ημέρα της γέννησης

1.5K 143 20
                                    

<< αρχηγέ μου όλα είναι έτοιμα ακριβώς όπως μας ζητήσατε...
Το διαβολικό χαμόγελο του Άσγκαρντ έδωσε την εντολή.....

<< Δεν πεινάω!!!!!!
κάθισε μπροστά της με ένα αυστηρό βλέμμα ,το οποίο μαρτυρούσε το πώς δεν θα δεχόταν αντιρρήσεις
<< Δεν πεινάω!!!!!
Κράτησε το ξύλινο σκεύος ανάμεσα από τα πόδια του κάνοντας με τα κουρασμένα του χέρια πίσω τα μαλλιά της....
Ύστερα πιάνοντας μια γερή μπουκιά με τα χέρια του την κοίταξε ικετευτικά..
<< Άνοιξε τα χείλη σου...
Εκείνη κούνησε αρνητικά το κεφάλι της έχοντας ένα ευτυχισμένο χαμόγελο ....
<< Αν δεν ανοίξεις τα χείλη σου θα τα φιλήσω....
Τα μάγουλα της πήραν ένα απαλό κόκκινο χρώμα ντροπής..
Τον κοίταξε δειλά στα μάτια ανοίγοντας απαλά τα χείλη της παίρνοντας την τροφή μέσα απο τα δάχτυλα του...
Το στήθος του άρχισε να τρεμοπαιζει καθώς τα χείλη της κόλλησαν απαλά πάνω στα δάχτυλα του τραβώντας την τροφή αργά και βασανιστικά....
Της άφησε ένα απαλό φιλί στο μέτωπο και ύστερα της έδωσε μια δεύτερη μπουκιά...
<< Τζέιμς;ως πότε θα τρώω μέσα από τα χέρια σου;
<< Γιατί παραπονιέσαι;από μωρό παιδί δεν τρως από εμένα;
<< Και αν μια μέρα δεν μπορείς;εγώ τι θα κάνω τότε;σε έμαθα καταλαβαίνεις;.
Της χάρισε ένα βεβιασμένο χαμόγελο.
<< Τζέιμς ήσουν για μένα πατέρας, μητέρα και έρωτας,τα βράδυα δεν κοιμόμουν και με εκρυβες στην αγκαλιά σου,δεν έτρωγα και μου έδινες την μπουκιά σου, έκλαιγα και μου χάρισες την καρδιά σου,αν σε χάσω θα έχω χάσει ολόκληρη μου την οικογένεια..
Της έσφιξε απαλά τα χέρια εκεί που είχαν κρυμμένα τα δικά τους σημάδια...
<< Ο φόβος και το θάρρος γυναίκα δεν έχουν διαφορά, τρέφεις και τα δύο με τα συναισθήματα που τους αρμόζουν μα στο τέλος είναι όπως η αγάπη, διαλέγεις ένα απο τα δύο....
Του έπιασε απαλά τα μάγουλα αγκαλιάζοντας τον σφιχτά...
<< Τζέιμς δεν θα αντέξω να σε χάσω...
Τα μάτια του πρόσεξαν τους κρυμμένους άντρες πίσω από τον μεγάλο πυκνό θάμνο....
Την έσμιξε περισσότερο στην αγκαλιά του αφήνοντας της ένα δυνατό φιλί στο μάγουλο ,τα χείλη του έμειναν κολλημένα πάνω της έχοντας μια πονεμένη έκφραση....
<< Τώρα θα σε αφήσω από την αγκαλιά μου και εσύ θα τρέξεις σπίτι διχως να κοιτάξεις πίσω,υποσχεσου μου πως δεν θα κοιτάξεις πίσω...
Τον κοίταξε έντονα στα μάτια..
<< Υπόσχομαι...
Τα μάτια του έκλεισαν σφιχτά πιάνοντας της το χέρι....
<< Τρέξε πίσω στο σπίτι Ασία, υπόσχομαι απόψε το βράδυ να έρθω να σε βάλω για ύπνο.....
Εκείνη γεμάτη χαρά άρχισε να τρέχει δίχως να κοιτάζει πίσω της, ώσπου τα χέρια των αντρών έπιασαν σφιχτά αυτά του Τζέιμς κλείνοντας του το στόμα......

Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΆΡΒΑΡΟΥحيث تعيش القصص. اكتشف الآن