(Clio)
Profesor Shade sa na chvíľu odmlčí.
,,Je veľmi dôležité, aby ste dokázali odolať vplyvu nočných desov. Aby ste mali veci pod kontrolou. Lebo ak nemáte - prináša to dôsledky. Takýmto neovládaním sa budete trpieť nie len vy, ale aj ľudia, ktorých by ste mali chrániť. Nenechajte sa rozptýliť. Chalani, viem, že milujete odhalenú krčnú líniu, veľké prsia, ploché bruško, sexi zadok, som predsa chlap. Dobre, možno si poviete, že už mi v mojom vysokom veku pravdepodobne ani tá liana medzi nohami poriadne nestojí, v čom sa, mimochodom, mýlite; svoje o tom vie moja žena, ale mali by ste vedieť krotiť svoje túžby. Rovnako tak vy dievčatá, možno sa vám nejaký sexi vypracovaný Tenebrisčan s tehličkami na bruchu bude snažiť nahovoriť svoj záujem, bude s vami flirtovať a zvádzať vás, a viem, že vy to máte po emocionálnej rovine náročnejšie znášať, než my muži, ste citlivejšie, no pravý vzťah, ten by mal byť založený na podobných názoroch, podobných cieľoch, hodnotách, čo vám oni nikdy neponúknu. A odolať sa dá každému, aj takému Bradovi Pittovi, len treba chcieť."
Shade skloní hlavu k zemi a spraví ďalšiu otočku. Napriek tomu, že je už pomerne starý, tak sa pohybuje celkom svižne. To, aký je ale ešte čulý, by si však mal nechať pre seba, myslím si.
,,Takže: Ako odolať zvodom Tenebrisčanov? Niekedy úplne postačí predstaviť si ich o pár rokov, v staršom vydaní, s kilami navyše, ovisnutou kožou, vráskami...Zamerajte sa na negatíva daného objektu. Často tiež pomôže, keď si do spoločnosti vezmete aj takzvaného kaziča sexu - priateľa, známeho, niekoho, kto dokáže spôsobiť to, že odoláte tomu živočíšnemu vo vás a viac sa ovládate. Pochybujem, že by niekto z vás chcel, aby o vás kamarát vedel, aký ste sexuálny partner, aké polohy praktizujete a ako pri tom vzdycháte. Ďalšia vec: ak aj s vami budú flirtovať, buďte rezervovaný. Dávajte strohé odpovede, najlepšie sú veľmi krátke alebo žiadne. Veľmi rýchlo ich to prestane baviť. Prestane ich baviť sa s vami vôbec rozprávať, nakoľko si uvedomia, že je to nudné a nezáživné."
Blbosť. Živočíšne v nás predsa dokáže prebudiť i trojka.
,,Rovnako tak jeho rozprávanie, a to vraví viac, než dosť," pošepne mi Shearah.
,,Práveže si myslím presný opak," poviem. Bolo to celé zaujímavé, aj keď rozprával kraviny.
Trochu však začnem premýšľať o nočných desoch a Larsovi. Ako to zvláda? Flirtovať s ním podľa mňa flirtujú určite, to neexistuje, že nie. Ako odoláva ich vplyvu? Bude vedieť odolávať stále?
Zosmutniem. Som nudná, nemám práve najrozvinutejší zmysel pre humor, nie som veľmi akčná, nikdy som nemala veľmi veľké sebavedomie...
Uvedomím si svoje nedostatky - veľa mojich nedostatkov. V porovnaní s tým, čo môžem ponúknuť Larsovi ja a čo mu môžu ponúknuť iné ženy, ja mu viem ponúknuť veľmi málo.,,No nekecaj. Čo je na tom komplikované, nerozťahovať nohy ako kvak?"
,,Ako čo??"
,,Kvak-kvak."
,,Myslíš žabku?"
,,Nie, hada," Shearah pretočí očami. ,,Srandujem!"
,,Hej, viem. A už mi tu prosím ťa nekvákaj."
,,Prečo? Kvak-kvak-kvak."
,,Ty si postih."
Shearah sa vôbec neurazí. Oprie si hlavu o ruku položenú na lavici a nechtami druhej ruky prechádza po stole a škrabká ho. ,,Flirtujú aj Tenebrisčanky s Luxčankami?" spýta sa Shearah profesora.
,,Samozrejme. Nemajú zábrany."
,,Rajská hudba," pošepne mi a ja márne hľadám vhodnú reakciu. V mysli mi víri otázka, či je lesbička alebo nie. Drží ma takto v nevedomosti, ba možno až napätí. ,,Srandujem," dodá rýchlo.
YOU ARE READING
Cold shadow ✅
FantasyVidela tiene a cítila chlad, no keď hľadala zdroj dvoch bojujúcich ľudských tieňov a mrazu, neobjavila nič, žiaden náznak toho, že by s ňou niekto bol v izbe, a zima by bola niečím viac, než prievanom spôsobeným dvoma otvorenými oknami na opačných s...