Izba bola zahalená do čierneho súkna tmy. V Clio Jonesovej to od nepamäti vyvolávalo vnútorný nepokoj, dokonca kvôli nemu kedysi zvykla brávať prášky na spanie. Clio sa pretočí na druhý bok a prikrývku si pritiahne až k brade. Odkopne spodnú stranu prikrývky a o pár sekúnd sa prevráti naspäť, tvárou k Tenebrisčanovi. Po čele jej stekajú drobné kvapôčky potu a začne si čosi nepokojne mrmlať zo spánku. Nie je to však také hlasné mrmlanie, ktoré by dokázalo zobudiť nahého Tenebrisčana s pokojným, miestami až bábätkovským úsmevom na tvári.
,,Ne-nerob to," zamrmle si Clio potichu. Sníva sa jej jeden dlhý sen. Sen, ktorý ju desí, ale nechce sa z neho prebudiť, nakoľko je sama zvedavá, ako pokračuje ďalej.
(Clio)
Pohľad na Yasua ma nikdy nedesil viac. Vyzerá, akoby sa chystal niekomu vraziť päsťou do úst, a pred ním stojí zhodou okolností Dante, ktorý sa tvári nahnevane, a vyzerá to, že sa tí dvaja do seba každú chvíľu pustia.
,,Komu veríš, Clio? Mne alebo Yasuovi? Urobil by všetko preto, aby sa ma zbavil! Nenávidí Tenebrisčanov!"
,,Ten Tenebrisský smrad ti len klame! Ale ty to nevidíš! Podvádza ťa, Clio!"
,,Ne - to nie je - to nemôže byť- " zahabkám.
,,A veruže to ani nie je pravda! Never mu, láska."
V sne z toho Danteho oslovenia vôbec nie som prekvapená, ba zdá sa, že som naň zvyknutá. Skôr sa tvárim rozrušene z toho, čo mi povedal Yasuo.
,,Hovorím ti pravdu! I keď je pravda, že neznášam Tenebrisčanov, mám k tomu dôvod! Clio, on ti klame! Prestaň byť už konečne taká slepá! On ťa nemiluje. Tenebrisčania nedokážu úprimne milovať!"
,,Dante je iný," poviem vzdorovito, a keď sa tak počúvam, uvedomím si, že mi to v mysli znie tak trochu ako od naivného dievčatka.
,,Presne tak. Daj si odpich, buzerant."
,,Koho ty nazývaš buzerantom?!? Ty!?"
Obraz sa zmení a namiesto dvoch "dospelých" chlapov pustiacich sa do seba sedím pri Dantem, ktorý sa mi ospravedlňuje.
,,Prepáč, láska. Nechcel som naňho takto vyletieť. Ale vieš, že ťa milujem, a nikdy by som ti neublížil. Ani ťa nepodviedol. Aj keď som Tenebrisčan."
,,To nič, Dante. On sa nesprával o nič lepšie a to je dokonca Luxčan. A aj ja teba. Aj ja ťa ľúbim."
Nasleduje bozk, dlhý - predlhý, vášnivý. Následne sa od neho na chvíľu oddialim a poviem: ,,Nikdy nevieš, koľko zla sa skrýva v tých, čo sa javia byť dobrými, a koľko dobra sa skrýva v "tých zlých"."
Nasleduje iný, úplne odlišný obraz, a šťastnú idylku dvoch zaľúbencov bojujúcich o svoj vzťah proti celému svetu vystrieda úplne iná, pochmúrna atmosféra.
,,Mal si pravdu, Yasuo. Prepáč, že som ti neverila."
V tejto verzii sna plačem a nechávam sa Yasuom utešovať.
,,Tenebrisčanom nemôžeš veriť. Snažil som sa ti to povedať, Clio."
,,Už budem múdrejšia. Ja...Spravila som toľko chýb! Ako som mohla byť taká hlúpa?"
,,Keď je človek zamilovaný, berie to inak."
,,A ja som mu verila! Poslala som Larsa do čerta, a on bol jediný chalan, ktorý ma doteraz úprimne miloval ako svoju lásku!"
,,Možno...Možno to ešte môžeme nejako napraviť."
Nadvihnem hlavu v nádeji. ,,Myslíš? Myslíš, že mi to Lars niekedy odpustí, a že budeme môcť začať spolu od začiatku?"
YOU ARE READING
Cold shadow ✅
FantasyVidela tiene a cítila chlad, no keď hľadala zdroj dvoch bojujúcich ľudských tieňov a mrazu, neobjavila nič, žiaden náznak toho, že by s ňou niekto bol v izbe, a zima by bola niečím viac, než prievanom spôsobeným dvoma otvorenými oknami na opačných s...