Με την βοήθεια του αμαξά,τον ξάπλωσε στο διπλό τους κρεβάτι χαϊδεύοντας του τα μαλλιά,η ομορφιά του δέσποζε αγνή και ταυτόχρονα αρχοντική,
Τα δάκρυα της δεν επαυαν να πέφτουν πάνω απτό απαλό του πρόσωπο..
<< Με τόσο πιοτό και δεν κοίταξες άλλην γυναίκα, κανείς δεν μπορεί να γίνει εσύ...
Ο Τζέιμς ταρακούνησε το κορμί του ακουμπώντας το κεφαλάκι του πάνω απτο γόνατο της.. όταν.μερικές λέξεις ξέφυγαν απτά χείλη του..
<< Γιατί με μισείς; Μόνος έμεινα... γιατί; Γιατί με μισείς; Μόνος, έμεινα μόνος..
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα,ένας Λυγμος ξέφυγε απτά χείλη της κάνοντας τον να ανοίξει τα μάτια, ακόμη θολωμενος απτό ποτό..
<< Μαμά;
Τον παρατήρησε να τείνει το χέρι στο κενό λέγοντας μαμά.. αυτό την σκότωσε...
<< Τζέιμς μου;
Τον τραβηξε στην αγκαλιά της φιλώντας του το μέτωπο..
Εκείνος πήρε μια γκριμάτσα πόνου αφήνοντας ένα δάκρυ του να κυλήσει..
<< Ασία..
<< Είμαι εδώ , κοντά σου..
<< Την μαμά μου την πήραν απο εμένα..
<< Το ξέρω αγαπημένε μου..
<< Με κοίταζε ,στα μάτια,και ο πατέρας σου την βιαζε,
Είπε κλείνοντας τα μάτια του παραδομένος στον ύπνο....η Ασία μη αντέχοντας άλλο,βγήκε τρέχοντας απτό σπίτι σπάζοντας σε λυγμούς,
Νωρίς το πρωινό τα μάτια του άνοιξαν με δυσκολία,ενώ το κεφάλι του φάνταζε βαρύ και πονεμένο,έσμιξε τα φρύδια του όταν δεν μπορούσε να θυμηθεί τίποτα από την χθεσινή βραδιά,γύρισε ανήσυχος στο μέρος της βρίσκοντας την ξύπνια μα ταυτόχρονα θλιμμένη..
<< Γιατί? Γιατί δεν θυμάμαι τίποτα;
<< Ο κόμης χθες δεν σε χρειαζόταν για τσάι ,σε παραλυσε με ένα χάπι και ύστερα σε πότισε άφθονα μπουκάλια κρασιού,
Τα φρύδια του έσμιξαν,ενώ τα χέρια του έκλεισαν σε δύο γροθιές θυμού...
<< Ποιος ο σκοπός γυναίκα..
<< έφεραν γυναίκες απέναντι σου , λέγοντας σου , διάλεξε..
Πετάχτηκε γεμάτος από θυμό απτό κρεβάτι κατεβαίνοντας με μεγάλες δρασκελιες στο ισόγειο του σπιτιου ξεκρεμαζοντας από τον ξύλινο τοίχο το σπαθί του...η Ασία που τον ακολούθησε πάγωσε..
<< ΤΖΈΙΜΣ ΣΤΆΣΟΥ ΜΗ ΤΟ ΚΆΝΕΙΣ ΑΥΤΌ..
του έπιασε το χέρι σταματώντας τον
<< Δεν θέλω να ξέρω την συνέχεια είμαι απόλυτα σίγουρος πως ποτέ δεν θα σε προδιδα ακόμη και σκοτωμένος στο αλκοόλ,με την τιμή μου δεν θα παίξει όμως κανείς,θα τον κόψω στα δύο...
Ετοιμάστηκε να φύγει όταν γονατισε μπρος του αγκαλιάζοντας του το πόδι..τοτε.τα μάτια του ταράχτηκαν..
Πέταξε το σπαθί του στο έδαφος λυγίζοντας το κορμί του περνώντας τα δουλεμενα χέρια του γύρο απτους ώμους της
<< Μόλις με σκότωσες...
Της είπε σηκώνοντας την πάνω και δίχως δεύτερη λέξη , κόλλησε τα μεγάλα χείλη του στα δροσερά δικά της , κάνοντας μια σύγκρουση των δύο κόσμων
Το φιλί του ήταν επίμονο, βαθύ,και συνάμα γλυκό...
Πριν όμως καταφέρει να γευτεί περισσότερο τα χείλη της ,η πόρτα μπροστά τους χτύπησε,
<< ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΤΑΡΑΜΈΝΟΣ..ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΏΣΩ..
την άφησε και άνοιξε βιαστικά την πόρτα καθώς η Ασία ένιωθε φόβο για το ποιος θα ήταν...τοτε,τον είδε να χαλαρώνει,
<< Τζέιμς;
<<Φρέγια;
Μια ψηλή μελαχρινή γυναίκα σε ηλικία είκοσι ετών έκανε την εμφάνιση της από την ξύλινη βαριά πόρτα με τα μαύρα μάτια της κολλημένα σε αυτά του Τζέιμς
Η Ασία κράτησε το σημείο της καρδιάς της σοκαρισμένη...
Η Φρέγια πλησίασε κιαλλο τον όμορφο γιατρό μπροστά της ρίχνοντας το κορμί της στην αγκαλιά του,τοτε τα χέρια του έσφιξαν γύρο της σηκώνοντας την στον αέρα,το δυνατό του γέλιο ήχησε σε ολόκληρο το δωμάτιο.καθως την έκανε στροφές...
<< Φρέγια!!!!πόσο μου έλειψες...
Την άφησε να πατήσει στην γη και εκείνη έσφιξε με τα χέρια της τα μάγουλα του,
<< Γιατρέ είσαι ακόμη ποιο όμορφος από τότε..
Το χαμόγελο του έκανε την Ασία να δακρύσει..
Η Φρέγια έσκυψε φιλώντας τα μάγουλα του Τζέιμς κάνοντας την Ασία να παραπατησει,
Τότε ο Τζέιμς γύρισε στο μέρος της
<<Ασία ,η Φρέγια είναι η..
<< Η παιδική του φίλη, πρόσθεσε η Φρέγια χαμογελώντας στην Ασία απαλά.
<< Παιδική φίλη;
Ρώτησε η Ασία Σιγανα
<< Από όταν έφτασα στον Λονδίνο..είπε ο Τζέιμς κοιτάζοντας την Φρέγια με σγιγμενα φρύδια..
Τοτε εκείνη πέρασε τα χέρια της γύρο απτον λαιμό του χαμογελώντας σαν παιδί, ο Τζέιμς την σήκωσε ρίχνοντας την στον μεγάλο καναπέ..
<< Πάντα σαν παιδί έκανες..
Της φώναξε γελαστός...
Η Ασία ήθελε να φύγει από κοντά τους ,ήθελε να κλάψει,δεν ήταν κακό οποιαδήποτε φιλια μα καθώς το έβλεπες μπροστά σου,αυτό το συναίσθημα την σκοτωνε..
Ο Τζέιμς την πλησίασε πιάνοντας την από τους ώμους..
<< Γυναίκα μου ?είσαι καλά?
Τα μάτια του γυαλιζαν έμοιαζε να προσπαθεί να της μιλήσει μα εκείνη δεν μπορούσε να ακούσει..
<< Ώστε φίλοι;
Ο Τζέιμς της χαμογέλασε πιάνοντας της το χέρι..
≤< Φρέγια!!από εδώ η γυναίκα μου.
Εκείνη σηκώθηκε πιάνοντας το χέρι της Ασίας με ένα απαλό χαμόγελο.
<< Παντρεύτηκες τον ποιο όμορφο και τον ποιο αγνό άντρα σε ολόκληρο το Λονδίνο...
Μερικά δάκρυα αστραψαν στα μάτια της Ασίας. Κατά καιρούς και η ίδια είχε πολλες φιλίες μα δεν φαντάστηκε ποτέ πόσο πονάει η εικόνα...
Τον ζήλευε..
Ο τζειμς κάθισε κοντά στην Φρέγια κοιτάζοντας την στα μάτια..
<< Πως ήταν στο ταξίδι σου;
<< Κουραστικό και δίχως νόημα...
Σήκωσε το κουρασμένο χέρι της βάζοντας το στο χέρι του...
<< Μου έλειψες Τζέιμς,καιρός να γνωρίσω και την γυναίκα σου λοιπόν,άκουσα σωστά ασια;
Τα μάτια της Ασίας πέταξαν σπίθες..
<< Ασία.σωστα
Τότε τα μάτια της φρεγια άνοιξαν διάπλατα
<< εσύ είσαι λοιπόν,κάποια εποχή είχα ακούσει πολλά για εσένα ξέρει να σε περιγράφει με λατρεία...
Τοτε η καρδιά της ηρέμησε,ώστε παλαιότερα ο Τζέιμς μιλούσε μονάχα για εκείνη,
<< Τι ακριβώς έλεγε λοιπόν?
Τα μάτια του Τζέιμς έριξαν ένα αυστηρό βλέμμα στην Φρέγια
<< Μάλλον ο άντρας σου δεν θα ήθελε να πω για το πόσο δυστυχισμένος ηταν...
Τα μάτια της Ασίας κοίταζαν πλέον αυτά του Τζέιμς τα οποία γελούσαν με μια δόση θλίψης..
<< Πως γνωριστήκατε... ρώτησε λοιπόν..
Τα μάτια του Τζέιμς χαμήλωσαν μα έσπευσε να μιλήσει πρώτος..
<< Όταν έφτασα στον Λονδίνο ήμουν ένα αγόρι μόνο στον δρόμο,ο γιατρός ο οποίος με βρήκε και μου πρόσφερε στέγη,μου έμαθε πως να γίνομαι ευγενικός εκεί που χρειάζεται,και πότε αγενής σε μια εξίσου παρόμοια κατάσταση,την Φρέγια την γνώρισα στο πανηγύρι της πόλης ήταν μικρότερη κατά πέντε χρόνια,μα ήταν ένα γλυκό και ήσυχο παιδί..
Τόνισε ο Τζέιμς.
Τα μάγουλα της Ασίας άναψαν από ζήλεια
Ενώ το βλέμμα της φρεγια κοίταζε ευτυχισμένο τον Τζέιμς...
<< Είναι το ίδιο αυστηρός όπως και μικρός?
Ρώτησε γελώντας η Φρέγια...
Τότε η Ασία σηκώθηκε από την θέση της λέγοντας πως θα ήθελε να αλλάξει,ήταν μονάχα μια αφορμή για να μπορέσει να κλάψει μόνη στο δωμάτιο της...