Ο Τζέικομπ πάγωσε στην θέση του καθώς αντίκριζε το γεμάτο σκοτάδι βλέμμα του γιατρού του,και το διαλυμένο συνάμα βλέμμα της κοπέλας απέναντι του...
<< Τι ειπες;
Η Ασία γεμάτη από ανάμικτα συναισθήματα θυμού και ζήλειας, στάθηκε μπροστά του σμίγοντας τα φρύδια της..
<< Εκείνη η γυναίκα σε περίμενε στο γραφείο σου την ίδια στιγμή που ήσουν μαζί μου; ΑΠΆΝΤΗΣΕ ΜΟΥ!!!!
Χτύπησε το χέρι της με δύναμη πάνω στο τραπέζι ανταποδίδοντας το σκοτεινό του βλέμμα με ένα δικό της...
<< Ήσουν παντρεμένος μονάχα με την δουλειά σου ειχες πει!!!!ποτέ δεν θυμάμαι να είπες πως έσπασες τον γάμο μιας γυναίκας,σε μισώ....
Τα δάκρυα της έπεσαν πανω στα κόκκινα μάγουλα της,ενώ συνεχίζοντας να παίρνει τον λόγο είπε:
<< Μην εμποδίσω τον παράνομο αυτό έρωτα με την παρουσία μου,καλύτερα να πηγαίνω....
Ήταν κολλημένος μπροστά της σαν τοίχος αντίστασης....
Όταν δεύτερη φορά από θυμό το χέρι της χτύπησε το τραπέζι μπροστά τους,την κοίταξε με το ποιο έντονο βλέμμα που θα μπορούσε να της χαρίσει ποτέ του,έβγαζε έναν δυναμισμό από μέσα της που έκανε τον Τζέιμς να μαγεύεται Αντίς να θυμώνει,
Σήκωσε το δυνατό και ηλιοκαμμενο χέρι του δίνοντας ένα γερό χτύπημα στο τραπέζι το οποίο κατέρρευσε ανοίγοντας στα δύο μπρος τους...
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα ενώ τα δικά του την κοίταζαν σκοτεινά και γεμάτα προσήλωση...
Ο Τζέικομπ αντικρίζοντας με ένα χτύπημα του γιατρού να σπάει το πλατύ μα χονδρό ξύλο,έκανε ένα δειλό βήμα πίσω..
<< Τελείωσες;
Της είπε με βαριά αλλά σταθερή συνάμα φωνή...
Εκείνη κοίταζε το σπασμένο ξύλο μπροστά της με μια αγωνία κρυφά μέσα της...
<< Μόλις φύγω θα έχει τελειώσει....
Είπε κλείνοντας τα βρεγμένα της μάτια
<< Θες να σου δείξω τι θα πει θυμος;
Το βλέμμα της πήρε το χρώμα περιέργειας!!!
Τον κάρφωσε με το απαλό της βλέμμα καθώς πλησίαζε αργά τον Τζέικομπ...
<< Κύριε!!!εγώ!!! συγνωμη κύριε..
<≤ αργότερα, Τζέικομπ,
<< Μα μάλιστα κύριε Φε φεύγω...
Όταν ο νεαρός γύρισε να φύγει η δυνατή φωνή του Τζέιμς του απεύθυνε μια ακόμη φορά τον λόγο..
<< Τζέικομπ;
<< Μάλιστα κύριε;
<< Μέχρι να ξεχάσω το γεγονός το οποίο τάραξε την γυναίκα μου,θα κινδυνεύεις,έγινα σαφής;
<< Γυ γυναίκα σας; Θα θα λείψω λίγο κύριε...
Είπε ο νεαρός φεύγοντας με μεγάλες δρασκελιες ...Γύρισε με αργές κινήσεις στο μέρος της τρίβοντας με το χέρι του τα απαλά ημερήσια γενιά που είχαν δωσει μια σκιά στο πρόσωπο του,
<< Χίλιοι κάτοικοι να έρθουν απόψε στην πόρτα μας λέγοντας σου πως πήρα τον λάθος δρόμο,δεν σου επιτρέπω να αμφιβάλλεις για εμένα..
Τα φρύδια της έσμιξαν με φανερή περιέργεια...
<< Χιλιαδες θα υψώσουν φωνή,μα εσύ θα ακούς μονάχα την δική μου,έγινα σαφής?
Το πρόσωπο της πήρε τις αποχρώσεις του χλωμού, φάνταζε αδύναμη μπροστά του, αδύναμη και κουρασμένη, σκέφτηκε δίνοντας ένα πικρό χαμόγελο στο κενό...
<< Τζέιμς!!!με αφήνεις μόνη ;σε ικετεύω νιώθω κουρασμένη,
Την πλησίασε τόσο επικίνδυνα όσο φαινόταν και η ματιά του...
<< Μόνη;
Έκανε άλλο ένα βήμα μπροστά της χαμηλώνοντας το βλέμμα του στα ροδοκοκκινα χείλη της...
<< Τζέιμς μη...
<< Μόνη;
Την τράβηξε απότομα πάνω στο κορμί του ενώνοντας την μικροκαμωμένη του μύτη στην εξίσου μικρή δική της,τα πρόσωπα τούς ενώθηκαν απαλά μένοντας σιωπηλοί....
<< Τζέιμς άφησε με...
Έτριψε τα απαλά του γενιά πάνω στο μαλακό της δέρμα, θαρρείς και κρατούσε κάτι εύθραυστο και φοβόταν με όλοι του την καρδιά πως θα σπάσει...
Θαρρείς και κρατούσε ένα παιδί γεμάτο συναίσθημα και ταυτόχρονα μια γυναίκα γεμάτη πάθος για αγάπη, ανεξαιρέτως τα χρόνια τα οποία πέρασαν,δεν μπόρεσε να βάλει άλλη γυναίκα στο κορμί του μήτε στην καρδιά του, λίγοι άντρες θα άντεχαν να μείνουν πιστοί σε μια και μόνο γυναίκα,για τον Τζέιμς δεν ήταν ποτέ του δύσκολο,και ας μην το ξεστόμισε ποτέ του την είχε αγαπήσει τόσο δυνατά που αφήνοντας την πίσω στην πατρίδα,μια πληγή γεμάτη αίμα στην καρδιά του την θύμιζε σε μικρά καθημερινά πράγματα που δεν τον βοήθησαν ποτέ στο να την ξεχάσει,
Μυρωδάτα άνθη ,του έφερναν πάντα την μορφή της σαν παράδειγμα εικόνας, θυμόταν τον εαυτό του κλεισμένο στο μικρό του ιατρείο μακριά Άπτον κόσμο να γιατρεύει πληγές,όταν ένα μικρό κοριτσάκι με το ονομα άρια έκανε την εμφάνιση της μπροστά του,ευθείς τα μάτια του πήραν ζωή νομίζοντας πως έβλεπε την μικρή του Ασία,εκείνος την μεγάλωσε, εκείνος της έμαθε από ζωή,εκείνος την έβαζε στον σωστό δρόμο,εκείνος της μάθαινε για αγάπη και ας μην έβαζε ποτέ την λέξη στα χείλη του...
Το κορίτσι μπροστά του με το όνομα αρια ήταν ένα γλυκό και άριστο σε τρόπους παιδί,το οποίο αρρώστησε από τις αλλαγές του καιρού,ο Τζέιμς ένιωσε να δένεται με το παιδί, μάλιστα αν εκείνο ανήκε ανάμεσα στα ορφανά,τότε σίγουρα θα το είχε υιοθετήσει,θα μπορούσε να γίνει ένας ευγενικός πατέρας για εκείνη,σύντομα όμως κατάλαβε πως η ανάγκη του να βλέπει το παιδί ανήκε μονάχα στην γεμάτη από λύπη μεριά της καρδιάς του,όσο τα χρόνια περνούσαν ήθελε ολοένα και περισσότερο ένα παιδί το οποίο θα ανήκε σε εκείνη...και τώρα την κρατούσε ύστερα από δέκα ολόκληρα χρόνια σφιχτά μέσα στα αντρικά του χέρια,ήταν η μόνη γυναίκα που γοητευε το κορμί του,η μόνη γυναίκα που έσπαγε τις άμυνες του...
<< Έλα μαζί μου..της είπε κρατώντας της σφιχτά το χέρι καθώς ανέβαιναν τις μεγάλες ξύλινες σκάλες οι οποίες έκαναν ένα απαλό ήχο...
Μπήκαν στο μεγάλο του δωμάτιο και κρατώντας την ακόμα, γονατιστός πάτησε πάνω στα απαλά σεντόνια,την τράβηξε και εκείνη ακολουθώντας γονάτισε μπρος του κοιτάζοντας με ζωντάνια τα μάτια του νιώθοντας τα χέρια του να την τραβάνε από την μέση κάνοντας την να γύρει ....
Τα χείλη του έψαξαν τα δικά της κλείνοντας σφιχτά τα μάτια του καθώς τα τράβηξε στα δικά του,ο τρόπος που πάλευαν τα χείλη τους φάνταζε μαγικός και ταυτόχρονα γεμάτος αγάπη..
Τα χέρια του έμπλεξαν στο μαύρο των μαλλιών της φέρνοντας το άρωμα της στις αισθήσεις του,το φιλί του έγινε κυριαρχικό,της φώναζε με κάθε τρόπο πως του ανήκει,αυτο την βοήθησε να του παραδώσει τον εαυτό και την καρδιά της μια ακόμη φορά...
Την έριξε πίσω στα απαλά μαξιλάρια περνωντας τα χέρια του δεξιά και αριστερά της,το κορμί του στάθηκε ισιο μα σε μια μικρή απόσταση από το δικό της,
<< Σε ποιον χτυπάς το χέρι στο τραπέζι μικρή;
<< Σε ενόχλησε;
<< Κάθε άλλο,
Το χαμόγελο του της έκοψε την ανάσα,τον παρατηρούσε καθώς κάθησε στην θέση του βγάζοντας με γρήγορες κινήσεις την στενή μαύρη μπλούζα του και το μαύρο δερμάτινο παντελόνι του Κοιτάζοντας τα μάτια της με έρωτα...
Την πλησίασε μπαίνοντας ανάμεσα απτά απαλά της πόδια βγάζοντας το φόρεμα σαν νυφικό πάνω απτό πανέμορφο σκουρόχρωμο κορμί της,
<< Η πληγή σου χρειάζεται φροντίδα,ήταν λάθος σου να πέσεις σε νερό...
Της είπε έχοντας ρίξει τα μάτια του στο βαθύ κόκκινο σημάδι στην κοιλιά της..
<< Φροντίδα?
Ρώτησε εκείνη απαλά...
Τότε ο Τζέιμς έσκυψε με προσοχή αφήνοντας ένα γλυκό φιλί πάνω απτην πληγή της κάνοντας τα μάτια της να δακρύσουν..
<< Φροντίδα, αγάπη,και μια ειδική αλοιφή...
Τα χέρια της άγγιξαν απαλά το πανέμορφο πρόσωπο του κάνοντας τον με το βλέμμα της να παγώσει και συνάμα να δακρύσει...
<< Γιατί υπάρχει τόση θλίψη στα μάτια σου Ασία; Κοιτάζοντας σε νιώθω να πνιγομαι μέσα σε τούτη την θλίψη, μοιάζεις με τον ωκεανό και ας είσαι ο ήλιος,τα μάτια σου μου θυμίζουν φουρτούνα, συνεχώς λυπάσαι, συνεχώς κλαίς,μια σκιά καλύπτει την χαρά σου,φταίω εγώ για τούτη την δυστυχία και αυτό κάνει την καρδιά μου να υποφέρει περισσότερο,θα μπορούσα να το είχα αποτρέψει,μα μια ζωή ο θυμός με οδηγεί εμένα,πες με αμαρτωλό ποτέ δεν υπήρξα τέλειος,μα όλα όσα κάνω όλα όσα χτίζω τώρα , προσπαθώ να με αλλάξω, προσπαθουσα να γίνω ο άνθρωπος που θα σε άξιζε,περίμενα τον θυμό σου να έρθει σε εμένα με την ελπίδα πως με αγαπούσες ακόμα,
Σήκωσε απαλά το πρόσωπο της φιλώντας με θάρρος τα μεγάλα του ροδοκοκκινα χείλη , κλείνοντας τα μάτια της γεμάτη από τρυφερότητα...Ένα απαλό χαμόγελο εμφανίστηκε μέσα από το φιλί τους και αυτό άνηκε σε εκείνον που γεμάτος ευτυχία χανόταν σε εκείνην...
Τα μπράτσα του την έκλεισαν στην αγκαλιά του καθώς η φράντζα των μαλλιών του έπεφτε μπροστά απτό πρόσωπο του κάνοντας το βλέμμα του ακόμη ποιο σκοτεινό,ακόμη ποιο όμορφο,
Τα χείλη του άρχισαν να χαρίζουν στον πανέμορφο λαιμό της έντονα φιλιά κάνοντας την να αναστεναξει..
Τράβηξε τα σφιχτά της πόδια γύρο απτήν μέση του κρατώντας τα ώστε να μην πέσουν,
<< Σφιξε τα γύρο μου,μην φοβάσαι,σφιξε με σε εσένα...
Τα μάτια της έκλεισαν σφίγγοντας τα πόδια της με σταθερότητα στην αγκαλιά του... το χαμόγελο του αστραψε κοιτάζοντας την..
<< Τώρα σφιξε τους ώμους μου..
Εκείνη αγκαλιάζοντας τον σφιχτά κράτησε το πρόσωπο του στα χέρια της,τα μάτια του έπεσαν γεμάτα αγωνία στα δικά της ,Όταν την έκανε ένα του κράτησε το κορμί της στην αγκαλιά του έχοντας το πρόσωπο του κολλημένο στο δικό της,το χέρι της έπεσε στην πλάτη του οπου και ταξίδεψε...
Ιδρώτας κατέκλυσε το κορμί του καθώς χορευε δίχως όρια με την αγαπημένη του,σε έναν χορό κοντά στα αστέρια με τις ανάσες να εγκαταλείπουν τα κορμιά τους..
<< Πως νιώθεις;
Ρώτησε Κοιτάζοντας τα πρησμένα απτό φιλί του χείλη της..
<< Ει είμαι κα...καλά...
Της χαμογέλασε τρυφερά σκύβοντας για να φιλήσει τα απαλά της χείλη και ύστερα άρχισε να χαϊδεύει απαλά τον λαιμό και το αυτί της κάνοντας την να τρέμει στο άγγιγμα του...
<< Είσαι δικιά μου...
<< Είμαι δική σου..