Invázia medveďov

288 52 1
                                    

(Clio)

,,Ah, ahoj, Yasuo," povie Dante a nadhodí úsmev, pri ktorom sa Yasuovi objaví na tvári znechutená grimasa. Prejde cez stenu a odíde. Bez rozlúčky, ako taký vietor.

,,Zbohom, Yasuo?" Dante sa poškrabe na hlave.

"Už by sa aj mohol ostrihať," pomyslím si. Jeho vlasy aktuálne siahajú po plecia a nechal si aj narásť briadku. A hoci sú jeho bozky ježkovské, páči sa mi, že mám doma mužného chlapa.

,,Ahoj, Dante," odpoviem.

,,Ahoj, Clio," nakloní sa ku mne a dá mi bozk. Aj toto som ho naučila. No nie som ja dobrá učiteľka?

,,Čo nové vo svete?"

,,Bol som v Tenebrise."

,,A čo tam?"

,,Hral som s chlapcami biliard. Jedna z mála hier, kde sú podvody obmedzené na minimum."

,,Aha."

,,Tenebrisčania sú odjakživa vychovávaní k tomu, aby boli prefíkaní. A kto rád nevyhráva?"

,,Každý rád vyhráva," poviem zamyslene.

,,Presne."

,,Boli tam aj nejaké baby?"

,,Pozrime sa! Ty nám žiarliš?"

,,Niiič, ja len taaak," začnem sa vykrúcať.

,,Hej. Zo dve štetky sa tam našli. Ale jedna bola škaredá ako najhoršia tenebrisská nočná mora a tú druhú si zobral domov môj kamoš. Ja som sa celý deň tešil len na teba."

To mi nesmierne polichotí. Usmejem sa.

,,Čo si robila ty?"

,,Dnes som sa celkom rozpísala. Chceš si to prečítať?"

,,Jasné."

Otvorím dokument a nalistujem mu časť, ktorú čítal naposledy. Prisadne si na vedľajšiu stoličku pri stole a začíta sa. Potom mi dá ešte pár dobrých rád, ako by som mohla dej vylepšiť a oživiť.

,,Čo nezačneš písať niečo vlastné, Dante?" navrhnem mu.

,,Nie som dobrý v písaní na počítači. Ty sa pri písaní takmer vôbec nepozeráš na klávesnicu, kým mne by trvalo minútu, kým by som vôbec našiel správne písmená jedného slova."

,,Naučil by si sa. Základ písania na francúzskej klávesnici je pre ľavú ruku QSDF a pre pravú JKLM. Na tých máš položené prsty a od nich sa pohybuješ nahor alebo dodola, podľa toho, aké písmeno potrebuješ."

,,Som tiež zlý v gramatike."

,,Gramatika je to najmenej. Tú by som ti mohla opraviť."

,,Chcelo by to dobrú tému."

,,Fantázii sa medze nekladú."

,,Máš pravdu. Idem do toho," povie a prisunie sa k počítaču.

,,Vymyslel si si tému? Hlavné postavy? Miesto? Približný dej?"

,,Ešte nie."

,,Tak potom ešte nezačínaj. Zatvor oči a predstavuj si," prstami mu pomôžem zaklapnúť viečka. ,,Čo vidíš?"

,,Mám zavreté oči. Ako mám niečo vidieť?"

,,Vždy niečo vidíš, aj keď máš zavreté oči. Sú to sny, vízie, predstavy, myšlienky v obrazoch..."

,,Máš pravdu. Mám to!"

,,Čo si vymyslel?"

,,Napíšem knihu o medveďovi, čo napadne mesto, a ten medveď bude pojedať ľudí-"

To znelo ako začiatok nočnej mory.

,,...Šerif toho mesta bude jeden večne ožratý, starý, nonstop zanedbaný pošuk-"

Oh, dobre. A čo ešte nepovieš?

,,...Bude mať syna, ktorý z videnia toho, aký je jeho otec beznádejný prípad, tak ho odstrelí, no potom má preto výčitky svedomia, a keď uvidí, čo napáchal, a čo sa deje v meste, zaprisahá sa, že bude novým šerifom, ale takým, ktorý bude stáť za to..."

Konečne mi to začalo znieť ako lepší príbeh.

,,...Zistí sa, že ten medveď má aj deti-"

,,Medveď nemôže mať deti. Len medvieďatá alebo mláďatá, keď tak," zasiahnem do jeho reči.

,,Ale tie medvede budú staršie. Neroztomilé. Krvilačné."

,,No, takže...Invázia krvilačných medveďov...A čo ďalej?" opýtam sa so záujmom.

Vtedy však nastane koniec.

,,A ďalej sa píska," Dantesa si zamyslene prejde rukou po vlasoch.

,,Wow, to bude bestseller," poviem a pobozkám ho.

Prekvapujúco a napriek váhaniu, ktoré som pociťovala pri vyslovení tejto vety, sa tak aj skutočne stane. Ľudia sú divní.

 Ľudia sú divní

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Zdravím :-)

Bol to nesmierne náročný týždeň pre mňa, skrátka samé maturitné zadania a písomky, takže som nemala veľa času na písanie, ale už som späť, aspoň na víkend :-)

Medzičasom CS úspešne zdolal 2 K votes a The dragon princess 5 K, za čo ďakujem a prajem Vám pekný zvyšok dňa :-)

Cold shadow ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang