(Clio)
Sledovať Danteho, ako mi doma upratuje, je veľmi zvláštne, ale myslím, že ten pohľad ma snáď nikdy neomrzí.
,,Stále si mi nevysvetlila, prečo si ma zamkla."
,,Bola som toho názoru, že tam vonku by si sa mohol správať inak, než bežní ľudia. Nemohla som riskovať, že tam vonku niečo vyvedieš a ja neviem...Skončíš vo väzení. Prepáč. Možno to bola hlúposť."
,,Bola. Ako pomstu som ti chcel vyjesť všetky čokolády."
,,Dúfam, že si to nespravil."
,,A čo ak áno?"
,,Tak potom si ma neželaj."
,,Čo mi spravíš?"
,,Pošlem ťa priamou čiarou do pekla."
,,Na to si zo mňa až veľmi urobená."
,,Prekvapilo ma, keď si sa zhmotnil," poviem tajomne, vediac, čo to znamená. To, že sa Dante zhmotnil, mohlo znamenať len jedno: že ma miluje. Kým si to však ten tupohlavec uvedomí, tak mu to potrvá.
,,Mňa skôr vydesilo."
Hej. Láska Tenebrisčana vydesí, to mi je jasné.
,,Prečo?"
,,Nedokázal som prejsť cez obyčajnú stenu."
,,No, vitaj v koži človeka."
Posadí sa opäť vedľa mňa, priamo na miesto, kde bol stále rozliaty bublifuk. Zdá sa však, že jemu to vôbec neprekáža.
,,Bože, mal by si sa obliecť."
,,Prečo?"
,,Tvoj exteriér pred chvíľou spôsobil, že moja mama určite tajne premýšľala nad rozvodom s Bennym. Takže sa ma viac nepýtaj, prečo."
Usmeje sa, oprie ma o operadlo pohovky, nakloní sa a pobozká ma. Začne ma vyzliekať.
,,Tá pohovka je celkom úzka," poviem mu, nakoľko tuším, na čo myslí.
,,Hej, aj na môj vkus málo miesta," uzná mi za pravdu.
,,Do spálne?" navrhnem.
,,Si tak roztomilá," prevalí sa z pohovky na zem a mňa stiahne so sebou na jeho hruď. Zapištím.
,,Ty debil!"
,,Rado sa stalo."
Byť s Dantem bolo pre mňa často adrenalínovým zážitkom. Ale zdalo sa, že presne to je niečo pre mňa - niečo, čo ma preberá z mrákot všedných dní, a prináša do môjho života smiech a pocit, že skutočne žijem, a nie len prežívam.
Klesnem na zem vedľa Danteho. A teraz nastala tá chvíľa, kedy by väčšina ľudí po sexe očakávala slová ako "ľúbim ťa" alebo "milujem ťa," zamilovaný pohľad do očí alebo niečo tomu podobné. Ale tie slová mi pravdepodobne Dante nikdy nepovie, nakoľko je to Tenebrisčan, ktorý si určite myslí to, čo si bežní Luxčania myslia o Tenebrisčanoch, a to že Tenebrisčania nedokážu milovať. A keby som mu tie slová povedala ako prvá ja, tak sa obávam, že by zdupkal.
Pokúsim sa naňho spraviť aspoň nejaký ten nežný pohľad plný lásky. Ja neviem, ale skrátka chcem po sexe počuť niečo ako "milujem ťa" alebo "si úžasná" i keď viem, že nie som, alebo skrátka potrebujem nejaký feedback (najlepšie kladný), aby som vedela, na čom vlastne som.
Dante si leží na chrbte, predýchavajúc svoj dnešný výkon, a jednu ruku má omotanú okolo mňa. Na chvíľku sa dokonca na mňa pozrie, no potom sa vráti k sledovaniu stropu. Skutočne zaujímavý, biely strop. Hotové kusisko umenia!
Dante zavrie oči. No nie! Plánuje snáď zaspať na zemi? Postavím sa zo zeme. Dante si toho všimne a posadí sa.
,,Idem sa napiť," oznámim mu. Vôbec pri tom neriešim, že som nahá. A viete čo? Vlastne je to úplne super pocit prechádzať sa úplne nahá po byte, na ktorý som si zarobila vlastným úsilím. Niet nad takéto pocity.
Nalejem si plný pohár minerálky a posadím sa k nemu, pri čom sa opriem chrbtom o spodok pohovky. Dante ma úplne bez slova pozoruje. Sleduje, ako si priložím pohár ku perám a ako si z neho odpijem. Jeho pohľad visiaci pre zmenu na mne a nie na strope spôsobuje, že je mi teplejšie, a to aj napriek nahote a studenosti plávajúcej podlahy.
Risknúť to? Nerisknúť? Neviem. Bojím sa. A tak ostávam zakliesnená v premýšľaní o tých neviditeľných iskrách, ktoré medzi nami dvoma preskakujú, celej tej dychberúcej, ba priam magickej chémii. A vlastne aj chápem Danteho. Tiež som mala často problémy s vyjadrením svojich citov slovne a väčšinou som ich tutlala v sebe. A možno...Láska nie je o tom, že mi niekto povie, že ma miluje. Láska je predovšetkým o tom, že mi niekto dokáže, že ma miluje svojimi skutkami, že zariadi, aby som sa cítila milovaná, a to Dante zariadil.
Zdravím :-)
Tentokrát opäť kratučká časť, kde sa toho veľa nedialo, len Dante a Clio trochu blbli :-) Ďalšiu časť, ktorá bude pre zmenu písaná z Larsovho pohľadu, a ktorá sa mne osobne veľmi páči, nakoľko sa veľmi rada zamýšľam a filozofujem, bude publikovaná buď zajtra alebo pozajtra :-) (skôr zajtra) :-)
Dovtedy ahoj a pekný zvyšok dňa :-)
YOU ARE READING
Cold shadow ✅
FantasyVidela tiene a cítila chlad, no keď hľadala zdroj dvoch bojujúcich ľudských tieňov a mrazu, neobjavila nič, žiaden náznak toho, že by s ňou niekto bol v izbe, a zima by bola niečím viac, než prievanom spôsobeným dvoma otvorenými oknami na opačných s...