Ο δρόμος τους έβγαλε σε μια πανέμορφη ακτή, γεμάτη από φωτισμό,με την συνοδεία των ξύλινων περίτεχνων τραπεζιών της.
Και τον κόσμο με όρεξη να τρώει τα πιάτα κάποιου περιπλανώμενου μάγειρα....
Της έσφιξε απαλά το χέρι κάνοντας της, νόημα να καθίσει σε ένα άδειο πανέμορφο τραπέζι με συντροφιά την παγωμένη μαύρη θάλασσα να τους αγγίζει τα πόδια...
Τα μάτια του έψαξαν το βλέμμα της μα εκείνη κοίταζε κάτι άλλο.. προσπάθησε να ακολουθήσει την προσήλωση της ,και τον προσανατολισμό της ,με αφορμή η ματιά του να πέσει σε ένα μικρό μελαχρινό κορίτσι,σε ηλικία πέντε μόλις ετών.
<< Πως είναι το όνομα σου;..
Η βροντερή φωνή του Τζέιμς έκανε την Ασία να βγει από τις σκέψεις της κοιτάζοντας τον ταραγμένη.. όταν άκουσε την παιδική φωνή απέναντι τους να του απαντάει..
<< Ονομάζομαι Μαράια κύριε,εσείς;
<< Ονομάζομαι Τζέιμς Μαράια..
Το παιδί πλησίασε τον άντρα μπροστά της με ένα φιλικό χαμόγελο..
<< Εσείς οι δυο είστε ερωτευμένοι;
Είπε κοιτάζοντας τους...
Τότε η Ασία άπλωσε το χέρι της σε αυτό του παιδιού ανταποδίδοντας το απαλο χαμογελο.
<< Είμαστε ερωτευμένοι..
Τότε το παιδί γέλασε...
<< Αποδειξε το...
Είπε γυρίζοντας στην μεριά του Τζέιμς..Τα φρύδια του έσμιξαν γεμάτα περιέργεια..
<< Να αποδείξω την αγάπη μου;
Ρώτησε το παιδί μπροστά του σηκώνοντας το ένα του φρύδι.
<< Κατακαιρους η αγάπη σκοτώνεται,από ανθρώπους που κοιτάζουν τα πάθη τους, απέδειξε τον έρωτα σου σε εκείνη λέγοντας της ένα ποίημα που μονάχα ερωτευμένος θα έγραφε!!!
Τα μάτια του Τζέιμς έπεσαν απότομα στην Ασία.
Τοτε εκείνη έσπευσε να εξηγηθεί..
<< Ξέρεις, Μαράια,εμείς καταγόμαστε από μια δύσκολη γη,δεν εκφράζουμε εύκολα την αγάπη μέσα από ποιήματα..
Τα μάτια του παιδιού έπεσαν πάνω στον Τζέιμς θυμωμένα.
<< Η ποίηση δεν έχει να κάνει με την ομοιοκαταληξία,μα με τα λόγια που εκφράζεις για εκείνη,αν σου είναι τόσο δύσκολο να μιλήσεις για κάτι το οποίο σου κυριεύει την καρδιά,πως μπορείς να λέγεσαι έρωτας;
Τα μάγουλα της Ασίας κοκκίνισαν γεμάτα από φανερή ταραχή..
Ενώ εκείνος φαινόταν να απολαμβάνει την τροπή της συζήτησης.
<< Μου ζητάς να μιλήσω για εκείνη κοιτάζοντας την;
Το παιδί τον πλησίασε πιάνοντας του το χέρι.και υψώνοντας το ,του το ακούμπησε στο σημείο της ζεστής του καρδιάς.
<< Άφησε αυτήν να μιλήσει Τζέιμς..
Του είπε το παιδί χαμογελώντας του.
Τότε εκείνος έριξε το σαγηνευτικό του βλέμμα στα μάτια της αγάπης του.