Sestra

512 64 0
                                    

(Lars)

,,Clio sa MUSÍ vrátiť na Zem. A to čím skôr."

,,Kvôli tvojmu hladu po jej snoch?"

,,Kvôli nej. Mimochodom, ako zvládate jej potreby? Hlad, smäd a tak?"

,,V Luxe ako strážkyňa jesť nemusí."

,,Správne. V Luxe. Ale čo si myslíte, že sa stane, až sa vráti na Zem? Nebudú jej všetky tie hodiny či dni bez jedla a pitia chýbať?"

Zaváham. Absolútne nemám tušenia, ako to s Clio bude. Vlastne, aj Klarexea či samotný Yasuo Caligari zastávajú názor, že nechať Clio študovať za strážkyňu je veľmi riskantné, ale koniec-koncov, Caligari odjakživa miloval experimenty. Vlastne som si párkrát všimol, ako sa s obdivom pozrel na moje modré vlasy.

A skutočne: zaujímalo by ma, aká bude Clio, keď sa vráti na Zem, ak sa vôbec bude vedieť vrátiť na Zem. Bude ako strážkyňa pre ľudí neviditeľná, alebo bude normálny človek ako predtým? Bude Tenebrisčanov a Luxčanov vidieť len ako tiene, alebo ich už bude vidieť normálne? Možno ani nebude vedieť s Tenebrisčanmi bojovať. A čo jej potreby ako hlad, smäd? Je veľmi veľa otázok, ktoré si kladiem ohľadom jej...No, ohľadom toho, že je z časti človekom a z časti strážkyňou. A ako sa jej bude dariť pri tvorbe a prechode portálmi, tak to je ďalšia vec. Čo s ňou bude? Kam siahajú jej schopnosti?

,,To neviem."

,,Tak to by som ti to radila čím skôr zistiť."

Eris si povzdychne. ,,Ach, riešime tu také vážne veci...Čo keby sme išli robiť niečo iné, zábavnejšie?" vystrie ruky do vzduchu, akoby si naťahovala chrbát.

,,Čo také?" spýtam sa.

,,Pár návrhov by som mala," pristúpi ku mne zvodným krokom a pritisne mi ukazovák na pery, pri čom sa diabolsky usmeje, a nakloní hlavu ku mojím perám.

Trhnem sebou. ,,Som zadaný, Eris."

,,A? Clio to nikdy nezistí, ak jej to niekto nepovie. A môže sa pridať aj tvoj kamarát. Je to jedinečná príležitosť zažiť niečo, čo s Clio nezažiješ nikdy v živote. Ona nikdy nebude taká vášnivá a divoká ako ja a ty to vieš. Teda, ona vlastne taká ani nedokáže byť."

Myslím si, že sa Eris mýli. Stále si pamätám, ako Clio tancovala v nočnom klube. I keď bola zo začiatku váhavá, ale napokon sa odviazala. Ok, možno nikdy nebude taká divoká, ako Eris a nikdy mi nenavrhne ísť do trojky, ale podľa mňa sa v nej vášeň dá vyvolať.

,,Myslíš, taká roztiahnutá medzi nohami, ako si ty?" vykĺzne mi z úst.

Zamračí sa a zaútočí na mňa.

Temný dym z jej rúk však rýchlo zastaví modré svetlo, ktoré mi vyrazí z končekov prstov. ,,Bol toto jeden z tvojích ďalších návrhov?"

S nočnými desmi sa vždy radi provokujeme, od nepamäti to patrí k našej prirodzenosti.

,,Sme v presile, Eris, vzdaj sa," povie Peter.

,,Presne. Práve ste v presile. A viete prečo?"

,,Nie, prečo?"

,,Lebo my Tenebrisčania sme boli odjakživa tí rozumnejší," ustúpi o pár krokov dozadu.

,,Kde sú ostatní?" začnem byť trošku obozretnejší, než doteraz.

,,Zjavne sa už nakŕmili a čoskoro sa ku mne pridajú."

,,Odpútavala si pozornosť."

Usmeje sa, čo pre mňa znamená akési potvrdenie toho, že mám pravdu. Trochu ma to nahnevá. Mal som si to uvedomiť skôr. ,,Odpovedz nám!"

Cold shadow ✅Where stories live. Discover now