(Clio)
Dante sa prebúdza.
,,Dobré ránko," poprajem mu s úškrnom, zapínajúc si gombík na nohaviciach.
,,Aj tebe," povie a zívne si unavene.
,,Ako si sa vyspal?"
,,Často nespím, ale výborne. Kam sa chystáš?"
,,Hádam si nečakal, že sa pred tebou budem celý deň promenádovať nahá."
,,Včera večer si taká hanblivá nebola," poklepe rukou na svoje stehná, čím žiada, aby som sa k nemu vrátila, no to odignorujem.
,,Znovu ma budeš chcieť vyzliekať," poznamenám.
,,Vidím, že som predvídateľný."
,,Vlastne ani nie. Ten včerajšok som vôbec nečakala."
,,Máme dobrú súhru."
,,Mala by som ísť do vydavateľstva," pozriem sa na hodinky.
,,Kazíš to."
,,Čo ako?"
,,Ja o voze, ty o koze," odpovie Dante.
,,Klape nám to v posteli," zahrám na jeho nôtu.
,,A ranný sex je najlepší," vyzývavo sa na mňa usmeje.
,,To neviem posúdiť," myknem ramenami a zohnem sa po tričko.
,,Ozaj, nečakal som, že budeš ešte panna. Ten Lars musel mať teda výdrž."
,,To tiež neviem posúdiť."
,,A čo vieš posúdiť?" spýta sa ma.
,,Že ťa dnes čaká ultramegasuperveľké prekvapenie."
,,Čo to bude?"
,,Preto je to prekvapenie. Ako sa cítiš?" vyzvedám.
,,Ultramegasuper."
,,Necítiš sa nejako...INAK?"
,,Ako inak?"
,,Ja neviem...Zvláštne?"
,,Cítim sa zvláštne, keď sa ma pýtaš, či sa necítim zvláštne. Prečo sa-"
,,Nič, to nič. Zabudni na to," vytvorím si portál do Luxu.
,,Aspoň pusu?"
,,Prídem o dve hodiny," vojdem do portálu a nechávam ho samého. V mojom luxskom dome sa umyjem, prezlečiem a vrátim sa na Zem. Zaujímalo by ma, čo teraz robí Dante...Prišiel už na to?
(Dante)
Do riti! Do riti! Do riti! Ako je to možné?? Ako to, že nedokážem prechádzať cez steny, keď si to zmyslím? Prečo sa vidím v zrkadle? Toto je ako nočná mora! Teda, nie ja, ale...
Clio. Chcem ísť za ňou, no uvedomím si, že odišla, a okrem tej štvornohej chlpatej obludy a mňa v byte nikoho niet. Už viem, čo myslela tým prekvapením. To nie je možné!
Dostanem sa k ďalšiemu zrkadlu a pozriem sa na môj odraz v ňom. To nemôže byť pravda! Alebo áno? Ja som sa zhmotnil??
Vedela to. A napriek tomu ma nechala prísť na to samého. Potvora. Ba čo viac, zamkla ma v byte ako nejaká bláznivá školáčka. Občas mám pocit, že sa v tej ženskej skrýva kusisko Tenebrisčanky. Musela sa na mne dobre zabávať, keď to urobila.
Dotýkam sa vecí, dvíham ich...Je to čosi nezvyčajné. Katastrofický scenár. Ale...Počkať! To znamená, že jej môžem ako pomstu za to zamknutie v byte vyjesť celú chladničku!
YOU ARE READING
Cold shadow ✅
FantasyVidela tiene a cítila chlad, no keď hľadala zdroj dvoch bojujúcich ľudských tieňov a mrazu, neobjavila nič, žiaden náznak toho, že by s ňou niekto bol v izbe, a zima by bola niečím viac, než prievanom spôsobeným dvoma otvorenými oknami na opačných s...