Tanpa membuang masa jungkook memilih lawannya joe untuk diserang. Begitu pantas gerakan mereka berdua dengan sekali dilihat sekejap menghilang dan muncul. Jungkook sudah pun mahir dengan menggunakan kekuatannya dan itu buatkan joe terkejut.
Selamani jungkook selalu senang untuk ditewaskan tetapi hari ni jungkook orang yang berbeza. Joe yang mula kehilangan fokus mendapat tumbukan padu di perut daripada jungkook sehingga dirinya terhempas kuat di dinding.
"argh!! tak guna!!"joe mula mengesat darah yang mula keluar dari tepi mulutnya dan memandang tajam ke arah jungkook. "kau boleh tak ni joe? ke nak aku tolong kau?"wojin sempat muncul di hadapannya. Dengan kasar joe menolak wojin ke tepi. "jangan masuk campur dengan urusan aku!! biar aku settle sendiri!!".
"jeon jungkook nampaknya kau dah makin mahir berlawan ni. Nampaknya aku kena ajar macam mana orang dewasa bertarung bukannya budak macam kau?!!"aura kuasa warna biru mula kelihatan di tangan kanan joe. Jungkook tersenyum senget. "tadi memang pun kita bertarung sebagai orang dewasa ke kau dah lupa aku ni jungkook yang baru bukan yang lama".
Joe mula naik darah. "kau!!!!!"terus dia menyerang jungkook dan dengan pantas jungkook mengelak. Wojin melihat perkara itu hanya mengelengkan kepalanya dan dia ambil langkah pantas untuk mengelak daripada serangan suga. Suga tersenyum sinis.
"pandai mengelak rupanya"suga memasukkan tangan kanannya ke dalam poket dan lagi satu tangannya mula mengeluarkan kuasa. Wojin tahu bila-bila masa suga boleh menyerangnya. "wojin aku tahu kau baik orangnya. kau boleh ikut kitorang dan keluar dari team alpha"suga mula memancing fikiran wojin.
"kalau aku tolak tawaran kau apa yang kau buat lepas ni?"cabar wojin. Suga ketawa kecil dan mata merenung tajam ke arah wojin. "aku akan serang kau sampai kau menyerah"pantas wojin mengelak dan suga mula mengejarnya dan menyerangnya seakan orang kehilangan akal.
🌼🌼🌼
Luke merenung mata jin lalu menyebut manteranya.
"Pain!"
Jin memegang dadanya tiba-tiba terasa sakit dengan serangan luke. "argh!!!!!"jeritnya dalam kesakitan. Jin mula terduduk dan menahan perit menimpa dirinya. Dirinya tak dapat bangun. "kau buat apa dekat aku!!! argh!!!!"jin mula menjerit sekuat hati. Air matanya mengalir. Wajahnya mula kemerahan.
Jhope melihat perkara itu ingin menyerang hendap luke daripada belakang tetapi luke sempat mengelak dan merenung mata jhope. Jhope melihat jelas warna mata dimiliki luke bewarna merah. Luke tersenyum senget dan jhope menjadi targetnya selepas jin.
"nightmare!"
Warna mata jhope mula kehitaman dan dia mula terduduk. Dia mengeleng kepalanya beberapa kali."andwae!! omma!! appa!! andwae!!!"jhope memegang kepalanya menggunakan kedua dua tangan dan dia mula mencengkam kuat rambutnya.
"andwae!!!!!!!!!!!!"jhope mula menangis dan mimpi buruk mula terlakar di dalam memorinya buat masa ini.
Dengan kekuatan masih ada jin mula mengesot ke arah jhope walaupun dia dalam keadaan yang sakit. Jin memegang tangan jhope. "hoseok ah!! kau boleh lawan mimpi buruk kau!! jangan terpedaya jhope!!!!"luke melihat perkara itu hanya ketawa sinis.
"pain! pain! pain!!!"
"jebal berhenti!!"jin takut dirinya tak dapat bertahan. "jin ah!!!!!"jin melihat bayangan seseorang. Dia begitu lemah ketika ini.
ZZAP!!!
Darah bewarna hijau mula keluar daripada mulut luke. Dirinya ditikam daripada belakang. "akhirnya aku dapat bunuh kau luke. Tiada lagi demon yang hidup lepas ni sebab kau yang terakhir!!"Luke memegang pisau tersebut lalu menatap siapa yang menikamnya buatkan dirinya terlalu terkejut.
YOU ARE READING
[C] BLUE EYES + Kim Taehyung
Fiksi Penggemar"I love it when you look at me, with those eyes of ocean blue, i love it when you say my name, our love strong and true, i love it when you hold me close, i miss you in my arms, i need your arms around me to protect me from all harm. I love you" BLU...