Babička v tele tínedžerky

683 85 8
                                    

(Clio)

Je večer. Prečítala som celú knihu, ktorú som si kúpila. Neviem, kam šla mama, ale faktom je, že už je večer, a ešte stále ani raz nevošla do mojej hotelovej izby, čo je pre ňu niečo úplne nezvyčajné. Toto mi na ňu nesedí. Žeby bola ešte niekde vonku s Bennym?
Napriek mojej prevažne flegmatickej povahe napokon usúdim, že by som sa za ňou mala ísť pozrieť alebo pohľadať ju. Jej izba je odomknutá, takže musí byť dnu. Otvorím dvere a vtedy ostanem stáť na prahu dverí ako prikovaná.

,,Ma-" to druhé "ma" už zo mňa nie a nie vykĺznuť. Mama si to totižto v izbe rozdáva s Bennym.
Fakt. Oni spolu sexujú. Dostali sa už určite ďaleko, keďže sú obaja úplne nahí a Benny bezhlavo prirážal do mojej mamy. Áno, prosím pekne, tento chalan, čo pôvodne pokukoval po mne, sa rozhodol pre sex s mojou mamou.

Okamih, kedy vojdem a všimnú si ma, však spôsobí, že prestanú vykonávať činnosť, ktorú vykonávali, odtrhnú sa od seba a mama zo seba vydá piskľavé "Clio". To už som však preč a premýšľam, čoho som sa stala svedkom. Nedávalo mi to zmysel, bolo to nechutné.

V izbe zakopnem o vlastnú nohu, no pristanem na posteli bez väčšej ujmy. Aj tak mi však z úst vyjde nadávka. Toto som nemala vidieť. Prečo som sa nerozhodla jednoducho zaspať? Mama a Benny? Úprimne, zjavenie tej modrovlasej gebuziny v mojej izbe bolo pre mňa menším šokom, ako toto.

Počujem klopanie na dvere, no zamknem sa v izbe, so srdcom kdesi v krku.

,,A čo ma to vlastne trápi? Veď je to ich vec..." odomknem dvere. Stojí tam mama s Bennym, obaja sporo oblečení, mama má na sebe dlhý čierny župan a Benny slipy a tričko. Nohy má zarastené ako gorila.

,,Clio, dovoľ nám to vysvetliť."

,,Ale mami, veď nie je čo vysvetľovať. Proste to ja som vás vyrušila. Prepáčte. Pokojne sa vráťte k tomu, čo ste robili, či už to bol sex alebo hra na doktora."

,,Takže ty si s tým v pohode?"

,,Úplne - úplne mami. Fakt."

Neviem, či tým "fakt" ubezpečujem viac ju, alebo seba. Pozriem sa na ňu takým pohľadom, že to ihneď pochopí ako znak toho, že chcem byť sama.

,,Dobre teda. Ja.. my.. my teda pôjdeme," povie, v tvári úplne červená. Chcela by som vedieť, kam. Naspäť do postele? Alebo niekam inam?

,,Do riti. Nie. Vlastne do predku, nie do zadku.. no nie, Lars? Ty si to celé videl?"

Jeho tieň postáva veľmi blízko steny. Prikývne. No pekne. Neviem prečo, ale práve teraz by som dala čokoľvek za to, aby sa zviditeľnil a povedal mi, že si zo mňa len Tenebrisčania robili srandu a že to bol celé len jeden zlý sen.

,,Však si zo mňa Tenebrisčania strieľajú?"

Pokrúti hlavou a príde bližšie ku mne. Jeho tieň mi položí ruku na rameno. Zrazu "zabliká" a Lars sa zhmotní. Náhla zmena jeho stavu spôsobí, že ma zavalí a ja spadnem na matrac. Je neskutočne ťažký (no kto by to bol naňho povedal) a nedokážem sa poriadne nadýchnuť. Pokúšam sa vypliesť spomedzi spleti jeho dlhých nôh a tela, čo napokon skončí úspešne.

,,Do- Sorry! Si v pohode?" spýta sa ma.

,,Pred malou chvíľou si ma takmer rozpučil," odpoviem ukrivdene.

,,Prepáč, nechcel som."

Ako moja mama nechcela sexovať s Bennym, pomyslím si.

,,Ale aspoň som znovu tu," povie s lišiackym úškrnom na tvári. ,,Mimochodom, to s Bennym a tvojou mamou ma mrzí. Ale vlastne, nemal u teba žiadnu nádej, no nie? Obaja sú dospelí, tvoja mama slobodná, aj on. Nechcela si ho."

,,Ako vieš?"

,,Nie som slepý."

Ou, vážne? A videl sa dnes v zrkadle? Veď vyzerá ako šašo. Modré vlasy má rozstrapatené snáď do všetkých svetových strán a košeľa s dreveným motýlikom plus nohavice s trakmi jeho zjav len dopĺňajú.

,,Máš pravdu," uznám mu.

,,Tak, čo dnes podnikneme?"

,,Nič, veď je už večer."

,,Aj tvoja štyridsiatnicka mama pôsobí viac mládežníckym dojmom, než ty. Koľko máš rokov, babi?"

,,Niečo medzi osemnásť a osemdesiat."

,,49?"

Zadivím sa. Neexistuje, aby to vypočítal tak skoro.

,,Povedal by som, že klameš."

,,Nikdy som netvrdila, že nie som klamárka."

,,Najviac však klameš sama seba. Si mladá. Na staré kolená budeš ľutovať, že si ten čas nevyužila poriadne."

,,Ak dovtedy dožijem," zamrmlem.

,,Ak dovtedy dožijem," zamrmlem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eeeeesssssshhhhh :-D

Chúďa Clio, to s jej mamou a Bennym bolo odo mňa dosť zlé :-D Ibaže som mala pocit, že by som mala dej o trošku oživiť :-D Alebo resp. oživiť źivot babičky v tele tínedžerky, preto si najbližšiu časť Clio s Larsom niekam opäť povyrazia :-)

P.S.: Myslíte si, že sa Clio Jonesová dožije vrások a dôchodku? :-D

Cold shadow ✅Where stories live. Discover now