80♤(Final)

4.1K 454 247
                                    


"Taehyung.."

Byul cuba membangunkan taehyung yang masih lagi nyenyak tidur.

Byul mencuit hidung taehyung dengan lembut. Dia ketawa kecil. Dah lah perkahwinan mereka berdua berlangsung pada tengahari ini.

Byul mendekatkan wajahnya lalu berbisik di telinga taehyung.

"sayang bangun..."bisiknya lembut. Taehyung mengerutkan dahinya matanya masih lagi terpejam. Lagi sekali byul ketawa kecil dan suka apabila kacau suaminya ketika dia masih tidur.

Byul menongkat dagunya lalu merenung wajah taehyung dengan lama. Sempurna tanpa cacat cela. Untungnya dia dapat taehyung yang bercirikan romantik, penyayang, suka mengusiknya dan bonus dia akui taehyung makin hari makin kacak. Kadang - kadang dia cemburu melihat kulit muka taehyung begitu bersih.

"puas tenung saya hmm?"

Byul terkejut dan tanpa membuang masa taehyung menarik isterinya berbaring disebelahnya. Dia mengalihkan rambut kebelakang yang menutupi muka isterinya itu. Lalu direnungnya dengan lembut.

Dia menyentuh wajah byul dengan lembut.

" Through good times and bad, through sickness and health, you're my number one, my only love, and my sweet wife.The smile you give me, still melt my heart and I cherish every day i get spend with you. I promise to cherish the love that you give. Happy Anniversary My Dear"

Kata taehyung lalu mencium dahi byul dengan lama dan memandang semula ke arah byul.

"Thank you for being there, especially when time gets difficult. With you, I became a better person. You are my courage and my angel. You saved me. I love you and always will. Happy Anniversary to you dear"

Dengan pantas byul mencium bibir taehyung sekilas dan taehyung terkejut. Berani betul byul sekarang ni. Tiba-tiba bibirnya mengukir senyuman nakal.

"itu je?"

Byul mengangguk dan taehyung mencebik. "awak pergi mandi sekarang dan saya perlu bersiap. Awak tak lupa kan hari ni?"tanya byul. Taehyung mengeratkan lagi pelukan tersebut.

"kita kahwin dekat atas katil jelah senang"

Terus byul mencubit pinggang taehyung dengan kuat sampai taehyung mengadu sakit.

"argh!! sakit!!"

"tahu pun awak. Awak jangan nak buat hal pagi-pagi ni!"ugut byul. Taehyung mencucuk pingang byul dan byul geli.

"tae!!"

Digeselnya manja hidung byul. Taehyung suka cuddle sebegini. "dah lah tu jom bangun. Awak pergi mandi"byul bangun lalu mengikat rambutnya. Tetapi taehyung masih lagi tak bergerak dan byul merenung tajam.

"Kim Taehyung"

Terus taehyung bangun apabila mendengar suara byul. Direnungnya byul dan sengih.

Byul mengeluh dan dia mula tarik tangan taehyung untuk bangun. Tak lupa juga byul meletakkan tuala mandi taehyung di bahu suaminya.

"cepat pergi mandi"ditolaknya belakang taehyung. Taehyung mengeraskan badannya lalu berpusing menghadap byul.

"kenapa ni?"tanya byul.

"taehyung!!!!"

Byul menjerit kerana terkejut disebabkan taehyung tiba-tiba mengangkat nya secara gaya pengantin.

"tae!! awak buat apa ni?! turunkan saya!"byul memukul dada taehyung. Taehyung tersenyum senget. Dia mencium wajah byul sekilas.

"Pergi mandi lah sayang nak buat apa. Kan awak suruh mandi"taehyung mula menghampiri bilik mandi.

[C] BLUE EYES + Kim TaehyungWhere stories live. Discover now