Capitolul 19

827 53 1
                                    

  O săptămână a trecut de când na mai vorbit cu Sakura, o săptămână în care m-a ocolit si ignorat , trecea pe lângă mine cu capul jos si murmură mareu ceva  inexplicabil. Toată săptămâna m-am ținut scai pe profu Orochimaru să mă taie de pe lista cu elevi pentru olimpiadă, dar nici nu a vrut să audă asta. L-am rugat l-am implorat ba chiar i-am spălat mașina,  dar totul a fost în zadar nimic nu la clintit. Itachi a suferit la rândul lui consecințele i-am facut o săptămână de calvar, i-am ascuns telefonul , l-am închis în baie o seară întreagă, i-am pus oțet în cafeaua pe care o bea dimineața, ba chiar  i-am făcut  pană la mașină eu mergând cu Naruto.

Acum mă aflu pe terenul de sport ,fetele stau pe banchetă butonand de zor telefonul iar eu cu băieți am încins un meci de fotbal, profu Guy a avut puțină treabă si nea zis să facem ce vrem atâta timp cât nu facem gălăgie. Mă bucur că eu nu o am pe doamna Anko ca profesoară de sport as innebuni.

- Sasuke unde dracu pasezi?

Mă trezesc din visare când Neji îmi lipeşte o palmă după ceafă. Mă uit la el urât iar apoi mă duc după mingea care a zburat peste teren.

- Mingea mă-si; înjur printre dinți în timp ce caut ca un nebun mingea aia ,dacă nu o găsesc profu o să mă omoare.

- Asta cauți?

Doamne cât de dor mi-a fost de vocea asta ,mă întorc spre fata care mi-a lipsit în această săptămână, ținea cu grijă mingea si îmi zîmbea cu toată inima, ochii ei mă priveau cu duioșie ,inima deja îmi bate iar respirația s-a accelerat.

- Ammm... da; Doamne de când mă bâlbâi si de când mă rosesc asa de tare ,poate sunt bolnav.

Rozalia chicoteşte pentru faptul că mă bâlbâi ca un cretin iar acum cred că sunt si mai rosu. Îmi îmânează mingea si făcându-mi apoi cu mâna se îndepărtează încet de mine plecând spre intrarea în liceu.

- Ce ai stat mă atât? Zice Naruto si îmi ia mingea din mână.

- Nu..nu o găseam; mint eu si mă pun pe poziție.

După ce terminăm si ora de sport mă îndrept spre vestiar cu băieți care se plâng că avem si antrenament si că profu Guy va fi foarte strict. Săptămâna viitoare vom avea meci cu cei de la liceul vecin.

- Sasuke ce zici iesim la bar azi după scoală.

Ah Naruto ce idee bună asa mă mai deconectez si eu de la tot ce este în jurul meu.

- Sigur asa mai scap si eu de Itachi.

După ore am plecat cu idiotul ăsta la barul din centru , si ca desteptul era să dea cu masina peste o bătrână.

- Copil idiot nu te uiți pe unde mergi! Râsul meu a umplut imediat masina mă doare burta la cât am râs Doamne până si baba asta stie că Naruto e un mare idiot.

- Nu e vina mea că matale ai ochii la ceafă, nu ați văzut că era rosu.

Bătrâna îi arată amenințător bastonul iar Naruto apasă imediat pe accelerație. Am ajuns în timp record si la bar, intrând înăuntru mă lovește mirosul de tutun si alcool un miros pe care îl ador.

- Mamă azi mă fac muci .

Naruto deja îsi face planuri ,dar mă tem ca va trebui să si le amâne că nu am de gând să merg  acasă pe jos.

- Te faci pe dracu ,ai uitat că tu conduci?

- Amm... păi mă gândeam că o vei face tu! Mă uit urât si doar dau din cap în semn că nu. Nu-i conduc eu masina aia idioata ,dacă o zgâri mă va bătea la cap toată viața. Caut cu ochii o masă goală dar în căutarea mea dau de niste ochii verzi care mă privesc confunzi. Sakura e la câteva mese distanță împreună cu bruneta pe nume Hinata, cu Kiba si Sai unul din băieți din echipa de fotbal. Vreau să trec pe lângă ei fără să atrag atenția asupra mea dar idiotul de Naruto are alte planuri.

- Kiba de când nu te-am mai văzut! Se duce si dă mâna cu el si apoi cu Sai, se uită si la rozalie zâmbind.

- Saku!! Si imediat după ce ia pronunțat numele rozalia se ridică de pe fotoliu si sare direct în brațele blondului care o prinde fericiti si o învârte, rozalia râde si începe să dea din picioare voioasă. Aceasta priveliște îmi întoarce stomacul pe dos sentimentul de furie mă cuprinde si i-as sparge maxilarul blondului fără să-mi pară rău

- Nu ai venit ieri la cină? Sakura îl mustreaza pe Naruto asa cum face bunicul cu mine, ia stai ce cină.

- Scuze Saku doar că am avut antrenament.

Deci ei doi se cunosc ba chiar iau cina împreună, bufnesc iritat de situația asta si mă pregătesc să plec să-mi iau ceva de băut de preferat tărie, dar nici bine nu mă întorc ca boul de Naruto mă apucă de gât si mă îndreaptă cu fața spre cei prezenți la masă.

- Saku el este Sasuke cel mai bun prieten al meu, e un afemeiat de prima clasă;

Toată lumea începe să râdă de vorbele idioate ale idiotului ,îi dau o palmă zdravănă după ceafă ,îi întorc spatele si urmatoarea destinație find ieșirea, nu mai am niciun chef, după ce am vazut-o pe rozalie cum se îmbrățișează cu blomdul si după cea râs de mine tot cheful meu de băut sa dus.

O iau ușor spre casă, am mult de mers dar nu mă interesează, îmi prinde bine această plimbare, privesc cerul ,e asa de albastru fără nori, soarele îsi trimite câteva raze spre pământ pentru a încălzi locuitori care trec grăbiți pe lângă mine.

Trec pe lângă niste blocuri care par abandonate, geamurile sunt sparte ,usa de la intrare nici măcar nu există culoarea blocurilor este spalacita se poate observa tot feluri de pete ,mi se face pielea de găină doar când le văd. Când să trec de ele un foşnet îmi atrage atenția ,mă întorc buimac spre sursa zgomotului ,fără să mă gândesc ce se poate întâmpla întru încet printre blocuri iar în unul din tomberoanele de gunoi găsesc un labrador de culoare crem deschis care umblă după mâncare, mă apropi usor de el si îi întind mână temător. Acesta mă miroase rapid apoi se îndreaptă ușor catre mine ,o mângâi cu grijă pe cap iar aceasta dă din coadă fericită.

- Al cui esti tu băiete...mai bine zis fetiță.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum