ήρθε

547 60 3
                                    

Τα μάτια της έκλαιγαν μπροστά από τον άντρα που είχε αγαπήσει..
Τον άντρα που καθώς κοιμόταν πλάι της,την άφησε με ένα γράμμα στο οποίο έλεγε αντίο....αντίο δεν ήταν λέξη αγάπης...
Ετοιμάστηκε να του κλείσει την πόρτα όταν το χέρι του μπήκε ανάμεσα,κι εκείνη δεν μπορούσε να τον χτυπήσει,έτσι άφησε την πόρτα ανοιχτή και έκανε μερικά βήματα πίσω..
<< ΣΕ ΠΕΡΊΜΕΝΑ!!!!ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ!!! ΑΡΡΏΣΤΗΣΑ, ΠΈΘΑΝΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ!!!ΣΕ ΠΕΡΊΜΕΝΑ ΤΌΣΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΊΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΈΛΩ ΝΑ ΜΕΊΝΩ ΜΌΝΗ, ΠΛΈΟΝ ΣΥΝΉΘΙΣΑ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ....
τα μάτια του έπεσαν σκεπτικα πάνω της,έμοιαζε να κατανοεί όλα της τα λόγια δίχως να τα κατακρίνει...
<<Ασία εγώ..
<< εσύ μπορείς με μια λέξη να επαναφέρεις την Ασία που κατεστρεψες;μπορείς να σκουπίσεις τα δάκρυα της μελαγχολίας μου;με ένα αντίο τελείωσες μαζί μου;
Η καρδιά του άρχισε να ανεβοκατεβαίνει σε γρήγορους ρυθμούς, τόσο γρήγορους που ήταν εμφανή παρά τα βαριά του ρούχα....
Την πλησίασε απλώνοντας το χέρι του στο μέρος της όταν εκείνη το απέφυγε κλείνοντας τα μάτια της...
Ένιωθε προδομένη,έξι μήνες στους οποίους κόντευε να πεθάνει δίχως την αγάπη της, μπορεί να φαινόταν σκληρή μπροστά του,μα μονάχα εκείνη ήξερε πόσο πόνο άντεξε,και πόσο σκοτάδι δέχτηκε στην άλλοτε διαφορετική ζωή της,
Τα φρύδια του έσμιξαν ενώ τα μάτια του γέμισαν θυμό,θυμό και κατανόηση,ήξερε πως έφταιγε μα δεν θα άντεχε τέτοια συμπεριφορά άλλη φορά,
Την τράβηξε απότομα πάνω του φέρνοντας το πρόσωπο της στο πρόσωπο του ,και δίχως να θέλει να φερθεί με βαρβαρότητα,της έπιασε το σαγόνι κρατώντας την σταθερά στο βλέμμα του...
<< Σαγαπαω...
Της είπε περιμένοντας τα χείλη της να απαντήσουν..τα οποία χείλη είπαν λόγια τα οποία δεν περίμενε να ακούσει..
<< Δεν με αγαπάς Τζέιμς, όποιος αγαπάει δεν φεύγει...
Τραβήχτηκε μακριά του αφήνοντας τον παγωμένο στην θέση του,
<< Ξέρεις που είχα παει;
Τα μάτια της πέταξαν σπίθες..
<< Αν βρήκες άλλην γυναικα.....δεν θέλω να ξέρω....
Ο θυμός του έγινε ακόμη ποιο δυνατός....
Πήγε μερικά βήματα πίσω στην πόρτα και έφερε τον σάκο του μέσα..τον άνοιξε και έβγαλε το δοχείο με την σκόνη, ευθείς τα μελαγχολικά μάτια της άνοιξαν διάπλατα κοιτάζοντας το δοχείο με την ανάσα κομμένη..
<< Όχι!!!!δεν είναι αλήθεια!!!!δεν μπορεί να είναι αυτό...
Το άνοιξε μπροστά της βάζοντας το ανάμεσα από τα τρεμάμενα χέρια της,
<< Εγώ δεν σε αγαπάω?κοίτα που έφτασα για εσένα!!! κοίτα τι έπραξα για να σε δω να χαμογελάς,ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ ΉΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΊΣΩ, ΜΟΝΆΧΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ,ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΚΈΦΤΗΚΕΣ ΠΩΣ ΣΕ ΆΦΗΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ?
τα μάτια της έτρεχαν συνεχώς δάκρυα μα δεν ήξερε τι μπορούσε να πει...
Την προσπέρασε ανοίγοντας ένα ντουλάπι του οποίου το κλειδί είχε μονάχα εκείνος....
Τον άκουσε να λέει κάτι θολά λόγια και ύστερα βγάζοντας ένα κάτασπρο σεντόνι το πέταξε πανω της...
Τα μάτια της έκλεισαν θλιμμένα...
<< Κοίταξε το Ασία...
Της είπε σε εναν απαλό Τόνο ο οποίος ηρέμησε το μέσα της..
Εκείνη άφησε το δοχείο κάτω και άνοιξε το σεντόνι στα χέρια της ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια της σοκαρισμένη,
Ύστερα το έκλεισε πάλι κρύβοντας το στην αγκαλιά της...
<< Πως τολμάς να μου μιλάς για άλλες γυναίκες όταν εγώ σκέφτομαι μονάχα εσένα; αναγνώρισες το σεντόνι μας? αναγνώρισες το σεντόνι πάνω στο οποίο σε έκανα πρώτη φορά δική μου?
Άνοιξε μια ακόμη φορά στα χέρια της το σεντόνι νιώθοντας την καρδιά της να σπάει από ντροπή ...η μικρή σταγόνα αίματος που προδιδε την αγνότητα της την έκανε να κοκκινίζει πλέον μπροστά του...
<< Τζέιμς?
<< Το κράτησα,χίλιες ζωές να έχεις ζήσει μαζί μου ,και τις χίλιες το κράτησα,
Την πλησίασε με αργές δρασκελιες..
Σμίγοντας τα φρύδια καθώς κοίταζε το σεντόνι...
<< δεν είναι περίεργο πως ένας άντρας νιώθει τόσο ζωντανός κοιτάζοντας το σεντόνι της αγνότητας της γυναίκας του; νιώθω μια παράξενη μελωδία μέσα μου, χορεύει στο κορμί μου, ανατριχιαζω , παθιάζομαι, κοιτάζοντας το σεντόνι στα χέρια σου νιώθω ολόκληρος,,
Τα μάγουλα της πήραν το ποίο βαθύ τους κόκκινο..
<< Το κόκκινο ανάμεσα από το άσπρο που κρατάς ήταν η θέση που είχα το κορμί σου,μοιάζει με στόχος,μα θυμίζει μονάχα την πρώτη μας νύχτα, ένιωθες φόβο,και ταυτόχρονα μίσος,θυμάμαι όμως το ποσό σφιχτά με κρατούσες, ένιωθα πως έχανες τον εαυτό σου και σε βοήθησα να τον βρεις,σε ταξίδεψα ,και σε κράτησα σφιχτά στα χέρια μου, τούτο το σεντόνι,είναι το σενάριο της αγάπης αυτής...
Η ανάσα της έγινε γρήγορη,
Τα μάτια της κοίταζαν τα πάντα εκτός εκείνον,τόσο ντρεπόταν,τόσο πέθαινε εσωτερικά..
<< Αυτό!!το σεντόνι πρέπει να το.....έκανε μια παύση θέλοντας να μαζέψει τα λόγια της, κάψουμε.. συνέχισε
Τα μάτια του έπεσαν αγριεμενα πάνω της
Της το άρπαξε με φόρα μεσα από το χέρι κλείνοντας το στην αγκαλιά του..
<< αυτό εδώ!!!!!της είπε βάζοντας το σεντόνι πίσω στο ντουλάπι...
<< Μου ανήκει.....
Την πλησίασε σφίγγοντας την στην αγκαλιά του τραβώντας απαλά τα μαλλιά της πίσω ώστε το κορμί της να πέσει στα χέρια του,όταν αυτό έγινε τα χείλη του χάραξαν έναν ατελείωτο δρόμο στον απαλό σκουρόχρωμο λαιμό της...
Τα χέρια της μπήκαν στους ώμους του ...ενώ το σώμα της έπεφτε παραδομένο σε εκείνον... λυγίζοντας τα πόδια του την ξάπλωσε στο έδαφος σέρνοντας το κορμί του στην αγκαλιά της , ώσπου έφτασε στο κέντρο Και τα χέρια του κράτησαν ανοιχτά τα δικά της,το δεξί της πόδι λύγισε ακουμπώντας πίσω απτό δικό του πόδι, αυτό του άρεσε, του άρεσε πολύ..με έντονο πάθος για εκείνη, κόλλησε τα χείλη του στα δικά της χάνοντας την ώρα και τον Χρόνο...τα κορμιά τους έμοιαζαν να μπλέκονται δίχως οι ίδιοι να το έχουν καταλάβει,
<< Τζε, Τζέιμς μου,σε ευχαριστώ για όσα έκανες για εμένα...
Έσκυψε στο αυτί της ψιθυρίζοντας της.
<< Σςςςς,Ακομη δεν έκανα τίποτα,τώρα θα κάνω.τα χείλη τους ενώθηκαν μεταξύ τους μια ακόμη φορά... και τα χέρια του κατέβηκαν στην κοιλιά της,την οποία χάιδεψε με απαλές κινήσεις,τα μάτια της δακρυσαν γεμάτα από αγάπη, εκείνος ο άντρας είχε τον τρόπο να την κερδίζει πάντα από την αρχή...
<< Είμαι γιατρός και εξαιτίας της ομορφιάς σου αγαπημένη μου σε έριξα στο έδαφος μα δεν κάνει για την κοιλιά σου...
Με βήμα γρήγορο σαν αστραπή την σήκωσε στα χέρια του ξαπλώνοντας την στον καναπέ δίπλα από το τζάκι, όπου έριξε πάνω τους μια κουβέρτα κρατώντας την ζεστή.....

Με βήμα γρήγορο σαν αστραπή την σήκωσε στα χέρια του ξαπλώνοντας την στον καναπέ δίπλα από το τζάκι, όπου έριξε πάνω τους μια κουβέρτα κρατώντας την ζεστή

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΆΡΒΑΡΟΥDonde viven las historias. Descúbrelo ahora