Farby

661 82 3
                                    

(Lars)

Dosiahol som, čo som chcel. Clio Jonesová je oficiálne moja frajerka. Prelomil som ľady!

Viem, znie to hlúpo, keď som to bol práve ja, čo jej nie tak dávno povedal, že skončí ako v živote nepobozkaná, neviem už, koľkoročná panna, s neviem už, koľkými mačkami...Ale úprimne, nemyslel som to vtedy vážne. Chcel som tými slovami len docieliť, aby bola menej upätá. A vlastne už vtedy som si vravel, že ju chcem bozkávať. Clio Jonesová je veľmi pekné dievča. A to jej správanie...No, predpokladám, že zamilovaná Clio (ak sa do mňa zamiluje, no pre mňa to už je istá vec) zmäkne a minimálne prestane byť taká pesimistická. A vidím v nej aj kopu dobra, i keď ona možno neverí, že keď dýcha, tak je v nej vôbec niečo dobré.

,,Toto je miesto, kde bývaš?" spýta sa.

,,Áno. Máš tú česť byť u mňa doma."

,,Bývaš tu sám?"

,,No, s rodičmi. Ale tých skoro vôbec nevídam. Sú strašne akční, večne cestujú alebo bojujú."

,,Máte to tu...Úplne iné, také...Až stredoveky pôsobiace. Žiadne televízory, počítače a tak...To mi vlastne pripomína, že môj mobil je už zrejme úplne vybitý," nájde ho vo vrecku nohavíc a stlačí nejaké tlačidlo. Mobil sa na chvíľu rozsvieti, no vzápätí, keď sa naň snaží vyťukať akýsi kód, tak opäť zhasne. 

,,Smartfóny. "Inteligentné" telefóny. Prečo všetko, čo je "inteligentné" sa tak rýchlo vyšťaví?" pokrúti hlavou.

,,Možno preto, lebo to pracuje výkonnejšie a lepšie."

,,Máš pravdu," uzná Clio.

,,Naozaj, ako môžete vy strážci žiť bez externého mozgu? Ako to ľudia dokázali v stredoveku?"

,,Externý mozog?"

,,No áno. Mobil."

,,Normálne. Je to skutočne jednoduché a šetrí to veľa času, ktorý využívame podstatne lepšie."

,,I tak si myslím, že míňame tak veľa času na nič...Všetci. Nie len ja," povie Clio a opäť sa raz zamyslí. Potom naspäť "ožije," keď si začne prezerať moju pomerne dosť zapratanú izbu. Možno som tu mohol trochu upratať.

,,Nečakala som, že budeš mať izbu namaľovanú nažlto."

,,Prečo? A akej farby si si myslela, že budem mať izbu?"

,,Ja neviem. Modrej? Keďže máš aj tie modré vlasy?"

,,Žltá farba je moja najobľúbenejšia. Je taká...Optimistická a živá."

,,A hravá."

,,Presne. Aká farba je tvoja najobľúbenejšia?"

,,Vyznie to zle, keď poviem, že čierna?"

,,Nie. Čierna nie je len farbou smútku a Tenebrisu. Je to tiež farba elegancie, sofistikovanosti a zvodnosti, povedal by som. Obsahuje v sebe mix všetkých farieb dokopy, celé farebné spektrum."

,,Ktorú vec vo svojom dome máš najradšej?"

,,Ja neviem. Všetky veci mám rád, ale najradšej...Asi vankúše. Vytvárajú pohodlie. A ty? Akú vec máš najradšej u seba doma?"

,,Knihy, pochopiteľne. Na tie nedám dopustiť."

,,Aká kniha je tvoja najobľúbenejšia?"

,,Práve teraz si myslím, že si mi položil jednu z najťažších otázok na svete. Neviem. Je toho strašne veľa, z čoho si vyberať."

Cold shadow ✅Where stories live. Discover now