θα σε βρω

469 50 8
                                    

Κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου βρέθηκαν έξω από ένα κοντινό γειτονικό ταβερνάκι, νιώθοντας την πείνα μέσα τους να ξυπνάει ,καθώς το σημερινό πρωινό δεν είχαν καταφέρει να δειπνήσουν..
Έτσι κοιτάζοντας ο ένας το βλέμμα! του άλλου, αποφάσισαν να καθίσουν ζητώντας ένα απλό γεύμα..
Τα καφετί της μάτια αστραψαν στο ξαφνικό φως του ήλιου,
Ενω τα σκοτεινά δικά του κοίταζαν την ομορφιά των δικών της.
<< Γυναίκα;
<<Γιατρέ;
<< Φαντάζεις ποιο όμορφη και από τον ίδιο τον ήλιο.
Τα μάγουλα της ευθείς άλλαξαν χρώμα...
<< Πως θα μπορούσα να ξεπεράσω σε ομορφιά κάτι τόσο λαμπερό?
Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα μέσα του,της έπιασε τρυφερά το χέρι.
<< Πρώτη φορά στην άδικη ζωή μου αντίκρισα κάτι τόσο δίκαιο,τόσο λαμπερό, πρώτη φορά κοιτάζω γυναίκα στα μάτια και κοκκινίζει,δεν σε αλλάζω με χίλιους ουρανούς,για σένα πουλάω άστρα...
Η καρδιά της έπαψε να ηχεί θέλοντας μονάχα να ακούει την ομορφιά της φωνής του.
<< Γιατρέ;είστε ερωτευμένος μαζί μου;
Γέρνοντας το κορμί του κοντά της , πλησίασε τα κόκκινα απτό κρύο χείλη της..
<< Ο έρωτας τι είναι γυναίκα;
<< Τι τι είναι;
<< Ένα συναίσθημα το οποίο αναπασα στιγμή μπορεί να φύγει,το να σε αγαπάω δεν θα φύγει ποτέ.
Τον τράβηξε απότομα πάνω της κολλώντας το κορμί του στο ολοστρόγγυλο τραπεζάκι.
Τα χείλη του έμειναν στάσιμα σε μια μικρή απόσταση από τα δικά της μπαίνοντας στον πειρασμό να τα φιλησει όταν.
<< Παιδιά μου;τι θα θέλατε να πιείτε;
Τα πρόσωπα τους γύρισαν σε αυτό ενός αδύναμου κυρίου με μια λερωμένη πόδια γύρο από την μέση του.
Το κορμι της τραβήχτηκε πίσω καθώς ήταν έτοιμη να απαντήσει στην ερώτηση του άντρα.
Όταν το χέρι του Τζέιμς υψώθηκε κανοντας την να παύσει.
<<Περίμενε ...
Ήταν το μόνο που του είπε καθώς έγειρε περισσότερο μπροστά πλησιάζοντας μια ακόμη φορά τα χείλη της.
<< Δεν μου αρέσει να με διακόπτουν...
Ανοίγοντας το πανέμορφο εκφραστικό του στόμα έκρυψε τα χείλη της ,σε ένα βαθύ φιλί, κάτι που έκανε τον κόσμο να κοιτάζει μαγεμένος.
Τα χείλη του έκλειναν και άνοιγαν πάνω από τα δικά της έχοντας τα δύο του χέρια ακουμπισμένα στην όμορφη μεγαλωμένη της κοιλιά..
Τραβώντας ελαφρώς το στόμα του μακρια από το δικό της έμεινε να κοιτάζει με επιμονή τα μάτια της δίνοντας την παραγγελία του.
<< Νερό.φερε μας νερό.
Ο γελαστός άντρας με την μιλιά κομμένη τους άφησε μόνους πηγαίνοντας να ολοκληρώσει την παραγγελία του.
<< Τζέιμς;έχει τόσο κόσμο.
<< Θα περιμένω να λείπει ο κόσμος ώστε να φιλήσω τα χείλη σου?
Τα μάγουλα της κοκκίνισαν ακόμη περισσότερο, λάτρευε τον τρόπο του,ακόμη και αυτήν την έντονη επιμονή του, λάτρευε όσα ήταν εκείνος.
Τα φρύδια του έσμιξαν κοιτάζοντας απέναντι από τον μακρύ αυτόν δρόμο,ένα παιδί να πουλάει τριαντάφυλλα,κόκκινα γεμάτα πάθος,
Της φίλησε το χερι αφήνοντας τα χείλη του κολλημένα πάνω της.
<< Θα έρθεις μαζί μου όμορφη γυναίκα μου;
<< Που πηγαίνουμε Τζέιμς μου; Θα έρθει το φαγητό μας .
Τα μάτια του την κοίταζαν ζωηρά.
<< Δεν θα αργήσουμε, ακολούθησε με γυναίκα μου.
<< Θα σε περιμένω άντρα μου,είναι το σωστό κάποιος να περιμένει.
Της χαμογέλασε απαλα φιλώντας το μέτωπο της.
<< Δεν θα αργήσω..
Τον παρατήρησε να τρέχει σαν άλογο μέσα στον δρόμο όταν την προσοχή της τράβηξε ένας ακόμη άντρας μπροστά της.
..........................................................................................
<< Κύριε;θα τα αγοράσετε όλα?
Το πλατύ χαμόγελο του Τζέιμς αστραψε γεμάτο από ευτυχία.
<< Χίλια να κρατούσαν τα παιδικά σου χέρια,χίλια θα αγόραζα για εκείνη.
Πιάνοντας τα τριαντάφυλλα στα ζεστά του χέρια έδωσε περισσότερα χρήματα από όσα έκαναν τα λουλούδια, σφίγγοντας φιλικά το χέρι του παιδιού μπροστά του.
Και ύστερα δίχως να αντέχει μακριά της γύρισε κοιτάζοντας απέναντι, εκεί που το τραπέζι τους είχε γεμίσει φαγητά,μα έλειπε η παρουσία της.
Τούτη η κατάληξη τον έκανε να γυρίσει χρόνια πίσω εκεί που η θύμηση της ήταν μια οφθαλμαπάτη.
Υπήρξε ένας καιρός που όπου και αν κοιτούσε άκουγε την μελωδική φωνή της,κοίταζε τα μεθυστικά της μάτια,μια εποχή που οι άνθρωποι τον ονόμαζαν τρελό, διότι ζούσε με μια σκιά.την σκιά της..
Έτσι τα λουλούδια έπεσαν από τα χέρια του κοιτάζοντας την άδεια της θέση, άραγε ζούσε ακόμη με μια σκιά?ήταν αληθινή? ή μήπως ήταν αληθινα τρελός;
Πλησιάζοντας την άδεια της ξύλινη καρέκλα βρήκε ένα λερωμένο με δάκρυα γράμμα..

Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΆΡΒΑΡΟΥWhere stories live. Discover now