Darček

522 61 0
                                    

(Yasuo)

,,Povedal som jej to."

,,Vážne si to urobil? A čo ti na to povedala?" spýta sa Klarexea.

,,Bola šokovaná. Možno som to na ňu vybalil príliš rýchlo..."

,,Podľa mňa áno. Je tu ešte len deň, a už má za stretnutie s bláznivou spolubývajúcou, a práve keď som išla sem, tak som videla, ako ju obkľúčili jej spolužiačky."

,,A čo na to Clio?"

,,Mala som dojem, že chce vziať nohy na plecia, alebo sa schúliť do klbka a počkať, kým jej dajú všetky pokoj."

,,Chúďa. Prečo si jej z toho nepomohla?"

,,Prečo? Mala by si tu nájsť kamarátky. Lars spomínal, že na Zemi ich veľa nemala."

,,Ako sa ti Lars a Clio pozdávajú ako pár?"

,,No, Lars je dobrý chalan. A sú spolu pekní. Ach, tá mladá láska! Rada ju pozorujem, je to proste...Magické, i keď väčšinou nie dlho trvajúce. A ak sa bojíš, že Lars tvojej malej sestričke ublíži a zraní jej srdiečko...Tak to si nemyslím."

,,Ďakujem."

,,Inak, dnes som s ňou mala hodinu portálov...Vôbec jej ich tvorba nejde, ale má v sebe tú strážcovskú mágiu. Viem to. Cítila som to. Časom sa tie portály naučí tvoriť, len to vyžaduje veľmi veľa tréningu."

,,Tak to je dobrá správa!"

,,Nuž, ako myslíš. Ja sa len obávam toho, ako bude Clio fungovať, keď sa opäť ocitne na Zemi, pretože ten deň raz určite príde, a ty to vieš."


(Clio)

Asi prvýkrát v živote som vďačná, že mám spolubývajúcu akou je Shearah. Úspešne odo mňa odohná kŕdeľ spolužiačok, ktoré sa ma pýtajú rôzne veci, najmä na moju predošlú školu, chalanov a tak.

,,Čo nevidíte, že ju obťažujete? Veď ste ako supy! Poď, Clio," potiahne ma za ruku.

,,Clio! Ak by si sa chcela rozprávať aj s niekým iným, než s takým cvokom, ako je Shearah, zastav sa u nás!"

Pokývnem hlavu a falošne sa usmejem. ,,Ok."

,,Kurvičky," zamrmle si Shearah popod nos.

,,Ďakujem za záchranu."

,,Za málo. Kto iný by mi podržal učebnice, kým si dám jointa?"

,,Jointa? Blázniš???"

,,Vidíš, že to nie je také ťažké rozoznať."

,,Čo ako?"

,,Kedy srandujem a kedy niečo myslím smrteľne vážne."

,,Ešteže tak."

(Lars)

,,Ahoj," pritiahnem si Clio do náručia a dám jej bozk. ,,Chýbala si mi. Aký bol tvoj prvý vyučovací deň?"

,,Taký všelijaký. Kvôli Shearah som meškala na hodinu boja proti Tenebrisčanom, ostatné hodiny boli fajn, obzvlášť ma chválil profesor Silvermoon. A bola som v riaditeľni a hádaj čo?"

,,Čo?"

,,Dozvedela som sa, že mám brata."

,,Brata???"

,,Áno, brata, počuješ dobre. Nevlastného brata."

,,Smiem vedieť, o koho sa jedná?"

,,O Yasua Caligariho."

Cold shadow ✅Where stories live. Discover now