броеше.
- Утре, най-късно в други ден ще те изпишем, успокой се.
Лекарят се усмихна и излезе от стаята. Хосок остана сам. Скуката надделяваше.
Юнги бе отишъл да види майка си и вероятно шеше да има много какво да обяснява на жената.
Хоби все още не можеше да повярва, че приятелят му говори. Какво оставаше за собствената му майка?
...
- О здравей синко! Прибрал си се.
- М-мамо...
Жената изведнъж пребледня. Дали не халюцинираше? Остаряваше ли вече, че да ѝ се причува? Не. Синът и наистина говореше.
- Не може да бъде... Кога?
- Вчера. Когато с Хосок отидохме до магазина.. Него го блъсна кола. Аз не можах да направя нищо друго.
Гласът на ментовокоското се пречупи, спомняйки си гледката на кървящото лице на Хоби.
- Боже господи... Добре ли си? Момчето добре ли е?
Майката на Юнги сякаш изпадна в паника. Прекалено много информация, която не можеше да приеме просто така.
- Добре сме. Ти добре ли си?
Жената не отговори просто прегърна сина си. Не можеше да повярва, че отново бе чула гласа на сина си, след толкова много време.
------
тази глава беше шит ;-;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- voiceless -
Kısa Hikaye・Юнги и Хосок се срещат случайно в един дъждовен ден, на един завой, където започва всичко.