A trecut o săptămână de pedeapsă în care nu am avut voie să ies afară să sun pe cineva sau să mă uit la TV ah coşmar ,si tot o săptămână de când mucosul de Shin ma prins în brațele frumoasei mele vecini.
Deja e luni si stau cu capul pe bancă încercând să-mi țin ochii deschisi dacă adorm iar îmi face prof-ul Kakashi morală si fix de asta nu mai am nevoie. Mâine este olimpiada la biologie si eu nu stiu aproape nimic ,am uitat tot.
- Haide Sasuke ai zis că vi cu mine!
O da iam promis amicului meu blond că îl voi însoți în clasa de alături. Idiotul vrea să o vadă pe Ino si nu poate să o vadă fără mine că cică îi este rușine. Iar eu ca un prieten bun ce sunt am acceptat cu riscul de a o avea pe roșcată pe cap o pauză întreagă.
Nu stiu cum poate sta în preajma acestui specimen chimic care parcă a explodat.Când ajungem în clasă ne îndreptăm spre banca lui Ino dar când văd că roșcata este si ea în bancă mă opresc pe loc înghițind în sec mă uit puțin prin jur si ochesc imediat banca lui Kiba n-am mai stat pe gânduri si mă indrept bucuros spre el.
- Hei Kiba; Il salut eu pe şaten, acestă îmi zâmbește dă noroc cu mine ,mă așez pe scaunul liber de lângă el si începem să vorbim ce-am mai făcut în toți ani acestia. Când discuția noastră era mai aprinsă usa se tranteste de perete iar în clasă intră un băiat cu păr alb care la vârfuri este vopsit cu un mov mai deschis ,acesta poartă pe umeri o fată după posteriorul mare pe care îl are ,mamă mamă ce portbagaj are tipa.
- Suigetsu lasă-mă odată jos că toată lumea se holbeaza la mine; Vocea asta nu-mi spune că e rozalia că am să-l omor pe băiețaşul ăsta dacă ia făcut ceva.
- Nici de-al dracu nu te las, ia zi mai comentezi; spune băiatul cu păr alb în timp ce râde.
- Mă mai gândesc; râde si Sakura la rândul ei.
- Sakuuu?
- Suiii?
Amândoi încep să râd, acest băiat numit Sui o dă jos de pe umărul său, rozalia zâmbește strengar si înainte ca Sui să poată face vro mișcare Sakura îi şterpeleşte telefonul din mâna si începe să fugă prin jurul băncilor cu Sui pe urmele ei ,toată clasa o aclama pe rozalie. Pufnesc iritant la jocul lor copilăresc si mă întorc cu fața spre Kiba care butona de zor telefonul ,mă întorc buimac atunci când în clasă răsună un sunet de uimire.
- Ooooo; nu mai asta se aude în clasă mă uit socat la imaginea ce îmi este oferită Sakura ținută în brațe de acest Sic ,Sun , Sui cum dracului îl cheamă.
Gata îl omor îl sugrum si îi bag telefonul ăla pe gât ,mă ridic nervos când idiotul ăla alb în cap încearcă să-mi sărute rozalia, mă îndrept spre ei si fără să stau pe gânduri o trag pe Sakura de pe idiotul ăsta în călduri.
- Ce crezi că faci? Hă mai are si tupeu să mă întrebe.
- Îmi apăr vecina de un mascul în călduri; Nu mârâi la mine pinguin excitat ce esti.
- Nu are nevoie de un erou de doi bani ca tine.
Fără să mai ascult ce spune pinguinul ăsta îi trag un pumn în moaca aia stupidă, sar pe el la propriu începând să-i dau pumni în burtă ,acesta la rândul lui încearcă să se apare de atacurile mele reusind chair să mă lovească în față.
- Încetați ,ma-ți auzi opritiva; mă întorc cu fața spr ea, mare greșeală pinguinul mă împinge acum el fiind peste mine dându-mi pumni am primit un pumn în față de toată frumusețea ce ma făcut să scuip sânge. Simpt cum animalul însetat de sânge este luat de pe mine ,încerc să mă ridic să îi mai dau una dar si eu la rândul meu sunt ținut de cineva.
- Sasuke ce dracu crezi că faci? Vocea lui Naruto mă aduce cu picioarele pe pământ ,mă uit la tipul din fața mea care are acarda spartă si ochii invinetiti dar nici eu nu sunt mai frumos buza o am spartă iar acarda la fel. Lângă pinguin apare frumoasa mea rozalie care îl ajută să se ridice, asta mă enervează si mai mult ce dracu vede la papițoiul ăsta, îmi strang mâinile într-un pumn gata să lovesc oricând pe cineva.
- Eu am plecat de aici!
Am ieșit din clasa aia nenorocită, nici nu stiu de ce am reacționat asa până la urmă e liberă să facă ce vrea cu cine vrea ea, am reacționat ca un prost m-am băgat în luptă degeaba si am ieșit si bulit la față ce-i voi spune bunicului că am căzut pe scări? Pff minciuna asta i-am zis-o intra cincea când mă bătuse o fată că i-am ridicat fusta. Trebuie să nascocesc o minciuna mai credibilă dar ce o bătaie pe stradă? Nu nu o să cheme si poliția si salvare deci asta categoric nu.
Să-i spun ca ma mușcat un câine? De față? nu nu si asta exclus ,m-am lovit de usă? Nuuu, o să par prea prost.- Sasuke? Pff acum ce vrea să-mi râdă în față. Mă întorc automat spre fata cu părul roz si ochii verzi în care mă pierd de fiecare dată.
- Ce e? Răspund rece.
- Eu uuum as dori să stiu de ce la-i bătut pe Suigetsu?
- Sui...Si mai cum? Întreb mirat; Aaa te referi la pinguinul ăla; Aceasta se încruntă si se uită urat la mine.
- Nu mai face mișto si spune-mi ce ai avut cu el.
- Si dacă nu vreau? Fata mărește ochii la mine ,îsi freacă încontinu degetele unul de celalalt si are privirea atintita spre podea.
- Te rog să-mi spui de ce te-ai bătut cu el.
- Îți mai repet întrebarea, si dacă nu vreau? Aceasta ofta învinsă, se întoarce pe călcâie si dă să plece dar nu o las o prind de mână si o trag la pieptul meu ,îi mângâi ușor părul rozaliu îmi afund fața în el simțind mirosul de vanilie care mă înnebunește.
- Am facut-o pentru tine!
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...