εμεις

1.2K 133 6
                                    

Της χαιδεψε τα μαλλιά πιάνοντας της σφιχτά το χέρι...
<< Με μισείς σωστά ασια;
Τα μάτια της σκοτείνιασαν..
<< Σε μισώ!!!
<< Και εγώ με μισώ!!!
Η καρδιά της ράγισε!!!
<< Τζέιμς εγώ..
<< Εσύ με μισείς τόσο που πραγματικά δεν βλέπεις πως δεν σε ήθελα μονάχα για το σώμα σου,θέλεις να είμαι ο πρώτος που θα αγγίξει την αγνότητα σου και δεν θα κρύψω πως το θέλω έντονα,αλλά κοίταξε με Ασία κοίταξε με ανάθεμα!!!
Εκείνη δεν ήξερε τι μπορούσε να πει,στ αλήθεια την αρνιόταν?
<< Ώστε δεν θα το κάνεις!!!πολύ καλά όταν γυρίσω πίσω θα..
<< Θα τι? ΠΑΝΤΡΕΎΤΗΚΕΣ ΕΝΑΝ ΒΊΚΙΝΓΚΣ!! ΜΌΛΙΣ ΓΥΡΊΣΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΒΙΑΣΕΙ ,ΘΑ ΣΕ ΧΤΥΠΑΕΙ!!!!! ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΣΕ ΚΆΝΩ ΔΙΚΉ ΜΟΥ ΚΑΙ ΎΣΤΕΡΑ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΤΟΎΤΗ ΤΗΝ ΜΟΊΡΑ? Πως θα πάρω το καλύτερο δώρο που μου έχουν δώσει ποτέ και ύστερα να σε πετάξω; Πως θα σε ξεχάσω ύστερα; Μόνο αυτό ήθελα εγώ από εσένα Ασία? με μισείς μα μόνο αυτό ήθελα εγώ από εσένα ?...
Ένα δάκρυ έπεσε δίχως να ρωτήσει απτά μάτια της,η καρδιά της δεν μπορούσε να αντέξει στα λόγια του,άρχισε να τα πιστεύει και αυτό έφερνε την καταστροφή της..
<< Δεν μπορώ να σου δώσω κάτι παραπάνω Τζέιμς,την καρδιά μου την σκότωσες...
<< Εσύ ; Την δική μου δεν την σκότωσες;
Σηκώθηκε έτοιμη να απάντηση όταν την τράβηξε πάνω στο κορμί του
<< Εσύ την δική μου δεν την ματωσες ποτέ; Γιατί παντρεύτηκες έναν άλλον;γιατί μου ζητάς να σε κάνω δική μου;
<< ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΦΤΆΝΕΙ,ΕΣΥ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΕΣ ΌΧΙ ΕΓΩ ΤΖΈΙΜΣ!!!ΜΕ ΠΛΉΓΩΣΕΣ ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΖΗΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΈΝΑ,ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙΣ; ΑΓΆΠΗ; ΤΗΝ ΑΓΆΠΗ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΙ ΈΦΥΓΕΣ;
<< Έφυγα διότι!!!
<< Σκότωσες τον πατέρα μου!!!σωστά δεν ξέχασα...
Την άφησε κάνοντας ένα βήμα πίσω με βαριές ανάσες..
<< Θέλεις να σε γιατρέψω πρώτος;στ αλήθεια αυτό θες Ασία;
Τα μάτια της πέταξαν σπίθες!!!
<< Δεν είσαι υποχρεωμένος..
Σηκώθηκε μπροστά της βγάζοντας με γρήγορες κινήσεις την καμπαρντίνα του αφήνοντας την πάνω στην ξύλινη καρέκλα του,την πλησίασε αργά βάζοντας τα χέρια του στα μάγουλα της...
<< σε αγαπάω σε λατρεύω...
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα καθώς ποτέ δεν είχε ακούσει αυτά τα λόγια απτά χείλη του,το κορμί της άρχισε να χάνει την ισορροπία του..
<< Πώς είπες?
<< Σωστά ήταν δύσκολο να αναφέρω προηγούμενη φορά τούτα τα λόγια...
<< ΨΕΎΤΗ!!!!! ΨΕΎΤΗ!!!!!
πήγε να τον χαστουκισει όταν τα χέρια του κατέβασαν κάτω τα δικά της πιάνοντας την σφιχτά Άπτον αυχένα ..
<< Αν το κορμί σου απόψε ανήκει σε εμένα,θα φροντίσω να σου δείξω την λατρεία που σου έχω,αν χρειαστεί θα πεθάνουμε μαζί μέσα από αυτή την μάχη...
Τράβηξε την μπλούζα του πετώντας την στο έδαφος κολλώντας το δικό της γυμνό σώμα πάνω στο στέρνο του....
Την έτριψε πάνω του τραβώντας τα χείλη του σε ένα πλατύ χαμόγελο,η φράντζα των μαλλιών του έπεσε πάνω απτά μάτια του ενώ οι φλέβες του λαιμού του πετάχτηκαν επικίνδυνα...
Έσυρε την μύτη του πάνω στην δική της μιλώντας της με κομμένη ανάσα..
<< Τα χείλη σου μου ανήκουν....
Είπε κολλώντας απότομα τα χείλη του πάνω στα δικά της ,σε ένα φιλί προσμονής και πάθους, τραβούσε τα χείλη της έντονα πάνω στα δικά του σε έναν αγώνα μάχης όπου οι δύο τους θα είχαν χαθεί...
Την κόλλησε περισσότερο πανω του ανοίγοντας τα χείλη του έντονα..
<< εσύ μου ανήκεις...
Την σήκωσε πάνω του με απόλυτη ευκολία φιλώντας ακόμη ποιο γλυκά τα δύο της χείλη...
Ξάπλωσε το κορμί της στο ξύλινο κρεβάτι πέφτοντας αργά πάνω στο κορμί της..
Τα μάτια του έσμιξαν στα δικά της
<< Είσαι σίγουρη γι'αυτό;
Μαγεμένη απτό χάδι του έσυρε τα χέρια της στους σφιχτούς του ώμους..
<< Ναι!! είμαι
Της άφησε ένα απαλό φιλί στο μέτωπο τραβώντας το παντελόνι πάνω απτά σφιχτά του πόδια...
<< Κράτησε σφιχτά τους ώμους μου Ασία!!!μην με αφήσεις...
Τον έσφιξε από τους ώμους καθώς εκείνος την έκανε ένα του,τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα σφίγγοντας ακόμη περισσότερο τους ώμους του...τα δικά του μάτια έκλεισαν σφιχτά αγκαλιάζοντας την περισσότερο...τα πόδια της έδεσαν γύρο απτήν μέση του ενώ τα χείλη της έψαξαν τα δικά του...έμεινε στάσιμος για λίγο στην αγκαλιά της φυσώντας απαλά το πρόσωπο της ενώ όταν εκείνη άθελά της γέλασε ευτυχισμένη τα δικά του χείλη τραβήχτηκαν σε ένα απαλό χαμόγελο..
<< Είσαι εντάξει;να συνεχίσω;
Τα μάτια της τον κοίταξαν γεμάτα συναισθήματα....
<< Είμαι.. εντάξει...
Σύρθηκε στην αγκαλιά της βάζοντας το χέρι του στην μέση της σφίγγοντας την πάνω στην αγκαλιά του...
Ένα απαλό άσπρο σεντόνι έδεσε γύρο τους καθώς τα χείλη του άφηναν συνεχόμενα φιλιά στα δικά της,
Το κεφάλι του κρύφτηκε στον λαιμό της καθώς της σκορπούσε φιλιά,ενώ τα δικά της χέρια πέρασαν μέσα από τα μαλλιά του σφίγγοντας τα!!!!!

Δεν είσαι βίαιος μήτε αλήτης,στα χέρια σου γνώρισα πρώτη φορά τον έρωτα,στα χέρια σου μαγεύτηκα και ένιωσα ξανά κορίτσι,ποτέ δεν θα ξεχάσω όλα όσα μου χάρισες και ολα όσα μου πήρες...

Έμεινε στάσιμος στην θέση του κοιτάζοντας την για λίγα μόνο λεπτά

Ποιος σου είπαν πως είμαι,τι πιστεύεις πως χαρίζω;
Ποιος σου είπαν πως κατάφερα να γίνω;
Σήμερα έζησα την ομορφότερη στιγμή της ζωής μου,σε κρατάω,σε μυρίζω,σε νιώθω,είμαι βαθιά ερωτευμένος μαζί σου,ποιος σου είπαν πως μπορώ να γίνω;με προσοχή σε χαϊδεύω,με προσοχή σε αγγίζω, φοβάμαι πως θα σπάσεις, φοβάμαι πως θα πονέσεις,πόσο κακός είμαι; Πόσο άκαρδος είμαι;και γιατί δεν μπορώ να σε πονέσω; γιατί ολα μου τα όνειρα σήμερα εκπληρώθηκαν; Σε αγάπησα από την πρωτη στιγμή που σε κράτησα μωρό στα χέρια μου,

Της χαμογέλασε απαλά συνεχίζοντας να την κοιτάζει....
<< Αύριο νωρίς το πρωί εγώ ο ίδιος θα σε αφήσω στο πλοίο σου..
Τα μάτια της δακρυσαν...

Γιατί σκοπεύεις να με αφήσεις μόνη ?δεν περασα αρκετά σκοτεινούς δρόμους μονάχα για σε βρω?γιατί με αφήνεις τόσο εύκολα να φύγω...

<< Δεν χρειάζεται να με πας ,θα πάω μόνη μου..
Της έπιασε απαλά τα μάγουλα...
<< Όχι!!θα πάμε μαζι!!!
<< Γιατί θες να είσαι εκεί?για να με δεις να φεύγω?
<< Δεν πρόκειται να φύγεις,θα γυρίσεις απαλά και θα τους πεις να φύγουν και πως εσύ θα μείνεις εδώ μαζί μου..
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα...
<< Και γιατί να μείνω;
Της φίλησε απαλά τα χείλη ακουμπώντας με το δάχτυλο του το χείλος της...
<< Πήρα τα πάντα και σκοπεύω να τα κρατήσω, κανεις πέρα από εμένα δεν θα σε αγγίζει






Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΆΡΒΑΡΟΥDonde viven las historias. Descúbrelo ahora