Ακούγοντας την απαλή του ανάσα καθώς τα μάτια του είχαν κλείσει, ένιωθε ζωντανή, ευτυχισμένη, και συνάμα περήφανη, κοιτάζοντας το χαραγμένο της πρόσωπο στο στήθος του, έτρεμε από έρωτα, κανείς δεν θα μπορούσε να παλέψει ποτέ για την καρδιά της,
Κανείς δεν θα μπορούσε να αγαπήσει την ψυχή της δίχως να πληγώσει το κορμί της..
Ο Τζέιμς έζησε μονάχα με ένα κομμάτι της ψυχής της ,έκλεψε την καρδιά της ,ενώ δίχως φόβο δεσμεύτηκε αιώνια μαζί της κλέβοντας ύστερα το κορμί της..
Με τούτες τις σκέψεις έφθασε το πρωινό βρίσκοντας την ακόμη ξύπνια και ταυτόχρονα άρρωστη...
Σηκώθηκε από την αγκαλιά του με αργές απαλές κινήσεις μεταφέροντας το κουρασμένο της κορμί μπροστά από τον ψηλοκορμο καθρέφτη, κοιτάζοντας το χλομό της πρόσωπο....
<< Ασία?
Γύρισε ξαφνιασμένη στο μέρος του κοιτάζοντας τα ανήσυχα νυσταγμενα του μάτια..
<< Καλημέρα Τζέιμς μου,μόλις άνοιξαν τα μάτια μου,ήθελα να πλύνω το πρόσωπο μου .
Στηρίχτηκε στους αγκώνες των χεριών του παρατηρώντας κάθε γραμμή του προσώπου της....
Τα φρύδια του έσμιξαν μεταξύ τους κάνοντας την έκφραση του μυστήρια μα ταυτόχρονα σκοτεινή....** Στα χέρια του έρωτα σου αξίζει να πεθαίνω κάθε βράδυ...
<< Γυναίκα?τι σου συμβαίνει;
<< Σου εξήγησα εγώ μόλις ...
<< Μόλις ξύπνησες ναι αυτό μου το εξήγησες,το πρόσωπο σου είναι χλομό...
Σήκωσε βιαστικά το κορμί του απτά απαλά σκεπάσματα πλησιάζοντας την, τότε τα χέρια του με σταθερότητα άγγιξαν τα μάγουλα της ...** Τα μάτια σου σαν μαχαίρια μου προσφέρουν πληγες σε ολόκληρο το σώμα....
<< Εγώ..νιω.. νιώθω υπέροχα,θα φταίει που ξύπνησα απότομα...
Πρόσθεσε εκείνη χάνοντας τα λόγια της μπροστά από το σαγηνευτικό του βλέμμα...τι σκεφτόταν άραγε το αντρικό μυαλό του κοιτάζοντας την;** Είσαι φτιαγμένη από εποχές,στο πρόσωπο σου πέφτει το χιόνι,ενώ στο σώμα σου γεννιέται ο ήλιος,, άνθη καλύπτουν την Μυρωδιά σου, τριαντάφυλλα στολίζουν τα μαλλιά σου,