Zadaný Lars

578 84 11
                                    

(Lars)

Príde ku mne akési malé dievčatko s vlasmi zapleteni do dvoch vrkočov zopnutých gumičkami s lienkami.

,,Ajoj. Smem sa ťa nečo pytať?" zaťahá ma za nohavice.

Čupnem si k nej. Tomu dievčatku by asi nikto neodolal nevyhovieť, tak roztomilo vyzerá. ,,Ale samozrejme. Pýtaj sa."

,,Ako to, ze mas mode vasy?"

,,No.. lebo som si ich prefarbil."

,,Fabickami?" povie zlatučko.

,,Nie."

,,Aj ja cem take."

,,Ale veď ty máš krásne vlásky, podľa mňa na nich netreba vôbec nič meniť."

,,Ale ja mam lada modu a pacis sa mi."

,,Ou, pozrime sa, kto tu má novú obdivovateľku," začne sa rozplývať aj Clio a čupne si ku mne, pričom ruku položí na moje plece, aby nabrala stabilitu a nespadla pri tom na zadok.

Malá sa na ňu škaredo zamračí. Škaredší pohľad nedokáže spraviť ani Clio, keď je nahnevaná. ,,Luky od neho pec!" dupne si a založí si ruky na hrudi.

Clio nechápavo ustúpi. ,,Prečo by som sa ho nemala dotýkať?"

,,Ebo sa mi paci a ty ne!"

Zasmejem sa. Nie! Nech mi to Clio Jonesová prepáči, ale na tomto sa nedokážem nesmiať, i keď ma karhá pohľadom.

Clio si odkašle a zarazená sa spýta: ,,Ako sa voláš?"

,,Lilly."

,,Lilly teda.. prečo sa ti ja nepáčim a tuto Lars áno?"

,,Ocko vaví, ze my deti dokazeme rozpoznať zlo," pohotovo odpovie dievčatko. To už sa vnútorne zadúšam smiechom a prikryjem si rukou ústa, v snahe sa to zakryť, no nemá to veľký účinok.

,,Myslíš si, že som zlá? Podľa čoho?"

,,Ebo Lals sa mi paci a ty sa ho dotykas."

,,Ahá. To dáva zmysel. Tak teda prepáč, nevedela som, že je to zakázané. Takže Lars sa ti páči? Chcela by si byť jeho frajerkou?"

,,Mhm. Ma pekneho koníka," prstom ukáže na moje tričko. Potom pristúpi bližšie a pohladká ho.

,,A čo ty, Lars? Chcel by si tuto Lilly za frajerku?" uťahuje si zo mňa Clio.

,,Jasnéže. Lilly je pekné a múdre dievča, ktorému sa páčim. Čo viac si priať?"

Lilly sa zazubí, odhaliaca štrbinu medzi zubami, cez ktorú by pokojne dokázala prepchať jazyk, spojí si ruky a na mieste zatancuje.

,,Tak Lilly, odteraz máš frajera."

Malá sa ma rozhodne objať. Je strašne podarená. Dám jej pusu na líčko a ona sa šťastne zachichoce. Potom však nečakane objíme aj Clio. ,,Mením názoj. Si dobá. Ale nedotykaj sa Lalsa, dobe?"

Clio sa zasmeje. Je dojatá a bez slov. ,,To by si mala povedať aj svojmu frajerovi. Nech sa nedotýka on mňa."

,,Lals, nebudes sa jej dotykať, dobe?"

,,To ti nemôžem sľúbiť. Clio je moja kamarátka a mám ju rád. Dotyky k tomu proste patria."

,,Velmi ju mas lad?"

,,Áno, veľmi."

Malej sa to nepozdáva. Asi ani Clio, no faktom je, že mlčí a má na tvári taký neidentifikovateľný výraz.

,,Lilly, koľkokrát som ti vravela, že sa nemáš rozprávať s cudzími ľuďmi?" k Lilly príde podľa vzhľadu asi jej staršia sestra.

,,Nevidím na tom nič zlé. Veď každý bol pre nás kedysi cudzincom, no nie?" spýtam sa.

,,To áno, ale čo ak by ju niekto uniesol alebo tak nejak? Nalákal ju na cukríky a potom jej chcel nejako ublížiť?" obhajuje sa dievča.

,,Prečo by to niekto robil?" nedáva mi to zmysel.

,,No to neviem, niektorí ľudia sú proste šibnutí," povie mi tá baba.

,,Tak, tak," poznamená súhlasne Clio.

,,Ale Lals nie je cudzi. Lals je môj flajel," obhajuje sa Lilly.

,,Ty si Lals?" spýta sa ma jej sestra.

,,Vlastne, Lars. Ale áno," usmejem sa.

,,Nie je pre teba pristarý, Lilluš?"

,,Vlastne áno. Más plavdu. Lozchádzam sa s tebou, Lals, si stalý."

,,Ou, tak to ma ranilo," chytím sa za miesto, kde leží moje srdce, a hrám, že som z toho zdrvený. Vlastne som. Ja nie som starý!

Lilly ma objíme. ,,Plepáč. Ale mozeme ostať kamalati, dobe?"

Ahojte :-) Po dlhšom čase som tu zase :-)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahojte :-)
Po dlhšom čase som tu zase :-)

No, to sa dokonca rýmovalo...Asi ste sa preľakli, keď ste si prečítali nadpis 29. kapitoly - zadaný Lars. Dala som mu na pár minút frajerku Lilly :-D ktolá sa s ním lozišla :-D

Úprimne, písaniu CS som sa akosi pozabudla v poslednej dobe venovať, mala som toho strašne veľa, takže...Strašne ma to mrzí, ale jednoducho som mala taký menší zásek, ale pokúsim sa to napraviť a začať pridávať pravidelnejšie :-)

Cold shadow ✅Where stories live. Discover now