η νυφη του βαρβαρου

1.1K 124 4
                                    

Κοίταξε τον χώρο γύρο της με περιέργεια,και ύστερα τα μάτια του με θυμό...
Η καθολική εκκλησία γύρο της της έφερε μια ξαφνική ηρεμία...
Ενώ γεμάτη περιέργεια πρόσεξε τον Τζέιμς να απομακρύνεται από κοντά της πλησιάζοντας έναν ιερέα...
Κάθισε σιωπηλή σε μια από τις ξύλινες σκαλιστές καρέκλες και τον κοίταζε με προσοχή..
Ο ιερέας αποχώρησε και εκείνος γονάτισε μπροστά από έναν μεγάλο σταυρό ενώνοντας τα χέρια του και κλείνοντας τα μάτια του,κάτι μέσα της ούρλιαξε,κάτι μέσα της γκρεμίστηκε, σηκώθηκε αργά πλησιάζοντας τον ,το στόμα της παρέμεινε κλειστό από το σφιχτό πανί ενώ τα χέρια της λυτά,θα μπορούσε να τρέξει,θα μπορούσε να σωσει τον εαυτό της μα έχανε το νόημα η λέξη,από ποιον προσπαθούσε στ αλήθεια να σωθει?από εκείνον η από τον ίδιο της τον εαυτο;

Σηκώθηκε έτοιμος να την φωναξει όταν την βρήκε πίσω του σκεπτική..
<< έλα μαζί μου...την πρόσταξε σφίγγοντας της το χέρι...και οι δύο κατέβηκαν στα υπόγεια δωμάτια της εκκλησίας ανοίγοντας με τα δυνατά του χέρια μια ψηλή σιδερένια πόρτα,την έφερε μπροστά του βάζοντας την μέσα στο μικρό σκοτεινό δωμάτιο...
Τον παρατηρούσε να ανάβει μερικά κεριά χαρίζοντας ένα απαλό φως σε ολόκληρο το δωμάτιο,η εικόνα που της χάρισε όμως αυτό το φως την έκανε να παραπατησει...
έκλεισε πίσω του την πόρτα μένοντας μαζί της μεσα στο δωμάτιο...
Τα δικά της μάτια είχαν καρφωθεί πάνω στο μικρό ξύλινο κρεβάτι απέναντι της ,με τα κόκκινα σκουρόχρωμα σεντόνια και ένα κάτασπρο μακρύ νυφικό πάνω τους...
Ένας κόμπος στάθηκε στον λαιμό της..
Την έσπρωξε απαλά να καθίσει πάνω στο κρεβάτι γονατίζοντας μπροστά της...
<< Ο γάμος σου είναι ψεύτικος και από έρωτα και από νόμο,βάση του νόμου σήμερα θα είσαι δική μου γυναίκα ,νομός είναι ο Θεός...
Της τράβηξε το φόρεμα μα εκείνη προσπάθησε να το κρατήσει,της κράτησε σφιχτά τα χέρια φέρνοντας το πρόσωπο της κοντά στο δικό του..
<< Θα σε ντύσω νύφη ....μα θα είσαι δική μου νύφη,στον γάμο σου θεατής δεν μένω...
Έπιασε το νυφικό στα χέρια του βάζοντας το πάνω απτό κορμί της με ευκολία..τότε η ανάσα της κόπηκε..
Σηκώθηκε μπροστά της ρίχνοντας τα σκοτεινά του ματιά πάνω στο πανέμορφο κορμί της..ένα χαμόγελο χαράχτηκε στα χείλη του..
<< Η ομορφιά σου δεν περιγράφεται,η ομορφιά σου δεν γράφεται με λέξεις μήτε σε χίλιες γλώσσες,τέτοια ομορφιά δεν μπορείς να την υποβαθμίσεις σε εφτά γράμματα ή σε μια λέξη,για να σε περιγράψω θα πρέπει να περάσεις μια ζωή μαζί μου,εγώ είμαι έτοιμος να σου παραδώσω την δική μου αν και εσύ είσαι έτοιμη να ανήκεις αληθινά κάπου, σκότωσα τον πατέρα σου χθες και σήμερα κλέβω την καρδιά σου,πριν με δικάσεις ρώτησε με γιατί φέρομαι τόσο παράλογα τόσο απότομα,δεν θα παρακαλέσω για ένα σου ναι!!θα το κλέψω διότι ξέρω πως βαθιά μέσα σου το θες όπως εγώ...
Κούνησε αρνητικά το κεφάλι της καθώς τα μάτια της έτρεχαν δάκρυα....δάκρυα τα οποία δεν ήταν από φόβο αλλά από συγκίνηση...
Την σήκωσε απότομα στα χέρια του φέρνοντας την μπροστά από τον ιερέα,εκείνος την κοίταζε με κατανόηση μα δεν έφερε αντίρρηση για το πανί στα χείλη της ,
<< Η αγάπη παιδιά μου είναι κάτι ιερό ,ο θεος την ευλόγησε,το όνομα σου είναι Ασία και το δικό σου Τζέιμς,είστε καρδιές γεμάτες από συναίσθημα μα ταυτόχρονα γεμάτες πόνο και μίσος,το λάθος των ανθρώπων είναι ότι μισούν περισσότερο από όσο έμαθαν να αγαπούν,το όνομα σου είναι Ασία και το δικό σου Τζέιμς το όνομα σου είναι Τζέιμς και το δικό σου Ασία ....τα χείλη σου μένουν κλειστά σιωπηλά δεν μπορείς να διαλέξεις την απάντηση σου,και σίγουρα αναρωτιέσαι το γιατί ένας απεσταλμένος του θεού,ένας ιερέας παντρευει με το ζόρι μια νεαρή κοπέλα?πρίν καιρό δέχτηκα γιατρειά από τον άντρα απέναντι μου και του χρωστάω πολλά μα ακόμη διαφωνώ με την ιδέα αυτή, διαφωνώ μα δεν θα σου πράξει ποτέ του κακό για αυτό είμαι σίγουρος.....
Τα μάτια τους  έσμιξαν όταν της κατέβασε απαλά το πανί απτά χείλη δίνοντας της να πιει κρασί απτά δικά του...
Της κράτησε το χέρι ώστε να μην την αφήσει να φύγει και τότε της έδωσε να πιεί...
<< Τζέιμς δέχεσαι για γυναίκα σου την Ασία?στα εύκολα και στα δύσκολα ώσπου να σας χωρίσει ο θάνατος;
Γύρισε ξαφνικά στο μέρος πιάνοντας και το δεύτερο της χέρι..
<< Δέχομαι να σε αγαπάω και να σε λατρεύω,θα σου κρατάω το χέρι αν όχι για πάντα, τότε για όσο ζήσω,θα σε κρατάω ζέστη όταν κρυώνεις, υπόσχομαι να μην αφήσω τα χείλη σου στεγνά, δέχομαι να είμαι στο πλάι σου, δέχομαι να σε αγαπάω....
Τα μάτια της έτρεξαν απότομα δάκρυα...
<< Ασία;δέχεσαι για άντρα σου τον Τζέιμς;στα εύκολα και στα δύσκολα ώσπου να σας χωρίσει ο θάνατος;
Η ανάσα της πάγωσε ,ενώ τα χέρια της έτρεμαν...
Εκανε ένα βήμα πίσω έτοιμη να τρέξει όταν τα χέρια του την έσφιξαν περισσότερο...
<<Ασία; δέχεσαι;
Το λυπημένο της βλέμμα αντίκρισε το ικετευτικο δικό του..
Εικόνες από τα παιδικά τους χρόνια αστραψαν μπροστά της ,εικόνες που η χαρά της έμοιαζε αληθινή,τα όνειρα που έκανε ήταν αληθινά,τότε που η αγάπη της ήταν ένα με την δική του..
<< Δέχομαι....
Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα..
<< Με το όνομα του κυρίου σας ονομάζω συζύγους.....
Όλα γύρο της άρχιζαν να περιστρέφονται,η καρδιά της δεν ένιωθε καλά ενώ το στήθος της έκοβε ολόκληρο τον αέρα... τράβηξε τα χέρια της μακριά του κάνοντας μερικά βήματα πίσω όταν τα μάτια της έκλεισαν και το σώμα της έπεφτε κενό στο έδαφος,πριν όμως προλάβει να αγγίξει την γη τα χέρια του την τράβηξαν πάνω τους κλείνοντας την στην αγκαλιά του..
<< Ασια?ΑΣΙΑ?ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΣΟΥ !!!Ασία?Ασία μου?
Την σήκωσε στην αγκαλιά του βγαίνοντας με γρήγορες κινήσεις έξω στον καθαρό αέρα,τότε κάθισε στα σκαλιά της εκκλησίας τρίβοντας της τους καρπούς με αργές κινήσεις και ύστερα φιλώντας απαλά τα άσπρα της χείλη...
Την κράτησε ακόμη ποιο σφιχτά στην αγκαλιά του σηκώνοντας το κορμί του πάνω ώστε να κόψει ένα πανέμορφο μικρό ανθός δίπλα από την μεγάλη σκάλα της εκκλησίας, κόβοντας το κάθισε ξανά πάνω απτά σκαλοπάτια γέρνοντας το άνθος πάνω απτά μάτια της, εκείνο χάρη στην βροχή έριξε τις σταγόνες του πάνω απτά μάτια της σαν δάκρυα που έτρεχαν απτά βλέφαρα της....
<< Άνοιξε τα μάτια σου ....
Θαρρείς και ο οργανισμός της τον είχε υπακούσει και τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα παίρνοντας μια βαθιά ανάσα...
<≤ τι ?τι έκανα?είπα ναι?
Της χαμογέλασε απαλά
<< Είσαι γυναίκα μου πλέον....
Τα βλέμματα τους συναντήθηκαν


Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΆΡΒΑΡΟΥTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang