16♤

5.6K 628 54
                                    

Taehyung mula mengangkat byul ke atas katil. Byul terjerit kecil dan dia berusaha melepaskan diri. "lepaskan saya kim taehyung!!!!"taehyung pula tersenyum sinis lalu menindih tubuh kecil byul.

Byul memukul dada taehyung berkali kali. "kim taehyung!! sedarlah ni saya byul!?!!"jeritnya kuat. Tiada gunanya dia menjerit meminta tolong sedangkan di luar bising dengan majlis diadakan.

"Sayang awak dah kenapa ni hurm? sepatutnya awak suka kalau kita berduaan duaan malam ni"taehyung mula mengelus lembut rambut byul dan diciumnya sekilas bibir byul.

"saya tak suka!! lepaskan saya!!"tengking byul tepat-tepat di muka taehyung.

Taehyung tergelak kecil. "kenapa suara sayang malam ni merdu je saya dengar" membulat mata byul mendengarnya. Byul geram dan dia cuba meronta dengan kuat. Tetap juga tak berhasil.

"Kau gila taehyung!! kau gila!! lepaskan saya!??!!!"jerit byul lantang. Byul mula penat. Dia mula kehabisan tenaga. "yes sweetie i'm crazy in love with you"bisiknya. Terus meremang bulu roma byul. Tak pernah dia tengok taehyung macam ni.

Byul mula melihat sekeliling tapi langsung kelibat jimin dan jungkook tidak kelihatan. Dia berharap sangat mereka berdua muncul.

Taehyung mula mencium bibir byul dengan mendalam. "hmmph!! hmph!"byul cuba menolak badan taehyung.

Ppang!!

Satu tamparan kuat hinggap di pipi taehyung. Nafas byul tidak tentu arah. Taehyung tersengih sinis lalu memegang kesan merah di mukanya itu.

"Awak cuba cabar saya ke kim byul?"tanya nya dengan nada lembut tetapi tegas lalu berbisik "saya suka dengan yeoja ganas macam awak ni. Sesuai dengan taste saya malam ni"

Byul mendengar hal tersebut rasa nak pengsan sahaja. Taehyung mula membuka butang baju tidur byul satu persatu. Byul mula cuak. Ni kerja gila ni! Byul mula mencari idea. Terus dia menahan tangan taehyung.

"Dengar ni taehyung! awak tahu pasal liontin merah tak?"tanya nya. Byul cuba melengahkan masa. "liontin merah? kenapa?".

"Kim taehyung!!!"serentak mereka berdua memandang ke arah satu suara yang lantang. "jimin!! kook!!"jerit byul. Dia gembira sungguh bila penyelamat dah sampai. Lega betul dia.

"Taehyung! lepaskan byul. Kau kena ikut kitorang sekarang!"ujar jimin tegas. Jungkook hanya mengangguk. Taehyung tersenyum senget. "cubalah kalau korang boleh? heh" cabarnya.

"Maafkan aku taehyung! aku terpaksa!"terus jimin menyerang taehyung menggunakan kuasa werewolf nya. Sementara jungkook berlari ke arah byul. "kau okay tak ni?"byul mengangguk. Lekas mereka berdua bangun.

Tiba-tiba jungkook diserang. "aduh!!"jungkook memegang pinggangnya yang sakit. "korang dua nak lawan aku? hahaha lawak betul" perlinya. Mata taehyung tertumpu ke arah byul. Byul mula mengundurkan dirinya.

Jimin menghalang taehyung mendekati byul. Byul berlari ke arah jungkook. "kook cepatlah tolong jimin!"gesa byul. Jungkook melihat satu pasu bunga yang besar di penjuru bilik.

Dia mengangkat pasu bunga tersebut lalu memukul kepala taehyung dengan kuat.

Ppang!!

Berkecai pasu bunga itu pecah. Taehyung terus pengsan. Jimin dan byul tergamam tak mampu berkata apa-apa lagi.

"Jungkook?!!"jungkook hanya tersengih. "mian chim hyung! byul! kook terpaksa. Apa guna kalau kita semua tak boleh nak lawan taehyung hyung"mereka berdua hanya berdiam diri. Nasib jungkook ni bijak sikit walaupun tindakan dia agak gila.

Byul memeriksa keadaan taehyung. "macam mana dia okay tak?"tanya jimin. byul mengangguk. "esok pagi dia sedar lah tu. Kepala dia pun dah bengkak sekarang ni.."terang byul.

[C] BLUE EYES + Kim TaehyungWhere stories live. Discover now