Nadobro rozchod

378 56 1
                                    

(Lars)

,,Všetci robíme chyby a tiež aj rozhodnutia, ktoré môžu druhých raniť. Je to nevyhnutná súčasť života."

,,Nie nevyhnutná. Aspoň v tvojom a Cliinom prípade. Vieš, hriešnica ako ja by si zaslúžila stokrát viac odpustenia za svoje hriechy, než Clio. Ja som len...Hladná...A hľadajúca vzrušenie..." Eris si vyzlečie už beztak dosť dráždivé tielko, čím úplne odhalí svoje prsia.

Preglgnem. Nikdy som nevidel tak dobré kozy. Fakt. Také symetrické...Niet divu, že môj predchodca v strážení Clio zlyhal. ,,Si Tenebrisčanka, Eris."

,,A ty Luxčan. Spamätaj sa, chlape, jej by si odpustil všetko, aj to, že ťa odkopla ako špinavú handru, ale mne neodpustíš ani len to, že som sa jednoducho narodila v Tenebrise, kde ma učili byť takou, aká som, keď chcem prežiť. Nezdá sa ti to ani len trošičku nespravodlivé?"

,,Luxčania a Tenebrisčania neboli predurčení k tomu, aby sa mali radi."

,,Tak to potom preto sa nemôžeme navzájom ani len zabiť?"

,,A možnože môžeme. Ibaže nikto neprišiel na to, ako."

,,To nič nemení na fakte, že sa ku mne správaš nespravodlivo, omnoho viac odsudzujúco, než ku nevyspelej tínedžerke Clio Jonesovej, ktorej drblo v kotrbe a zaslúžila by si poriadne prefackať. Ale možnože by sme to mohli zmeniť."

,,Čo ako?"

,,Celé to jej rozhodnutie s rozchodom a tak."

,,Ako?"

,,Zlé sny nemajú za úlohu len kaziť spánok, vyvolávať úzkosť a strach. Tiež človeka varujú pred hrozbami, rizikom a nebezpečenstvom."

,,Čo tým myslíš?"

,,Že by som prostredníctvom snov mohla spôsobiť, aby Clio pocítila bolesť, ľútosť z toho, že ťa opustila, strach o teba, strach zo samoty, strach, že jej bez teba hrozí niečo zlé, a podobne. Možností je veľa. Všetko, čo k tomu stačí je, dostať ju na Zem ako človeka a nabúrať sa jej počas spánku do hlavičky."

,,Lenže Clio sa úplne zmenila. Zmenila sa na strážkyňu. Ďalšia vec je, že toto spraviť nechcem. A vlastne...Nechápem tvoje správanie. Jedným slovom so mnou flirtuješ, teda, "si extrémne milá" a ďalším pôsobíš, akokeby si mi chcela pomôcť byť s Clio ako pár."

,,Ale zlatko, zvykla som si na to, že "flirtovať" s Luxčanmi sa nedá len jedným slovom. Na to treba extrémne dobre narábať jazykom...A telom..." flirtovne sa ku mne prisunie a presunie moje ruky na jej obnažené prsia. Pokúsi sa ma pobozkať, na čo sebou trhnem. Tak mi dá "len" pusu na líce a keď sa odtiahne, šibalsky jej zaiskria oči.

,,Jednoducho uprednostňujem to, čo je pre mňa najlepšie. Hlavne čo sa týka mojich chutí a apetítu. A ten túži len po tom najlepšom," tentokrát ma pobozká na pery, nakoľko...No, zabudol som ju odstrčiť, lebo som bol veľmi zahĺbený do svojich úvah a sledovania i nepatrných pohybov jej hrudníka. Jej pery sú mäkké, náruživé, lákavé, zvodné. Také, čo túžia chcieť viac.

,,Chceš jej sny."

,,Buďme k sebe úprimní: Clio je obyčajná socka, na ktorej úprimne, fakt neviem, čo vidíš, a ktorá si i tak neváži toho, čo má, ako i samej seba. A jej kladné sny, napríklad o tebe...O tom, čím by mohla byť...Nevie, čo s nimi robiť."

,,To veľa ľudí nevie."

,,Škoda. Avšak jej. Jej veľká škoda. Avšak stavím sa, kto sa z toho rozchodu zotaví skôr. Vsádzam na teba."

Cold shadow ✅Onde histórias criam vida. Descubra agora