Κρατώντας του σφιχτά το χέρι άφησε τα δάκρυα της να πέσουν κενά στο έδαφος.
<< Συγχώρεσε με που πίστεψα έστω και μια στιγμή πως σε έπνιξα με την αγάπη μου,εαν σε χάσω,δεν θα τα καταφέρω,δεν μπορώ να αναπνεύσω δίχως εσένα,μου είναι τόσο δύσκολο,μακάρι να ήμουν εγώ στην θέση που βρίσκεσαι τώρα,να πονάω εγώ,να παλεύω εγώ, άξιζες μια ευτυχισμένη ζωή,άξιζες να χαμογελάς,δεν φαντάστηκα ποτέ πως , πως.
Γυρίζοντας με σπασμένους λυγμούς την πλάτη της σε εκείνον.
Άκουσε μια αδύναμη βραχνιασμενη φωνή,η οποία ζητούσε νερό.
Γυρίζοντας ξαφνιασμένη στο μέρος του ,έτρεξε βιαστικά βάζοντας σε ένα ποτήρι καθαρό νερό, πλησιάζοντας τον.
Τα μάτια του ήταν απαλά κλειστά ενώ το κορμί του σφιγμένο,καθώς ξύπνησε ο πόνος συνέχισε να τον σκοτώνει.
Το μοναδικό πράγμα που ένιωσε όμως ήταν,τα χέρια της καθώς του σήκωναν ελαφριά το κεφάλι,βρεχοντας τα χείλη του με το δροσερό νερό.
<< Μι ρα.
<< Είναι καλά Τζέιμς μου,σε περιμένει στο σπίτι μας.
<< Μί ρα..
Το πρόσωπο της είχε κοκκινίσει επικίνδυνα από την πίεση που ένιωθε μέσα της,τα συναισθήματα της , σύντομα θα γίνονταν ο ίδιος της ο θάνατος .
Πονούσε και μόνο στην εικόνα.
Η φωνή του δεν είχε την δύναμη να ακουστεί,και όμως αγωνιούσε για το παιδί του.
Πριν προλάβει να αρθρώσει στα χείλη της μια και μόνο λέξη,η πόρτα άνοιξε και ο γιατρός έσπευσε να τους διακόψει.
<< Καλύτερα να βγείς έξω νεαρή μου.
<< Πως?όχι .θα μείνω κοντά του.
<< Είμαι σίγουρος πως ούτε εκείνος θα ήθελε να δεις, σωστά Τζέιμς;
Εκείνος που έμοιαζε να καταλαβαίνει αλλά να βρίσκεται ακόμη σε έναν απρόσμενο λήθαργο,ύψωσε τον δείκτη του χεριού του, δείχνοντας το κενό.
<< δεν ,δεν αγαπάω άλλη γυναίκα δεν.
Τα μάτια του γιατρού άνοιξαν διάπλατα,τα δικά της όμως έμειναν παγωμένα να τον κοιτάζουν.
Νιώθοντας την καρδιά της να σπάει,έκανε ένα βήμα πίσω, καθιζοντας σε μια καρέκλα απέναντι του.
<< Σκοπεύω να μείνω,και η απόφαση είναι μόνο δική μου,ο άντρας μου με χρειάζεται.
<< Πως θα το αντικρίσεις όλο αυτό μου λες; εάν τον αγαπάς τόσο πολύ,δεν είναι θέαμα που αντέχεις να δεις,χθες έπεσες λιποθυμη, φοβάμαι για την υγεία σου.
<< Θα μείνω,και δεν αλλάζω γνώμη,είναι ο άντρας μου,είναι ο έρωτας της ζωής μου, ποτέ δεν θα τον αφήσω μόνο.
<< Πολύ καλά νεαρή μου,μα να θυμάσαι σε προειδοποίησα.
Νιώθοντας έναν περίεργο φόβο μέσα της ,έσμιξε τα φρύδια της.
Κοιτάζοντας τον γιατρό να πλησιάζει τον Τζέιμς μιλώντας του στο αυτί.
<< Γνωρίζεις τι πρέπει να κάνουμε σωστά;
<< Που,που βρίσκομαι, εγώ δεν θυ, δεν θυμάμαι.
<< Τζέιμς εγώ είμαι ο Λεονάρντο,δεν με θυμάσαι;ήρθες σε εμενα για βοήθεια..
<< Γιε μου, θυμάσαι πως γέμισες τόσες πληγές;
Το πρόσωπο του έσφιξε , θαρρείς και ο θυμός κάλυψε ακόμη και τον πόνο.
<< Θυμάμαι,μα θα το κρατήσω για εμένα,κάνε ότι είναι αναγκαίο να κάνεις..
<< Πολύ καλά γιε μου... ΤΖΈΙΚΟΜΠ!!.
Η πόρτα απρόσμενα άνοιξε κάνοντας την Ασία να σηκωθεί τρομαγμένη από την θέση της.
<< Μάλιστα γιατρέ Λεονάρντο.
<< Είναι αρκετά δυνατός ώστε να τον κρατάς, φέρε την καρέκλα μέσα.
<≤ μάλιστα κύριε.
Είπε λυπημένα ο νεαρός κοιτάζοντας σχεδόν δακρυσμένος τον Τζέιμς.
<< Θα σε σηκώσουμε μαζί με τον Τζέικομπ γιε μου,μην φοβάσαι.
Τα μάτια του Τζέιμς αστραψαν, έμοιαζε με ανάπηρο ,και για εκείνον ήταν η χειρότερη μοίρα,είχε ανάγκη τα πόδια και το κορμί του, κυριότερα είχε ανάγκη εκείνην.
<< Κανείς δεν θα με σηκώσει, κάνεις είπα!!!μόνος θα καθίσω στην αναθεματισμενη καρέκλα.
<< Όχι αυτό δεν.
<< Πάψε Λεονάρντο,
Φέρνοντας μέσα την καρέκλα τα μάτια της Ασίας έπεσαν στα σημεία πάνω της που το κορμί ενός ανθρώπου δενόταν.
Η καρδιά της άρχισε να πονάει.
Τότε ήταν που με κομμένη ανάσα τον παρατήρησε να σαλτσαει από το κρεβάτι σαν να μην είχε ραγίσει το κορμί του,και δίχως πόνο να τραβάει τους σωλήνες από πάνω του .
Δίχως να αντέχει να κοιτάζει,έτρεξε στο μέρος του σφίγγοντας τον από την μέση, γνώριζε πως ήταν λάθος ήθελε όμως να τον βοηθήσει.
Η φράντζα των μαλλιών του έπεφτε σε ένα αδύναμο χλωμό πρόσωπο , και όμως νιώθοντας τα χέρια της γύρο του,έστρεψε το πρόσωπο του στην μεριά της , κοιτάζοντας την θλίψη στα μάτια της.
<< Γιατί είναι εδώ, γιατί είσαι κοντά μου.
Δεν φάνηκε τα λόγια του να μοιάζουν με μια ερώτηση, ήταν θαρρείς και παραπονιόταν, θαρρείς και μια έκπληξη είχε χαλάσει,το μόνο όμως που μπορούσε να εννοεί,ήταν ότι εκείνη δεν θα έπρεπε ποτέ να μάθει,τα μάτια της είχαν κλάψει,και ανάθεμα το είχε καταλάβει,μέσα σου γεννήθηκε μια ακόμη πληγή,η οποία είχε διαφορά από όλες τις άλλες.
Καθιζοντας το κορμί του στην καρέκλα, έγειρε το κεφάλι στα πλάγια κλείνοντας τα πονεμένα του μάτια,τότε ήταν που έδεσαν τα πόδια τα χέρια και το στήθος του.
Τώρα δεν θα μπορούσε να αντιδράσει βίαια από τον πόνο άθελά του.
Τούτη η θέση όμως,έδειξε να τον σκοτώνει,η Ασία μπορούσε να το καταλάβει από τα απότομα τραβήγματα του λαιμού του.
<<Αφήστε τον ελεύθερο τώρα,δεν βλέπετε πως τον κάνετε να υποφέρει;
<< Πάψε νεαρή μου αλλιώς βγαις.
<< Έχει δίκιο!!βγαλτο από πάνω μου,ΒΑΛΤΟ ΕΙΠΑ..
<< Τζέιμς αν το βγάλουμε δεν θα αντέξεις.
<< Βγαλτο ανάθεμα σε Λεονάρντο, ΒΓΑΛΤΟ.
Ακούγοντας τον να ουρλιάζει ένιωθε τον μεγαλύτερο πόνο μέσα της.
Ένιωθε δυστυχισμένη.
Τότε παρατήρησε τον γιατρό να ανοίγει τις δεμένες ζώνες γυρο από τον άντρα της ζωής της.
Άραγε να άντεχε δίχως αυτές;και τι σκόπευαν να του κάνουν;.
Σηκώνοντας ελαφριά το κορμί του,την έσπρωξαν μακριά του,καθώς ο Τζέικομπ κρατούσε με δύναμη την μισή πλευρά του Τζέιμς,και ο γιατρός τον αριστερό του ώμο.
<< Είσαι έτοιμος νεαρέ;
<< Κάντο!!!και μην σταματάς.
Με ένα δυναμικό τράβηγμα του γιατρού,ο ώμος του Τζέιμς μπήκε στην θέση του,και προς έκπληξη τους, κανείς δεν άκουσε τον πόνο της φωνής του.
Το μοναδικό τρομαγμένο επιφώνημα,ήταν εκείνο της Ασίας,που συνειδητοποιώντας τι συνέβη, κόντεψε να χάσει μια ακόμη φορά το φώς της.
<< είσαι καλά Τζέιμς;
Όλα μέσα της πονούσαν,καθώς με τις παλάμες της έκλεισε το στόμα της να μην ακούσει κανείς το κλάμα της.
Τα δικά του μάτια ήταν καρφωμένα προσεχτικά πάνω απτά δικά της, σταθερά μα δακρυσμένα.
<< Ναι συνέχισε.
<< Με το τρία Τζέικομπ,και βάζεις τον δεξιό ώμο.
<< Ένα.δυο.τρ..
<< Σταθείτε!!!!
Η φωνή της έκανε τους τρεις άντρες να γυρίσουν στην μεριά της.
<< Αφήστε τον να ξεκουραστεί μερικά λεπτά,μην είστε άκαρδοι πονάει.
Τα μάτια του Τζέιμς χαμήλωσαν αποφεύγοντας το βλέμμα της.
<≤ δεν σταματάει κανείς, κάντο μικρέ, τώρα.
Με μια ξαφνική κίνηση που η Ασία δεν πρόλαβε να αποτρέψει,ο ώμος μπήκε στην θέση του,και το σώμα του Τζέιμς έπεσε πίσω στην καρέκλα παίρνοντας βαθιές ανάσες.
Τα μάτια του Τζέικομπ έτρεχαν δάκρυα, νιώθοντας την καρδιά του να πονάει στο θέαμα.
<< Κύριε,τα κόκκαλα σας είναι.
<< Ναι!! γνωρίζω.
<< Θα μπορούσαμε να σας δέσουμε μα,πρέπει να παραμείνετε ακίνητος.
<< Ακίνητος.
Άκουσαν ολοι να μονολογεί.
Τα φρύδια της είχαν σμιξει,έμοιαζε τόσο θλιμμένος.
<< Καλο θα ήταν να σας βγάλουμε τα ρούχα.
<< Όχι!!δεν θέλω,ετοίμασε μου το κρεβάτι Τζέικομπ,θα κοιμηθώ ξανά.
<< Μάλιστα κύριε.
Σηκώνοντας με κόπο το σώμα του, την προσπέρασε και ξάπλωσε απαλά στο κρεβάτι του, γυρίζοντας την πλάτη του σε όλους.
<< Ελάτε πρέπει να τον αφήσουμε να ξεκουραστεί..
<<εγώ μπορώ να μείνω Τζέιμς;
Ακούγοντας την φωνή της,έμεινε γυρισμένος στο κενό,μα αυτό δεν τον σταμάτησε από το να της απαντήσει θετικά.
Τότε όλοι βγήκαν αφήνοντας την μονή μαζί του, δίνοντας της την ευκαιρία να τραβήξει μια καρέκλα κοντά του.
<< Τζέιμς μου;
Η απάντηση του ήταν η σιωπή του.
Είχε την ανάγκη όμως να του μιλήσει.
<< Τζέιμς μου σε αγαπάω συγχωρεσε με για ότι σου έκανα σε παρακαλώ,δεν είμαι καλα το μόνο που θέλω είναι η σφιχτή αγκαλιά σου ,είναι το πολυτιμότερο για εμένα,η ευχή μου για τα Χριστούγεννα είναι να σε νιώθω κοντά μου μονο έτσι θαμαι ευτυχισμένη ,το έχω ανάγκη,θα κάνω τη καρδιά μου πέτρα να μη σε απογοητεύσω,ξέρεις κάτι; μου λείπεις κάθε λεπτό,ακόμα και τώρα που μιλαμε ,συνεχεια μου λείπεις σε λατρευω τοσο,σε αγαπάω τοσο πολυ που είναι τοσο δυνατο για να το κρατήσει η καρδιά μου,δεν αντέχει η καρδιά μου για σένα χτυπά ,συγχωρα με για ολες τις στιγμες που σε στεναχώρησα θέλω να είσαι χαρούμενος ,ευτυχισμένος, κρεμομαι απ'τα χείλη σου από μια σου λέξη σε αγαπάω πίστεψε με είσαι η ψυχή μου σε λατρεύω,με πιστεύεις; σε αγαπάω Τζέιμς μου είσαι το μακρινό μου όνειρο ,αγκαλιασε με το έχω τόσο ανάγκη,μπορείς να το κάνεις αυτό για μένα; μη με αφήνεις μη με αφήσεις,αγαπα με αυτή είναι η ευχή μου έτσι θαμαι ευτυχισμένη.
Τα μάτια του έσταζαν δάκρυα μα ώστε να γυρίσει τα σκούπισε προσεκτικά.
<< Σε αγαπάω γυναίκα, μην φοβάσαι πως δεν θα σε αγαπάω,δεν μπορώ να κοιτάξω στα μάτια άλλη γυναίκα,μήτε θα το κάνω,δεν έχω τίποτα να σου συγχωρέσω,δεν με εβλαψες ποτέ σου,εγώ θα σου ζητήσω συγχώρεση, αναγκάστηκα να πω αυτό το ψέμα, διότι η αλήθεια δεν με ήθελε και ποτέ της ζωντανό,δεν ρωτάω το γιατί, μαρεσει να παλεύω, νιώθω δυνατός, τούτη την φορά δεν πάλεψα όμως,και δεν μπορώ να τα παρατήσω τόσο εύκολα, τώρα θα κοιμηθώ μα,θα το κάνω μονάχα για λίγο,η λέξη που περιμένεις απτά χείλη μου,θα είναι πάντα η ίδια,το σαγαπω δεν θα αλλάξει,με έχεις κάνει ευτυχισμένο και για αυτό μην αμφιβάλλεις, υπάρχεις και για εμένα είναι μεγάλη δύναμη..
Κάνοντας της χώρο δίπλα του,την ξάπλωσε Κοντα του αγκαλιάζοντας την σφιχτά..
<< Και εγώ είχα ανάγκη να σε αγκαλιάσω,μην φοβάσαι γυναίκα, είμαι κοντά σου.