"argh!!!!"
Rambut byul ditarik kuat oleh jihee. "jangan ganggu aku jihee!!!"byul menolak kasar badan jihee sampai jihee terjatuh. "tak aku takkan biarkan kau pakaikan rantai tu dekat alpha!!" jihee menarik kaki byul. Byul hampir jatuh disebabkannya.
"kau buat apa jihee?!!!"tengking taehyung kuat. Jihee tidak menghiraukan taehyung yang semakin hampir dengan mereka berdua. Mereka berdua bergelut. Byul sedaya upaya melepaskan diri daripada jihee. Ya jihee ingin mengambil liontin tersebut.
"jihee!! kau kenapa?!!"byul cuba menolak jihee tetapi makin kuat cengkaman jihee terhadapnya. "kau yeoja dengar sini!! lepasni kau akan rasa apa yang taehyung buat dekat aku dulu. Dia seksa kau lepasni bila aku bagi liontin ni dekat dia!! bagi aku lah tak guna!!"jihee menampar kuat pipi byul.
"argh!!!!!!!!"
Jihee menjerit kuat apabila dia berjaya mengambil liontin tersebut. Dia dapat rasakan betapa sakitnya dirinya ketika itu. "jihee!!! baik kau lepaskan liontin!! nanti kau akan mati jihee!!"byul cuba memberi amaran buat jihee.
Jihyun yang melihat perkara itu mula berlari ke arah jihee. Mereka berdua saling tarik menarik. Jihee tidak kisah akan kesakitan yang dialaminya dan semestinya dia ingin menyerahkan liontin ini pada taehyung agar taehyung suka padanya.
Tiba-tiba satu cahaya yang menerangi mereka semua berpunca daripada liontin tersebut. Satu persatu mereka semua mula jatuh pengsan. Masing-masing tak sedarkan diri kecuali taehyung.
🌼🌼🌼
Perlahan lahan byul mula membuka matanya. Dia mula bangun dan dia mula pening seketika. Pandangannya mula jelas kelihatan dan dia berada di dalam bilik yang asing buat dirinya. Katil bersaiz king tempat dia baring sekarang ni. "aku dekat mana ni?".
Bilik tersebut sangat besar dan mewah. Perlahan lahan byul mula memandang sekeliling tersebut sampai lah matanya berhenti pada figura seorang yeoja yang digari di sudut bilik tersebut. "jihee?"mata byul membesar. Jihee digari tak ubah seperti haiwan liar.
Kedua-dua tangan dan kakinya digari. Lehernya pun sama. Semua garinya diperbuat daripada besi. Byul dapat lihat jihee masih tak sedarkan diri dalam keadaan duduk dan kepalanya disandar pada dinding. Byul mula turun daripada katil dan mendekati jihee.
BBUK!
Terkejut byul apabila dirinya langgar sesuatu yang keras. Dia mula memegang sesuatu yang keras. byul mula panik. Ada dinding halimunan yang memisahkannya daripada jihee. Tapi dia dapat melihat jihee dengan jelas daripada dinding tersebut. "jihee!!"jerit byul sambil menepuk dinding tersebut dengan kuat.
Tak lama kemudian jihee mula sedar. "apa ni?!!!"jihee mula meronta untuk lepaskan diri. "jihee tengok sini!!"panggil byul kuat. Segera jihee memandang ke arah suara yang memanggilnya. "lepaskan aku lah!!"jihee cuba menarik gari tersebut tapi tak berjaya.
"aku tak buat lah benda ni dekat kau jihee!! semua ni berpunca dari kau!! kalau lah kau tak sibuk ganggu plan aku!! semua ni takkan terjadi dan kita berdua takkan terkurung dalam bilik ni!!"luah byul geram lalu menjeling jihee dengan tajam.
"salah aku?!! hei!! kau yang nak cuba musnahkan alpha!! aku buat apa yang patut demi dia!!"balas jihee semula. Byul mula ketawa besar dan rasa tak percaya dengan cinta mengarut daripada jihee. "kau rasa taehyung cintakan kau ke?! cuba kau tengok apa beza aku dengan kau dalam bilik ni!!".
Jihee baru perasan yang byul ditempatkan di tempat yang selesa dan mewah. Dia pula digari dan duduk di atas lantai. Sadis kan. Jihee menggelengkan kepalanya dengan laju. "ini semua untuk sementara byul!! aku akan beritahu alpha semuanya rancangan kau!! terutamanya liontin krystal putih tu!! baru kau tahu apa akibatnya"ujarnya sinis.
YOU ARE READING
[C] BLUE EYES + Kim Taehyung
Fanfiction"I love it when you look at me, with those eyes of ocean blue, i love it when you say my name, our love strong and true, i love it when you hold me close, i miss you in my arms, i need your arms around me to protect me from all harm. I love you" BLU...