Indivídum

789 94 2
                                    

(Lars)

,,Prečo si taká zlá?"

,,Ja som zlá? Ja??" vydá zo seba smiech podobný štekotu. Toľko emócií u nej som snáď ešte v živote nevidel.

,,Ty sa tu z ničoho nič zjavíš odnikiaľ v mojej izbe a.. za pochybných okolností a. viem, čo spravím. Volám na teba hotelovú ochranku."

,,Ja som tvoja ochranka, Clio! Chránim ťa! A tvoje sny!"

Neveriaco nadvihne obočie. ,,Wow. Cool. Predpokladám, že si vo svojom odbore jednička."

,,Vlastne..."

,,Si?"

,,Myslím, že som dobrý v tom, čo robím, a že vyzerám v srdiečkovaných trenírkach úchvatne. A len pre tvoju informáciu, práve mám na sebe trenírky so sloníkom."

,,Budem hádať. Chobot má tam, kde ty ko-"

,,Áno. Áno, presne tam má chobot."

Otvorí ústa a zdá sa, že úplne stratila slová. Usmejem sa.

,,Ma-majú všetci ľudia za strážcov snov takéto výstredné gebuziny, ktoré by mohli bez menších ťažkostí konkurovať Mikovi v klipe ku pesničke We are golden?"

,,Kto je to Mika?"

Kývne rukou, akože to mám nechať tak. Zdá sa, že si to chce nechať ako svoj súkromný vtip. No čo.

,,Myslím, že po tomto stretnutí sa prestanem báť tieňov," poznamená.

,,Niektorých by si sa mala. Niektoré pochádzajú z temného Tenebrisu a škodia ti."

,,No neviem-neviem, kto mi pred chvíľou takmer spôsobil infarkt," zamrmle.

,,Prepáč. Ono väčšina z nás sa zhmotniť nedokáže. Je to u nás taká vzácnosť. Ani sám neviem, ako som to dokázal."

,,Tým si dodávaš sebavedomie, ktoré som ti znížila tým, že som ti povedala, že v srdiečkovaných trenírkach vyzeráš ako gej? Že si výnimočný? Vzácny?"

Vyvrátim zrak smerom k stropu a rozmýšľam, kedy mi povedala, že vyzerám ako gej. Každá jej veta je akokeby mi hodila ďalšie poleno pod nohy. A ešte ten ťahavý, životom znudený tón hlasu, ktorým to všetko vraví...

,,Možno trochu. A len pre tvoju informáciu, som bisexuál, nie gej."

Áno, páčia sa mi aj muži, aj ženy. Mám srdce otvorené pre každého. Doteraz som však vždy chodil len s babami. Ako, vyskúšal som už, aké to je bozkávať sa s chalanom. Bolo to predvlani na jednej žúrke. Hrali sme hru Pravda alebo odvaha. Ja som dal na odvahu a jedna moja kamoška, Linda, mi vymyslela zaujímavú úlohu - mal som sa bozkávať s chalanom a zároveň mojim kamošom, ktorý sa netajil tým, akú má orientáciu. Treba podotknúť, mal som už trochu vypité. No z toho, čo si pamätám.. nebolo to vôbec také strašné, ako som si myslel, že bude.

,,A mňa to tak či tak nezaujíma."

,,Zaujíma ťa vôbec niečo?"

V jej očiach uvidím niečo ako záblesk. Je jasné, že tentokrát som ju slovami podrazil ja. ,,Možno viac, ako si myslíš z môjho špehovania," jej výraz je nevrlý, zamračený.

,,Chránenia."

,,Špehovania."

,,Chránenia."

,,Špehovania. Mieniš sa ďalej hádať? Lebo toto môže trvať fakt dlho a ja si budem stále stáť za svojim," prikryje si rukou ústa a zívne si. ,,Naviac, každú chvíľu sa tu môže objaviť moja mama."

,,Nemyslíš si, že by bola rada, že si si našla nového kamaráta?"

,,Jasné. Modrovlasé bisexuálne indivídum v oranžovej havajskej košeli s kompasom vytetovaným na hrudi z iného sveta, ktoré ma špehuje a do hlavy mi vkladá obraz seba v srdiečkovaných trenírkach. Totálna výhra. Akože sorry, ale fakt nie."

,,Ale musíš uznať, že mám šarm."

,,Hej, hej. Šarm a inteligenciu nemeckého ovčiaka po transplantácii hlavy."

Hláškovacie časti sa začínajú :-D To je tak, keď sa stretnú dve úplne rozdielne postavy, pričom jedna je depresívna, chladná, a ako sa ukázalo, tak celkom drzá postava, a tá druhá je bisexuálny, extravagantný, optimista :-D

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hláškovacie časti sa začínajú :-D To je tak, keď sa stretnú dve úplne rozdielne postavy, pričom jedna je depresívna, chladná, a ako sa ukázalo, tak celkom drzá postava, a tá druhá je bisexuálny, extravagantný, optimista :-D

Ospravedlňujem sa za takúto kratučkú časť, no skutočnosť je taká, že som sedem hodín tvrdla v škole, domov som došla okolo tretej, pričom tri hodiny som sedela nad domácou úlohou z účtovníctva a učením sa nemeckých slovíčok, potom som bola u starkej...Takže...Mám nabité dni a momentálne sa cítim tak veľmi rozbitá, že si idem pustiť hudbu na plné pecky a zrelaxovať  :-)

Cold shadow ✅Where stories live. Discover now