Divné pre svoje svety

527 67 2
                                    

(Clio)

,,Ako dlho s tým Liamom chodíš?"

,,Larsom."

,,To je jedno! Obaja majú ten istý penis."

,,Deň. Chodím s ním deň."

,,Oh, wow. Nečakala som, že to bude až takéto čerstvé. A ako sa cítiš? Nový vzťah? Nová škola? Nové všetko?"

,,Zvykám si."

,,Ako ste sa dali dokopy? Vždy rada počúvam všetky tie sladké romantické storky!"

,,No, veľmi romantické to nebolo. Pobozkal ma, ja som sa toho zľakla, pohádali sme sa, a následne som zmäkla a povedala mu, že to spolu môžeme skúsiť."

,,Nudaaaa!" zahuláka Shearah. ,,Sorry, ale želala by som si, aby som v sebe mala omnoho viac brčka, aby mi to prišlo krásne ako "bejby, be my Valentine" alebo niečo v tom zmysle. Ale do tejto izby si toho Liama budeš nosiť, len keď sa s ním budeš chcieť so mnou podeliť, so všetkým všade, kapišto?"

,,Larsa," opravím ju už podruhýkrát v tejto veci.

Mykne plecom. ,,Jeho meno je tvoj bordel, nie môj. Ja ho vedieť nemusím. Je to zbytočné namáhanie si mozgu."

"Aspoň niečo by si s ním robila," pomyslím si. A to som si myslela, že ja som komplikovaná povaha. Ešte mne raz niekto skúsi povedať, že nie som normálna!

,,Tebe by sa tiež nepáčilo, keby som ťa oslovovala Sheila, napríklad," poviem. Samotné meno Sheila mi v hlave znie tak trochu austrálsky, ale keď sa nad ním zamyslím, tak si uvedomím, že sa mi vlastne celkom páči. Mne by sa páčilo, keby ma tak oslovovali. Dokonca začnem premýšľať, že ho použijem v jednom z príbehov, ktoré píšem.

,,Mne je jedno, ako ma ostatní volajú. Sama niekedy zabudnem, ako sa volám."

,,Zabudneš svoje vlastné meno?"

,,Áno, v spánku by sa ma zbytočne niekto pýtal, ako sa volám."

,,Mhm. Ale nie na každé meno reaguješ."

,,Ale reagujem na očný kontakt," prstami ukáže na svoje a moje oči. Zdržím sa akéhokoľvek komentára. Mám pocit, že rozprávanie sa s ňou mi odkrágľuje mozog.

Po dlhej chvíli, kedy sa oboznamujem so Shearah a jej zvláštnymi zvyklosťami (skúšala som ju ignorovať, no to sa nedalo, keďže začala robiť pomerne dlhé "meditačné cvičenia" v stojkách), ma konečne zachránia Lars, Raul a Peter, keď mi donesú moje veci vo vreciach. Vrhnem sa Larsovi do náruče.

,,Oh, wow. To aby som odišiel znova, aby som dostal takéto objatie. Ako sa ti vodilo? Čo tvoja nová spolubývajúca?"

,,Chceš sa s ňou zoznámiť?" spýtam sa ho nie práve najnadšenejšie, pretože sama nenachádzam na opis mojej spolubývajúcej iné slová, ako cvok, mentálne narušená osoba, blázon, psychopat a podobne.

,,Nevyzeráš nadšene. Čo sa stalo?"

,,Poď. Ukážem ti."

,,Za tým niečo bude. Čo na mňa chceš našiť? Akú habaďúru?"

Pokrútim hlavou a otvorím mu dvere do izby. Shearah práve urobí hlasné "ommm" v stojke na rukách.

,,No a? Veď len...RELAXUJE..." Lars sa poškrabe na čele.

,,To sa v takejto polohe nedá. Veď už ju musí bolieť hlava a krk. O chrbte ani nehovoriac."

Shearah otvorí oči a nohami dopadne na podlahu. Potom si všimne, že ju pozorujeme a zatlieska. ,,Wuuuuu!"

Klap, klap. Standing ovation. Ako na najlepšom predstavení vôbec. Po chvíli jej tlieskanie ustane.

,,Čo mi netlieskate?"

,,Prečo by sme mali?" spýta sa Lars.

,,Lebo som úžasná."

O tom pochybujem. Zdržím sa však vyprsknutia.

,,Wuuuuuu!" urobí Lars a tiež zatlieska. ,,Chalani! Poďte aj vy! Pridajte sa! Aj ty, Clio! Stojku na rukách nedokáže každý!"

U Larsa často sarkazmus nevídam. Tuším som ho ním trošičku nakazila.

,,Ten chalan sa mi páči," povie Shearah a ukáže naňho ukazovákom. Zasmejem sa. Táto situácia sa mi zdá byť až taká absurdná, že to snáď ani nie je možné.

,,My už asi pôjdeme. Luxčanky čakajú," povie Raul a potľapká Larsa po pleci. ,,Teba už momentálne nie, kámo."

,,Aké Luxčanky? Sú sexi?" vyzvedá Shearah. Keď na ňu hodím zadumaný pohľad, tak sa zarehoce a povie: ,,Srandujem. La-la-la!" zanôti. ,,Btw, naša dohoda o chalanoch v tamtej izbe! Pamätaj!" zabuchne za sebou dvere.

,,V týchto časoch snáď vezmú na Luxskú školu každého idiota," povie potichu Peter a pokrúti hlavou.

,,Možno je Shearah dobrá v boji proti nočným desom," povie pochybovačne Lars.

,,Hej. Lebo by nikdy nevedeli, čo z nej vyjde," poznamenám.

,,Ak to bude s ňou úplne neznesiteľné, tak môžeš požiadať o preloženie na inú izbu. Alebo možno...Možno by si mohla na istý čas bývať aj u mňa."

To mi ešte nikdy nikto nenavrhol. Celý ten návrh znie tak seriózne...Obzvlášť od Larsa, čo je zvláštne, nakoľko má na sebe opäť ďalšie kúsky extravagantného oblečenia, tentokrát takého, že v ňom pripomína Pinocchia. Úprimne, ja by som nejakú osobu musela poznať omnoho dlhšie, aby som vyslovila takýto návrh, aby so mnou býval. Vždy som mala problémy s dôverou. A nasáčkovať si k sebe niekoho domov? To by som len tak ľahko nespravila.

,,Byť na tvojom mieste, bral by som asi to posledné riešenie," mrkne na mňa sprisahanecky Peter. Ja mám však na to iný názor. Lars toho už spravil pre mňa viac, než dosť.

,,Možno...Možno to so Shearah nebude až také strašné, keď si na ňu zvyknem...Ja neviem. Dám jej ešte šancu."

Nejakým zvláštnym spôsobom Shearah dokázala, že sa v nej trochu vidím. Ona berie drogy, ja som brala lieky. Ona maľuje, ja som predovšetkým čítala a písala básne. Obe sme divné pre svety, v ktorých sa nachádzame. Len kým ja som večne skrytá, Shearah svojou odlišnosťou vyniká.

Po dvoch dňoch som tu opäť s presne 800-slovnou časťou :-) Cítila som potrebu nejako oživiť dej, preto som vytvorila postavu, z ktorej tak ľahko človek nevíde, nakoľko je

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po dvoch dňoch som tu opäť s presne 800-slovnou časťou :-) Cítila som potrebu nejako oživiť dej, preto som vytvorila postavu, z ktorej tak ľahko človek nevíde, nakoľko je...No, dosť nezvyčajná :-D A hoci je náročnejšie písať za takúto bláznivú postavu, tak užívam si to omnoho viacej, pretože ju môžem nechať trebárs robiť meditáciu v stojke a povedať, že to k nej patrí, ona je proste taká povaha...Mám ďaleko otvorenejšie možnosti a viac sa pri tom zabávam :-D I keď sa pri každom jej blízkom prehovore alebo každej chvíli, kedy ju chcem mať v deji, pýtam sama seba "ako by sa v takejto chvíli zachoval cvok?" :-D

Verím, že si užívate vianočné sviatky v pokoji a pohode, a prajem Vám pekný zvyšok dňa :-)


Cold shadow ✅Where stories live. Discover now