Dokáž mi to

395 56 4
                                    

(Clio)

Akokoľvek sa mohlo zdať, že moje rozhovory so Shearah nemajú veľký zmysel, ja som ho v nich niekedy dokázala nájsť. A dokázať nájsť zmysel v nezmysloch bolo pre mňa čosi, vďaka čomu som sa cítila múdrejšou. Shearah mi poradila, aby som sa v rozhodnutiach lásky rozhodla podľa toho, čo považujem za najlepšie pre seba, nie pre ostatných. Veď koniec koncov, ja budem s tou osobou, ktorú si zvolím.

Dante sa neukázal už niekoľko dlhých dní. Nevedela som, čo za tým bolo, no jeho absencia v mojej blízkosti ma zo dňa na deň čoraz viac privádzala do šialenstva. Celé dni som bola zahrabaná v textoch detektívky, ktorú som písala, až ma z toho často boleli oči. Pristihla som sa, že si ich až priveľmi namáham, až tak, že mi čoraz častejšie slzia, bolí ma hlava a písmenká sa mi často zdajú rozmazané. Bola som nútená navštíviť očného lekára, a ten mi predpísal okuliare.

Nosiť okuliare je pre mňa úplný nezvyk. Prvé dni hlavne v zrkadle kontrolujem, ako vyzerám s nimi a bez nich. Často si ich dávam dolu, aby som si pretrela sklíčka, hrám sa s ich rúčkami a ak si chcem podoprieť hlavu pri ležaní, tak zisťujem, že to s nimi také jednoduché nebude. Tiež zisťujem, že pitie horúceho čaju či kávy, či jedenie horúceho jedla s okuliarmi na koreni nosa je o to náročnejšie, o čo sa sklíčka okuliarov pri kontakte s parou zarosujú.

,,Odkedy máš štyri oči?"

Srdce mi začne veselo tancovať v hrudi pri začutí zvukov jeho hlasu.

,,Čo??"

Dante mi zopakuje otázku a ja na ňu odpoviem.

,,Odkedy mám potrebu na teba lepšie vidieť. Chceš vidieť kúzlo?"

,,Áno?"

,,Štyri oči, dve oči, štyri oči, dve oči..." začnem si posúvať okuliare dolu z očí a naspäť.

,,Woooow. Mágia."

,,Mám ešte jedno kúzlo, chceš ho vidieť?"

,,Samozrejme."

Položím si okuliare na opačnú stranu hlavy, tak, že ich sklíčka mám teraz na vlasoch. ,,Teraz mám oči aj spredu, aj zozadu."

,,Idem zistiť, či fungujú tie zadné," postaví sa za môj chrbát.

,,Čo som ti - Do Tenebrisu! Čo to je???" Dante uskočí o krok dozadu.

Položím okuliare na stôl a pozriem sa za seba. Uvidím tam Amieho, ako prechádza cez Danteho nohy.

,,To je pes, Dante. Určite si už nejakého psa videl," nakloním sa a zodvihnem Amieho zo zeme. Začnem ho hladkať po huňatej srsti. ,,No nie je ňuňu?"

Dante spraví sériu veľmi vtipných grimás.

,,Moja nová láska. Zoznám sa s Amiem!"

,,Tuším si to s tým obstaraním psa myslela vážne, keď si sa rozprávala s mamou."

,,Samozrejme."

,,Ale to s tým opravárom nie?"

,,V dnešnej dobe je ťažké nájsť sexi, sympatických a predovšetkým nezadaných elektrikárov."

,,Máš jednoducho veľké nároky."

,,Toto sú veľké nároky?"

,,Áno. Sexi a nezadaný? Škrtaj zoznam o viac, než trištvrtinu mužskej populácie. Sympaťák? Elektrikár? To už by ti ostalo menej, než 0,000-neviem, koľkokrát nula, ale veľa-jedna percenta."

Cold shadow ✅Where stories live. Discover now