Capitolul 69

594 41 9
                                    

Tăcerea a cuprins masa noastră, de când m-am întors cu coada intre picioare de la bar sunt un hormon ambulant ,mă strâng atât de tare pantaloni încât cred ca vor exploda pe mine ,nu ca Sakura ar fi mai brează de unde sunt eu acum îi pot vedea roșeața din obraji ,gâfâie și ea încet iar pieptul său se ridica în sus de la respirația prea accelerată fapt ce mă face sa înghit în sec.

- Ce e cu liniștea asta de mormânt, zice Naruto vrând probabil sa spargă liniștea asta ce s-a pus intre noi.

De fapt el e cel mai tensionat pentru ca masa noastră s-a mărit cu încă patru persoane iar Neji care sta fix lângă îl face atât de tensionat. Eu abia aștept sa se termine seara asta și sa ajung acasă ,am nevoie disperat de un duș cu apă rece pentru a mă răcori.

- Dă-ne tu un subiect de discuție, se baga Neji cu el în seamă, nici cu el nu-mi este rușine, TenTen e chiar în fața lui peste masă lucru care îi permite să se uite doar la ea.
Blondul sta puțin pe gânduri probabil vrând să găsească un subiect pe placul tuturor.

- Care din voi merge în excursia organizată de profu Kakashi?

Shikamaru sparge gheața și pune cea mai tare întrebare, chiar vroiam să o întreb pe rozi dacă vrea să meargă.

- Noi fetele sigur mergem , blonda Temari îi da răspunsul iubitului ei care când o aude se înroșește, încă nu este obișnuit cu ideea ca noi știm despre relația lor. Mie unul îmi place răspunsul ei , un week-end cu rozi la munte ce poate fi mai frumos.

- Păcat ca nu face excursie la mare ,se plânge și Naruto.

- Vrei să te bălăceşti în mare în mijlocul iernii Naruto?

Îi răspunde sec Neji privind tavanul ,Doamne când ne-am transformat în niște fătălăi, ce face dragoste din om Doamne. Parcă iți luminează mintea, chiar și idiotul de Naruto a început sa spună lucruri inteligente de când s-a îndrăgostit.

Lucruri prea inteligente.

- Eu m-aş fi mulțumit și să mă bălăcesc în piscina unui hotel, veni și răspunsul blonda - lui. Cu o bruneta sexi și fru...

Se oprește din vorbit când Neji își fixează ochii asupra lui.

- Ce brunetă?

Dacă nu ar fi tensiunea asta în aer as râde dar în acest moment până și râsul mi-a rămas în gât, mă uit la fețele crispate ale tuturor. Așa îmi dau seama ca singurul care nu știe de relația lui Naruto cu Hinata este Neji.

 - Brunetă? Am vrut sa zic blondă.

Îmi dau o palmă mintal de gogoașa pe care tocmai a spus-o Naruto ,era șansa lui să-i spună adevărul plus ca a supărat-o pe brunetă, o văd cum își ține privirea aplecată.

- Uzumaki ești cel mai prost și idiot băiat pe care l-am văzut în viața mea.

Blonda Temari țipă nervoasă în timp ce da cu pumnul în masa atârnând câteva priviri. Sunt perfect de acord cu ea ,a avut o șansă și a risipit-o cu o prostie cât el de mare.

- Temari calmează-te ,nu uita ca noi suntem aici doar sa asistăm ,rozi a mea deschide și ea gurița aia dulce de care mi s-a făcut dor.

- Cum sa mă calmez ,tu nu te uiți la ea ,face semn spre Hinata. Mai are puțin și plânge doar din cauză că acest cretin nu poate să mărturisească că are o relație cu ea.

Dumnezeule mare femeia asta e sinucigașă, acum ne trebuie o armată întreagă ca să-l oprim pe Neji din a nu-l omorâ pe Naruto.

- Mersi mult Temari, zice blondul ridicându-se precum un taifun de pe scaun. Neji înainte să mă omori vreau să ști ca o iubesc și o prețuiesc mult pe Hinata.

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum