Nie všetci anjeli sú dobrí

414 59 7
                                    

(Clio)

Pozorujem, ako mama vezme do rúk hárok papiera určený len a len pre ňu. Zvedavo si ho prezerá a keď na ňom objaví moje meno, roztvorí ho tak prudko, že ho div neroztrhne. Oči jej zo začiatku rýchlo, no po veľmi krátkej chvíli omnoho pomalšie a pozornejšie čítajú riadky listu. Sledujem jej zúfalstvo, smútok, a chcem jej povedať niečo ako "mami, som tu, neplač" no nejde to. Kiežby som sa vedela zhmotniť! Alebo kiežby ma mohla aspoň počuť!

Za môj odchod mama viní Larsa. Viem to. A vlastne áno, Lars za to môže. Veď to on vytvoril ten blbý portál. Ibaže ja ho za to vôbec nenenávidím tak, ako práve teraz ona. Ani som naňho nenakričala "nenávidím ťa, zničil si mi život," nakoľko to ja som spravila, čo som spravila, a nesiem v tomto celom svoj podiel viny. Vbehla som do toho portálu za ním po tom, čo sme sa pohádali.

O pár dní sa mama vracia do Francúzska, čudujsasvete, aj s Bennym, ktorý asi nebude len takou jednorazovkou, ako tvrdila. Mohol by mi byť bratom! Ale čo už...Mama mala vždy mizerný vkus na chlapov, s tým už veľa nespravím.

,,Ideme naspäť do Luxu?"

Na Larsovu otázku prikývnem.

Uplynulé pár dní trávim čas predovšetkým tým, že sa vzdelávam v Luxskej škole a potom som s Larsom a Yasuom, občas aj so Shearah, ktorú asi poznám zo svojich spolužiakov najviac. ASI. To kúzelné slovíčko...Ono to je totižto tak, že jeden vlastne vôbec nevie, nakoľko Shearah pozná.

Náš prvý rozhovor krátko po tom, ako som sa od nej odsťahovala, dopadol nejako takto: ,,Hej, dievča!"

,,Ahoj, dievča."

,,Ty si sa na mňa úplne vysrala, ako, ty čo si o sebe myslíš? Myslela som si, že sme kamošky! A ty sa z ničoho nič odsťahuješ! Prečo? Ublížila som ti niekedy?" vyčítala mi.

,,N-nie, nie, to nie!" jej útok bol pre mňa veľmi nečakaný.

,,Som k tebe zlá?"

Pokrútim hlavou.

,,Tak prečo?"

,,Pretože si večne zhúlená."

,,A čo keď som zhúlená, aspoň je sranda, niiiii?"

,,Takto aspoň môžem byť s mojim chalanom."

Uvedomila som si prívlastok, ktorý som Larsovi dala fakticky a prekvapujúco bez veľkého rozmýšľania.

,,Chápem, sexujete spolu."

,,Hej, hej," s úškrnom som zaklamala a takmer nečujne zašomrala: ,,Srandujem."

To však Shearah nemusela vedieť. A vlastne to asi nepočula, pretože sa s nadstrčeným uchom spýtala: ,,Čože?"

,,Že ja pôjdem."

Myslela som si, že bude lepšie, keď si bude myslieť, že som sa od nej odsťahovala hlavne kvôli Larsovi. Nechcela som si proti sebe poštvať cvoka.

,,Ty ma nemáš rada, však?" spýtala sa odrazu, pripomínajúc malé dieťa. Normálne pri tom aj zvraštila obočie a našpúlila spodnú peru.

,,Nie, tak to nie je."

,,Tak ako to je?"

,,No...Normálne?" poškrabala som si čelo.

,,Ako to mám chápať?"

,,Normálne," s týmito slovami som odišla, nechávajúc ju v chaose myšlienok plných nechápavosti, ktoré mi predošlé dni nechávala ona.


(Lars)

Cold shadow ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin