🔴WARNING🔴
Mulai chapter ini sampai habis saya takkan buat pengeditan yang bagus seperti sebelum ini. Jadi saya biarkan seperti sebelum ini macam biasa.
Reason dia?
Sebab author malas and penat😭 banyak sangat kena buat. Tak mampu nak edit lagi. Sorry kalau tak perfect.
Banyak betul kena edit nyah😭🦶🏻
Jadi saya harap readers semua faham🥺
Maklum lah fanfic lama-lama author dulu noob sangat-sangat. Pening betul nak edit balik😭
Siapa yang nak baca lagi teruskan and siapa yang tak berminat lagi nak baca sebab penulisan author tak kemas macam sekarang. Itsokay saya tak paksa.
Fanfic baru-baru jer penulisan okay dan masih lagi belajar buat penulisan yang kemas.
Sorry segala yang tak sempurna dari segi ayat and penulisan sebab author dulu baru berjinak nak menulis. Harap semua faham.
Thank you💛
🌼🌼🌼
Bae Anna sedang menangis di dalam stor sukan. Dia tidak mahu berkongsi masalah ini dengan Byul. Dia teringat akan kata-kata ayahnya pagi tadi.
Dia ditengking sebagai anak yang tidak guna dan lemah. Satu satunya anak tunggal dalam keluarga bae. Ayahnya menginginkan anak lelaki bukannya anak perempuan.
Selepas ibunya melahirkan dia. Ibunya tidak dapat mengandung lagi. Dia kasihan melihat ibunya sentiasa melindunginya dia setiap hari daripada dimarahi oleh ayahnya.
"Kalau aku tak lahir dalam dunia kan kan bagus!"
Eunwoo lega melihat Anna berada dekat sini setelah puas dia mencari Anna di mana-mana tempat di kawasan sekolah.
"Kalau Anna tak lahir. Saya tak gembira dan saya tak bahagia".
Anna mendongak ke atas lalu melihat Eunwoo tersenyum ke arahnya. Eunwoo mula duduk di sebelah Anna.
"Kenapa dengan awak ni Anna? Saya ada, Byul ada janganlah pendam masalah awak seorang diri. Kami bukan kawan awak ke?"Anna mengelengkan kepalanya.
Eunwoo menarik anna ke dalam pelukannnya. "Nangislah puas-puas. Sampai awak betul-betul dah sedia nak share dengan saya. Okay?"Eunwoo mengusap belakang anna dengan lembut.
Dia tahu sebenarnya masalah Anna. Anna tak patut dilayan sebegini. Dia tak suka perempuan yang dia sukai menangis macam ni. Dia benci.
🌸🌸🌸
"Aunty Ji, uncle dan Aunty nak pergi mana? Jangan tinggalkan Byul!!"Byul memeluk Jihyun dengan erat. Jihyun faham sangat dengan perangai anak buah dia ni. Berenggang sikit mula lah dia manja.
"Aunty pergi seminggu je bukan sebulan. Nanti aunty balik lah hurm?"byul mencebik. Dia tahu jihyun ada urusan dengan puak werewolf di kawasan selatan.
"Taehyung. Jaga byul dengan baik. Anty serahkan pada kamu faham?"taehyung mengangguk. "Jaga rumah ni baik-baik. Awak berdua jangan buat hal pula?! Taehyung jaga keselamatan byul. Kalau appa tengok byul cedera. Siap kamu! "
Byul mengangkat keningnya dan tersenyum senget ke arah taehyung. "Dengar tu?"perli byul. Taehyung hanya angguk perlahan.
"Bye aunty ji, uncle, aunty jangan lupa bawa apa-apa untuk byul pula!!"byul melambai ke arah mereka. Taehyung hanya diam. Kereta dah pergi dari kawasan rumah taehyung.
YOU ARE READING
[C] BLUE EYES + Kim Taehyung
Fanfiction"I love it when you look at me, with those eyes of ocean blue, i love it when you say my name, our love strong and true, i love it when you hold me close, i miss you in my arms, i need your arms around me to protect me from all harm. I love you" BLU...