(Clio)
_______________________________________,,Milý Yasuo,
ak toto čítaš, tak pravdepodobne som už mŕtvy. Roky som sa snažil zistiť, ako poraziť raz a navždy Tenebrisčanov, no neobjavil som nič, s čím by som to mohol dokázať. Zistil som len to, ako sa zhmotniť, čo je Luxčanmi skutočne výborne strážené tajomstvo, a malo by to tak aj ostať, inak by sa výrazne znížil počet strážcov. Chcel by som však, aby si toto tajomstvo poznal aj ty. Sú ľudia, ktorým chrániš sny a používaš na nich svoje strážcovské schopnosti, aby si nejaké sny vytváral a zlé sny odohnal. Hráš sa s podvedomím človeka a vytváraš obrazy. Takto vzniká akési zvláštne puto medzi strážcom a človekom. Niektorí skutočne dobrí strážcovia začnú cítiť k istému človeku až tak veľa, že túžia byť s nimi a zhmotniť sa.Tá túžba, puto, dalo by sa hovoriť až o láske ich vedie k tomu, že sa napokon dokážu zhmotniť. Zmeniť formu. Také niečo som pocítil aj ja k istej žene. K istej žene, ktorú som pre svoju prelietavosť a vedeckú prácu nakoniec nechal. Snažím sa pokračovať v mojej vedeckej práci, ktorú pokladám za skutočne dôležitú. Dokonca natoľko, že chcem, aby si poznal tajomstvo zhmotnenia sa a po mojej smrti pokračoval v tom, čo som ja začal. Urob to pre mňa a pre ľudí.
S pozdravom, tvoj otec."
_______________________________________
Trvá mi chvíľu, než si to urovnám v hlave. Jednak je tu myšlienka, že Lars ma skutočne ľúbil, jednak myšlienka, že môj biologický otec uprednostnil svoju vedeckú prácu a iné fľandry pred mojou mamou, jednou skvelou ženou, a mnou, a jednak spôsob, ako sa dostať domov, ako sa zhmotniť. Všetko, čo k tomu stačí, je puto. Mama. Musím ísť za mamou. Jedine ona by mi mohla v tomto pomôcť.
Ibaže...Ibaže pracovať s maminými snami môžem len keď bude snívať, a tomu je tak najčastejšie v noci. A v noci by som mala byť pri Marcusovi. Už viem, čo urobím. Poprosím napríklad takú Shearah, či by mi nemohla pomôcť zabaviť Danteho. Alebo možno aj spôsobiť, že sa Dante už nikdy neukáže pri Marcusovi, čo by sa jej mohlo podariť hravo.
A vlastne...Je víkend. A moja mama cez víkendy obvykle nevytiahne päty skôr z postele, než o dvanástej. Prestanem tu po dome blúdiť ako telo bez duše a namiesto toho sa rozhodnem začať robiť čosi zmysluplné. V mysli sa mi pri tom zjaví útržok z jednej známej piesne.
I've seen your face hundred times
Everyday we've been apart
I don't care about the sunshine, yeah
'Cause Mama, Mama, I'm coming home
I'm coming home.,,I'm coming home," poviem, plne si uvedomujúc, že sa rozprávam sama so sebou. Robím to často, keď som sama doma - nechám svoje myšlienky byť povedanými nahlas. A pokojne ma za to volajte cvokom, ja to považujem za normálne.
Doma ma čaká hneď niekoľko zmien. Tak za prvé, máme premaľovanú kuchyňu na takú mne sa nepáčiacu odpornú lososovú farbu. Za druhé, moja izba je zaprášená, ošuntelá, akokeby už poriadne dlho ľudskou činnosťou nedotknutá a plná striebristých pavučín v kútoch miestnosti. A za tretie, moja mama spí vedľa Bennyho. Povzdychnem si. Nejako som sa stále nezmierila s ich vekovým rozdielom. A čo ak bude chcieť Benny časom deti? No čo. Ich vec.
Nikdy som sa ešte nehrabala v podvedomí mojej mamy a vlastne som ani nikdy nestála o to, vedieť, aké obrazy v ňom sú. Ani teraz o to veľmi nestojím.
,,Idem na to," poviem si sama pre seba. Musím sa naučiť zhmotniť. Chcem to. Chcem byť zase človekom, takým, ako predtým. No, nie tak úplne. Chcem byť omnoho lepším človekom. Nebola som predurčená na to, aby som bola Luxčanka. A vlastne sa vôbec netúžim podobať Tenebrisčanovi. Narodila som sa ako čosi medzi - ako človek. A ako človek chcem aj žiť a umrieť. A ešte k tomu plnohodnotný človek.
Odjakživa milujem piatky, ktoré považujem za niečo ako malé soboty :-D Je to skrátka taký pre mňa celkom oddychový deň, kedy aj veľa píšem :-) Verím, že sa Vám aj táto časť páčila, možno zajtra publikujem ďalšiu :-)
KAMU SEDANG MEMBACA
Cold shadow ✅
FantasiVidela tiene a cítila chlad, no keď hľadala zdroj dvoch bojujúcich ľudských tieňov a mrazu, neobjavila nič, žiaden náznak toho, že by s ňou niekto bol v izbe, a zima by bola niečím viac, než prievanom spôsobeným dvoma otvorenými oknami na opačných s...