θα μου το δώσεις;

463 46 4
                                    

Με μανία που εσκιζε την νυχτερινή σιωπή,η πόρτα μπροστά της την έκανε να γυρίσει απρόσμενα .
<< Ποιος είναι;
Τόλμησε μονάχα να πει κοιτάζοντας τρομαγμένη τις σκάλες πίσω της , όπου ο Τζέιμς είχε χαθεί.
<< Οι φρουρά του βασιλιά,άνοιξε αμέσως πρωτού περάσουμε με την βία..
Τα μάτια της ξαφνιασμένα κοίταζαν το πόμολο σαν κάτι μακρυνό,σαν κάτι αδύνατον να αγγίξει,διότι το μέσα της σκότωνε ένα βαθύτερο ένστικτο,που την καθιστούσε αδύναμη.
Κάνοντας ένα κουρεμένο βήμα,άγγιξε με το ζεστό της χέρι,το παγωμένο χερούλι της πόρτας,ενώ με μια βαθιά ανάσα μέσα της, αποφάσισε πως ήταν η ώρα να την ανοίξει.
Ανοίγοντας την όμως , μπροστά της ξεχύθηκαν μια στρατιά άντρες,που με σκοινιά,και όπλα ,την έδεσαν και την κρατούσαν.
Γεμάτη από φόβο κοίταζε την φρουρά θέλοντας να φωνάξει το όνομα του αγαπημένου της,μα ο φόβος πως εκείνον έψαχναν την τρόμαζε.
Έτσι κοίταζε τους άντρες με αγνότητα, θαρρείς και περίμενε μια μικρή απάντηση.
<< Κύριε ;είμαι μια παντρεμένη γυναίκα,τι κακό μπορεί να έπραξα;
<< Εσύ προσπάθησες να δολοφονήσεις τον κόμη,πλέον ο βασιλιάς θα ορίσει την μοίρα σου.

Ο Τζέιμς που ήταν κρυμμένος πίσω από τον ξύλινο τοίχο,έδειχνε να ακούει τα πάντα με προσοχή,χωρίς να εμφανίζει το πρόσωπο του στον νομο..

<< Κύριε ; Δεν είμαι ικανή να πειράξω την καρδιά κανενός..
Δίνοντας της ,μια δυνατή σπρωξια,ο φρουρός την έριξε στο έδαφος κάνοντας το πόδι της να σταξει αίμα..

Στεκομενος ακόμη πίσω από τον ξύλινο τοίχο,προς μεγάλη του έκπληξη ακριβώς μπροστά του,ένα κορίτσι σε ηλικία πέντε ετών,έπεσε θαρρείς και κάποιος με βια το είχε σπρώξει.
Τα μαύρα του μαλλιά κάλυψαν την ομορφιά του προσώπου του.

Τα μαύρα της μαλλια κάλυψαν το πρόσωπο της,καθως τα χέρια της έτρεμαν πονεμένα.

Τα φρύδια του έσμιξαν κοιτάζοντας εκείνο το κορίτσι.
<< Ασια;

Το χλομό πρόσωπο της γύρισε ξαφνιασμένο ακούγοντας το όνομα της από ένα τρομαχτικό κενό.

Γονάτισε τείνοντας το χέρι του στην μεριά της ,μα το παιδικό της πρόσωπο είχε ασπρίσει από έναν ξαφνικό πόνο.
<< Με χτυπάνε μπαμπά.
Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα.
<< Α σ ια ;
<< Μπαμπακα; Με χτυπάνε.

Αγγίζοντας απαλά την κοιλιά της, ένιωσε το παιδί της να διαμαρτύρεται από τη πτώση της.

Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΆΡΒΑΡΟΥحيث تعيش القصص. اكتشف الآن