Láska a vášeň

543 61 5
                                    

(Yasuo)

Miestnosť, ktorá je určená na výuku, som mal vždy rád, rovnako, ako samotné vyučovanie boja proti Tenebrisčanom, ktoré nikdy nebolo nudné. Rád som pozoroval žiakov počas tejto hodiny, a hoci by sa to pre niekoho mohlo zdať vyvolávajúce v žiakoch nervozitu, žiaci si zvykli, že som z času na čas na tie hodiny zablúdil. A vyučovanie tohoto predmetu, ktorý som pokladal za asi najdôležitejší na tejto škole, zrejme tiež počas mojej prítomnosti nabralo vážnejší spád. Niekedy som sa tváril, akože tam so žiakmi a učiteľom nie som, že som ako duch, no to sa stávalo len minimálne. Zväčša som sa snažil o to, aby som ich vedomosti doplnil ďalšími mojími osobnými skúsenosťami a poznatkami.

Miestnosť výuky je veľká, obdĺžniková. Má svetlú drevenú podlahu a steny pokrýva luxusne vyzerajúca tapiséria. Úplne vzadu v miestnosti je podlaha o trochu vyvýšená, je tam jeden malý schodík, o ktorý sa žiaci často nepozorne potkýnajú. Presne v tej vyvýšenej časti miestnosti stojí pár stolov so stoličkami, kde zvyknú žiaci sedávať. Tiež sa tam nachádza tabuľa a pár obrazov. V tej nižšie položenej a zároveň väčšej časti miestnosti prebieha praktický výcvik na figurínach alebo aj vo dvojiciach proti súperovi. Na kraji pri stene je lavička, na ktorej často sedávam. Občas zvykne vyučovanie prebiehať vonku, najmä keď sa trénuje vytrvalosť a rýchlosť, beh. Tentokrát však nie.

V učebni sedím niekoľko minút pred žiakmi.

,,Yasuo! Vidím, že si zvedavý na dnešnú hodinu. Polostrážkyňa! Také niečo je výnimočné a ojedinelé," povie Marcus Shade. Hru na to, že spolu dobre vychádzame, hráme už veľmi dlho. Dobre viem, ako Marcus neznáša, že chodím na jeho hodiny, o tom, že do nich zasahujem, už ani nehovoriac. Keďže som však riaditeľom, nepovie proti mne krivého slova, aspoň nie na vyučovaní či mne priamo do tváre.

,,To teda áno."

,,Vraj jej matka bola človek a otec musel byť niekto, kto sa dokáže zhmotniť. Nepoznám veľa takých, čo by to dokázali. Vlastne tvoj nebohý otec bol jedným z tých šťastlivcov, nemám pravdu?"

,,Áno. Kým ho nezrazilo auto."

Do triedy sa začnú nahŕňať žiaci. Očakávam, že sa Clio Jonesová objaví v sprievode Shearah (alebo ako som mal tú česť byť so Shearah Delacroixovou v jednej miestnosti, tak to bude možno opačne, teda Shearah Delacroixová sa nechá sprevádzať Clio Jonesovou). Moje očakávanie sa naplní. Napokon prídu na hodinu ako posledné, po zvonení.

,,Prepáčte, že meškáme," povie tmavovlasé dievča, ktoré odhadujem na ňu. Nespúšťam z nej oči a hľadám akékoľvek podobnosti medzi nami dvoma, ktoré mierne užasnuto nachádzam. Podvedomie mi vraví: NO, YASUO, MÁŠ MLADŠIU SESTRIČKU. Clio si narýchlo prezrie učebňu a napokon sa vyberie do časti s tabuľou.

,,Radšej prísť o tri hodiny skôr, ako o minútu neskôr," prehodím nakoniec reč.

,,William Shakespeare," odpovie pohotovo Clio, a ja sa sám pre seba usmejem.

,,Veselé panie windsorské. Čítala si to?"

,,Samozrejme."

,,Pôsobivé. Avšak Yasuo, určite sa aj ty pamätáš aspoň na jeden prípad v živote, kedy si meškal. A vzhľadom k tomu, že je medzi týmito dvoma hriešnicami aj nová žiačka, tak im to meškanie nateraz môžeme odpustiť."

,,Ďakujeme."

Clio niečo šepotom povie Shearah, no tá pôsobí nadmieru vyčerpane, ako po ťažkej noci, preto sa nezdá, že by to brala nejako vážne.

(Clio)

Od Shearah som očakávala, že mi minimálne pomôže so zorientovaním sa na škole, no ráno bola natoľko zbitá životom, že mi trvalo dosť dlho, kým som ju vôbec donútila konečne vstať z postele, nie ešte aby ma dokázala navigovať na vyučovacie hodiny. Super. Hneď moja prvá hodina na tejto škole a ja meškám. Ba čo viac, na tej hodine sa nachádza riaditeľ, ako mi Shearah pošepne. Caligari je skutočne mladý a atraktívny muž, za ktorým sa určite otáčajú mnohé žiačky. Má svetlú pleť asi rovnakej farby, ako mám ja, a tmavé vlasy, ktoré však vôbec nemá až také dlhé, ako som z Larsovho opisu predpokladala, že bude mať. Narozdiel od Larsa či Shearah nevyzerá byť na ten typ strážcu, ktorý sa oblieka výstredne. Vyzeral na typický oblekový typ. Proste riaditeľ.

Cold shadow ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang